Jed Inlagd April 1, 2020 Dela Inlagd April 1, 2020 2 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Om det är en sen 65a så har den en 289 V8. Och med 4 port förgasare gav den 210-225hk. 1965 fanns den med 6a,,260 V8a och 289 V8a med 2 port eller 4 port förgasare. Du kan dina mustanger säger jag! bild på bilen och ägaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 2, 2020 Dela Inlagd April 2, 2020 11 timmar sedan, skrev Jed: Du kan dina mustanger säger jag! bild på bilen och ägaren Denna bil var ju tänkt för ungdomen i USA och att alla skulle ha en sådan, därför blev det en med lite muskler under huven! Cheva och Chrysler hade redan då börjat muskelkriget där man varje år ökade på sina pollar till mycket mera än vad som gavs ut officiellt! GM hade dessutom flera märken i sin flotta, det fanns Pontiac och Buick tex som hängde på racet medans Ford gjorde billiga bilar med mindre hästar, nåja, häst har dom ju i fronten precis som Ferrari! Ford och Cadillac gjorde däremot grymma glidar bilar med hög bekvämlighet och hög soppa förbrukning! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 3, 2020 Dela Inlagd April 3, 2020 Då kör vi lite egentagna bilder på RIKTIGA bilar och inte på en massa mög. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 3, 2020 Dela Inlagd April 3, 2020 Okej då! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Får förtydliga mig. Egentagna, nya bilar och ej amerikanska... Men detta är en Audi så borde väl attrahera herrn.... 🤩 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 En brittisk skönhetSkickat från Corona Island manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 ..Skickat från Corona Island manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 En av de största motorlegenderna, Sir Stirling Moss, har dött. Han blev 90 år R.I.P https://www.dailymail.co.uk/sport/sportsnews/article-8211843/amp/Sir-Stirling-Moss-tragically-dies-aged-90-wife-pays-touching-tribute.html?__twitter_impression=true Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Fick syn på en riktigt fet 850 idag med jävligt snygga klistermärken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 Suuuuuuuuuusuuuuuuuuukiiiiiii Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 On 2020-04-01 at 20:46, skrev Jed: SAAB Aero med 255 hästar , kompisen har en Mustang 65:a och där var det orginal 214 hästar. Pluss tyngre ja hade en camaro c 28 350 ltd bluport trimmad nerväxlad gick som ett skållat troll sen var det en kompis som fick med mig till Thailand hem sålde bilen fick en saab 96 plus kulor åkte ner igen med ryssarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 Systerdotters svärmors bil som dom tvättar som tack för lånet. TESLA MODEL X 2019 568 Kw Mvh. Avis Dollemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 12 timmar sedan, skrev clion: Pluss tyngre ja hade en camaro c 28 350 ltd bluport trimmad nerväxlad gick som ett skållat troll sen var det en kompis som fick med mig till Thailand hem sålde bilen fick en saab 96 plus kulor åkte ner igen med ryssarna Tog du med Sääben med sina 255 hp? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev audirs2: Tog du med Sääben med sina 255 hp? 2001 var man lycklig SAAB Aero 93 ägare Mvh. Dollemon Ändrades April 15, 2020 av Dolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 16, 2020 Dela Inlagd April 16, 2020 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev Dolle: 2001 var man lycklig SAAB Aero 93 ägare Mvh. Dollemon Finns inget grymmare på denna jord! Ändrades April 16, 2020 av audirs2 1 n! Jävla dyslexi! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 On 2020-04-16 at 01:34, skrev audirs2: Tog du med Sääben med sina 255 hp? Lt1 .motor i camaron blutot trimmad Saaben var en brun standard Nåväl hojar får vara med också den här såg jag i går Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 34 minuter sedan, skrev clion: Lt1 .motor i camaron blutot trimmad Saaben var en brun standard Nåväl hojar får vara med också den här såg jag i går Vad är lt1 motor å blutot TRIMMAD kan an få närmare info tack från en som lnte gömmer sig ang nick /Mvh från Hua - Hin /Jörgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 2 timmar sedan, skrev chevrolet-48: Vad är lt1 motor å blutot TRIMMAD kan an få närmare info tack från en som lnte gömmer sig ang nick /Mvh från Hua - Hin /Jörgen LT1 är Chevy 350 LT1 som bl.a satt i Camaro Z28 under "muskel åren" 1970-1972. Clion menar nog att motorn var trimmad av BluePrint Engines. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 1 timme sedan, skrev Broskan: LT1 är Chevy 350 LT1 som bl.a satt i Camaro Z28 under "muskel åren" 1970-1972. Clion menar nog att motorn var trimmad av BluePrint Engines. //Broskan Tack den me snedställta stift å 202 insugsventiler å stålvev förmodligen, kammen mot veven 0 add, sen kan man fullfölja resten, tar gärna emot mera tips Mvh Jörgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 4 timmar sedan, skrev chevrolet-48: Vad är lt1 motor å blutot TRIMMAD kan an få närmare info tack från en som lnte gömmer sig ang nick /Mvh från Hua - Hin /Jörgen Kan ha vart trimmad med Wifi åxå? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 Tyvärr har Mike Lavallee, mannen som uppfann och lackade "True Flames" och medverkat i många amerikanska bilprogram, gått bort R.I.P Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 On 2020-04-16 at 13:19, skrev audirs2: Finns inget grymmare på denna jord! Har en saab 9 3 2002 nu Hyrde bil tidigare när jag skulle ha joel åker ju gratis på v trafik (pensionär) Exet gav mig kulor köp en bil 😘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 (ändrad) On 2020-04-21 at 08:11, skrev chevrolet-48: Vad är lt1 motor å blutot TRIMMAD kan an få närmare info tack från en som lnte gömmer sig ang nick /Mvh från Hua - Hin /Jörgen Har glömt det var en special 350 lt1 motor i vissa bilar Min var en Z 28 den hade den motorn Alla z 28 hade den Ändrades April 22, 2020 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev clion: Har glömt det var en special 350 lt1 motor i vissa bilar Min var en Z 28 den hade den motorn Alla z 28 hade den Grym motor på den tiden,. En vän hade en Chevelle SS 70 med LS7 den var oxå rolig att leka med.på 80taltet 5 min i i videon synns den Novan oxå en väns bil gamla goda tiden, hittade klippet på Youtub Ändrades April 22, 2020 av Dolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 On 2020-04-21 at 02:31, skrev clion: Lt1 .motor i camaron blutot trimmad Saaben var en brun standard Nåväl hojar får vara med också den här såg jag i går Skojsigt med att bygga choppers, men stelben och springergaffel på thailändska vägar känns inte så mysigt för ens njurar... Och är det då lågprofilsdäck bak så måste man ha rätt lufttryck, feta däck på chopper kör man med 0.8 kilos tryck för att just få lite fjädring på en stelbenare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu