Boa52 Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 14 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Jag tycker det ser ut som en Opel kadett och inte en Ford cortina. Tror du har rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 2 timmar sedan, skrev Boa52: Tror du har rätt Jap, det är en Ford Celica! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 21 timmar sedan, skrev Boa52: År det en Ford Cortina "kaross" Beklagar jag vet faktiskt inte vad det är för kaross Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Dags för lite bilnyheter!😨 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 15, 2023 Dela Inlagd Augusti 15, 2023 On 2023-08-08 at 20:16, skrev Mr Ning Ning: Jag tycker det ser ut som en Opel kadett och inte en Ford cortina. Japp träffat kompisusen nu, det är en Opel kadett 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 18, 2023 Dela Inlagd Augusti 18, 2023 Göbbarna börjar tillverka denna igen för att köra racing! https://www.youtube.com/watch?v=IaBSFT0k4iE Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 26, 2023 Dela Inlagd Augusti 26, 2023 Ikonen Toyota Landscruiser kommer tillbaka https://www.toyota.se/forms/nyhetsbrev-land-cruiser 3 1 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 26, 2023 Dela Inlagd Augusti 26, 2023 Så klart så har Trafikmagasinet vart i Thailand på massage!😅 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 28, 2023 Dela Inlagd Augusti 28, 2023 Grön Speed Week på GotlandRing med Top Gear BBC:s Top Gear kommer till GotlandRing och testkör de bästa el-, hybrid- och bensindrivna bilarna som lanserats det senaste året. Allmänheten får åka med. BBC-programmet Top Gear ska filma och testköra under fyra dagar på GotlandRing, från den 31 augusti till den 3 september 2023. De kallar det en grön Speed Week. De två sista dagarna (2-3 september) är eventet öppet för allmänheten och är en del av banans 20-årsjubileum. Det bjuds på aktiviteter: bland annat ska polisens hundar visa sin förmåga och flera olika bilar köras på banan. Entrén är gratis för alla med elbil, andra får betala 150 kr per bil. Vill man köra med egen bil på banan kostar det 3 750 kronor om man inte har säsongskort. De bilar som Top Gear tar med till banan är elbilar, hybrider och bensinbilar som drivs med e-bränsle. Det rör sig bara om nya bilar som lanserats inom de senaste tolv månaderna. – Vår idé var att skapa ett genomgående hållbart event som varken saknar dramatik eller spänning och att göra det samband med Top Gears världsberömda Speed Week. Vi får med allt det roliga, men mycket mindre koldioxid. Vi kunde inte tänka oss en plats som är bättre lämpad än GotlandRing, säger Jack Rix, chefredaktör för TopGear. GotlandRing är en 7,29 kilometer lång test- och racingbana som drivs helt av förnybar energi. För elbilsförare finns supersnabbladdare. – Efter att ha lyckats skapa GotlandRing mot alla odds 2003 är jag mycket tacksam över stödet från Nordkalk, Region Gotland och Länsstyrelsen som har varit med oss från första början. Jag ser fram emot att fortsätta att genomföra signifikanta innovations- och hållbarhetsprojekt på Gotland, säger Alec Arho-Havrén, grundare av GotlandRing. https://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20230828/gron-speed-week-pa-gotlandring-med-top-gear/ 2 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 28, 2023 Dela Inlagd Augusti 28, 2023 (ändrad) 41 minuter sedan, skrev Tallviking: Grön Speed Week på GotlandRing med Top Gear BBC:s Top Gear kommer till GotlandRing och testkör de bästa el-, hybrid- och bensindrivna bilarna som lanserats det senaste året. Allmänheten får åka med. BBC-programmet Top Gear ska filma och testköra under fyra dagar på GotlandRing, från den 31 augusti till den 3 september 2023. De kallar det en grön Speed Week. De två sista dagarna (2-3 september) är eventet öppet för allmänheten och är en del av banans 20-årsjubileum. Det bjuds på aktiviteter: bland annat ska polisens hundar visa sin förmåga och flera olika bilar köras på banan. Entrén är gratis för alla med elbil, andra får betala 150 kr per bil. Vill man köra med egen bil på banan kostar det 3 750 kronor om man inte har säsongskort. De bilar som Top Gear tar med till banan är elbilar, hybrider och bensinbilar som drivs med e-bränsle. Det rör sig bara om nya bilar som lanserats inom de senaste tolv månaderna. – Vår idé var att skapa ett genomgående hållbart event som varken saknar dramatik eller spänning och att göra det samband med Top Gears världsberömda Speed Week. Vi får med allt det roliga, men mycket mindre koldioxid. Vi kunde inte tänka oss en plats som är bättre lämpad än GotlandRing, säger Jack Rix, chefredaktör för TopGear. GotlandRing är en 7,29 kilometer lång test- och racingbana som drivs helt av förnybar energi. För elbilsförare finns supersnabbladdare. – Efter att ha lyckats skapa GotlandRing mot alla odds 2003 är jag mycket tacksam över stödet från Nordkalk, Region Gotland och Länsstyrelsen som har varit med oss från första början. Jag ser fram emot att fortsätta att genomföra signifikanta innovations- och hållbarhetsprojekt på Gotland, säger Alec Arho-Havrén, grundare av GotlandRing. https://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20230828/gron-speed-week-pa-gotlandring-med-top-gear/ Men Gotlands bolaget tar 4000.- för en åktur! Ändrades Augusti 28, 2023 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 28, 2023 Dela Inlagd Augusti 28, 2023 6 minuter sedan, skrev audirs2: Men Gotlands bolaget tar 4000.- för en åktur! Gör som vi. Vi tog HMS Halmstad till Visby över helgen. Drar bara 4 kubik diesel i timmen och 2.5h från Gålö till Visby 1 2 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 28, 2023 Dela Inlagd Augusti 28, 2023 5 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan Peter Hultgren Inlagd Augusti 29, 2023 Dela Inlagd Augusti 29, 2023 On 2023-08-26 at 10:28, skrev Tallviking: Ikonen Toyota Landscruiser kommer tillbaka https://www.toyota.se/forms/nyhetsbrev-land-cruiser hade en sådan när jag jobbade i Australien för 15år sedan. Stor diesel V8 som var törstig som satan. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 29, 2023 Dela Inlagd Augusti 29, 2023 3 timmar sedan, skrev Jan Peter Hultgren: hade en sådan när jag jobbade i Australien för 15år sedan. Stor diesel V8 som var törstig som satan. hmmm. Min toyota LC100 årsmodell 2000 hade en rak 6:a diesel (båtmotor från yanmar). Såldes mig veterligen inte med V8 diesel i Sverige. Oslagbar framkomlighet med den bilen. Fick även ta 3.5 ton på kroken. Besiktning-gubbarna surade såklart när dom regbessade den kroken, det var ju alldeles för mycket vikt för en bil som inte var en Volvo, (Vinsta besiktningen) 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Augusti 29, 2023 Dela Inlagd Augusti 29, 2023 Så vem av er på forumet är på besök i mina hemtrakter? 3 2 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 29, 2023 Dela Inlagd Augusti 29, 2023 8 minuter sedan, skrev Lucky: Så vem av er på forumet är på besök i mina hemtrakter? En dansk mjukglassförsäljare ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 23 timmar sedan, skrev Nicholas: hmmm. Min toyota LC100 årsmodell 2000 hade en rak 6:a diesel (båtmotor från yanmar). Såldes mig veterligen inte med V8 diesel i Sverige. Oslagbar framkomlighet med den bilen. Fick även ta 3.5 ton på kroken. Besiktning-gubbarna surade såklart när dom regbessade den kroken, det var ju alldeles för mycket vikt för en bil som inte var en Volvo, (Vinsta besiktningen) Vinsta Bilbesiktning besökte jag bara en gång och sedan aldrig mer. Surare gubbar fick man leta efter. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 30, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 30, 2023 En gammal kämpe. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: En gammal kämpe. En djävla fin pickup synd bara dom förstört den med den lakeringen 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 31 minuter sedan, skrev Boa52: En djävla fin pickup synd bara dom förstört den med den lakeringen Ja, ungdomar idag har inget hyfs. Han som körde var 75+ 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 On 2023-08-29 at 11:28, skrev Tallviking: En dansk mjukglassförsäljare ? leasad "QREATORY MJUKVARUFABRIKEN AB" 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... chevrolet-48 Inlagd Augusti 30, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 30, 2023 7 timmar sedan, skrev Boa52: En djävla fin pickup synd bara dom förstört den med den lakeringen En häftig lack,den ägaren är säkert nöjd grattis.Varför vara gnällig mot andras bilar det förstår jag inte. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 31, 2023 Dela Inlagd Augusti 31, 2023 2 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu