Avregistrerad clion Inlagd Maj 22, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2011 55 redan hemma och slänger dig över burken nåväll en annan fick fixa käk till grabbarna och sen en lutare.sen komm damen hem från jobbet och då fick man vara lite sosial men ja fånga dig på bild när du va på spaning sen va det nån stolle som försökte överglänsa pärlan när ja skulle åka hemm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 22, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2011 Denna trevliga orkester spelade När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 22, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2011 Då kör vi lite bilar.det blev en hel del foton så tar en del i dag och resten i morgon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Phimai Inlagd Maj 22, 2011 Dela Inlagd Maj 22, 2011 En stilla undran bara. NÄR är imorgon ?? Att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 22, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2011 omkring 19.00 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2011 Dela Inlagd Maj 22, 2011 Vart tog alla vassa Audis vägen? Och wartburg! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 22, 2011 Dela Inlagd Maj 22, 2011 För Mr. RS2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 22, 2011 Dela Inlagd Maj 22, 2011 Såg ingen Wartburg, men fotade denna i Bremen tidigare iår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2011 Vart tog alla vassa Audis vägen? Och wartburg! Slänger in 2 snabba innan plikterna kallar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2011 Då kör vi några pics igen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2011 Ser nu att det var en hel del bilar som jag missade hoppas sakonnakhon kann kompletera När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2011 Även Tallens bilmärke var representerat När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2011 Värdlens första bil.En Benz från 1886.Namnet är The Benz Patent Motor car.Detta är en replika då orginalet står på mercedesmuseet.Är ute på turne då mercedes fyller 125år När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2011 En del av utställningsområdet.synd att regnet hängde i luften hela dan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 23, 2011 Dela Inlagd Maj 23, 2011 För Mr. RS2 Snyfft, tack,,brööööööl! TACK@@@@ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 23, 2011 Dela Inlagd Maj 23, 2011 Slänger in 2 snabba innan plikterna kallar TACK Clion, du e en riktig kompis!!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2011 Nya Morgan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2011 De var di sista från mig hoppas sakoonakhon har en del också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 23, 2011 Dela Inlagd Maj 23, 2011 Snygga bilar asså,suck woow! Men vi Stååkkholmare har en egen bra utställning på Rosersbergs Slott i sep! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 24, 2011 Dela Inlagd Maj 24, 2011 Precis hemkommen från jobbet. Grymma bilder Clion. Vädret vände faktiskt lite efter du åkt. Kom hem med lite solbränna i pannan. Återkommer med mera imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 24, 2011 Dela Inlagd Maj 24, 2011 Fyller på med några till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Bilen framför Buiken är det månne en Falcon eller Fairlane 500? Offe Fd. Falconägare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 26, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2011 Om det är denna bilden du tänker på så tror jag det e en fairlane 500 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 26, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2011 Fyller på med några till. Bra att du var där och fotade Sakoonakhon många ja missade.berode nog på pojkarna kunde inte gå som jag ville i lung o ro När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Tog ett par kort på den förra året. Det är en 64:a Fairlane 500. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu