thaiola Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 8 hours ago, Scandinaviancorner said: Får inget Medical cert! Än så länge for tjock.. Du ar 1 m for kort 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 Jo jag gillar att ta kort på det som flyter 555 och havet fasinerar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2019 13 timmar sedan, skrev Soengsang: Finns ju andra flaggor än Norsk, det är gott om jobb i Sverige nu....och har inte samma krav. I Sverige vilka rederier då?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2019 34 minuter sedan, skrev windrode: Jo jag gillar att ta kort på det som flyter 555 och havet fasinerar Damen på bild kan jag berätta for dig att hon just nu är i Kroatsien.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 47 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Damen på bild kan jag berätta for dig att hon just nu är i Kroatsien.. Nope hon var där ett år och kom hem October förra året med 100.000 bathingar.Lite pengar för så lång tid... Hon var förbi CM och fick lite "dricks"555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2019 9 minuter sedan, skrev windrode: Nope hon var där ett år och kom hem October förra året med 100.000 bathingar.Lite pengar för så lång tid... Hon var förbi CM och fick lite "dricks"555 Var är hon nu då!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 30, 2019 Dela Inlagd Maj 30, 2019 Kanske av intresse för någon med sjöintresse https://www.tv4play.se/program/warship-life-at-sea “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30, 2019 Upplagda fiskare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30, 2019 Hj'lpsystrar i Bombay Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30, 2019 Upplagda fiskare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 30, 2019 Dela Inlagd Maj 30, 2019 Dagens övningar, alltid är det nått Där sitter nått... Så var skiten veck... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2019 Ja alltid är det nått... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 21 timmar sedan, skrev Soengsang: Dagens övningar, alltid är det nått Där sitter nått... Så var skiten veck... Hur kör du egentligen!?........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 21 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Hur kör du egentligen!?........ Förmodligen syjuntagängets sabotagegrupp som varit ute på uppdrag 🤔 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 (ändrad) En världskänd bogserbåt. Var på alla världens(utom ett par) förstasidor -81 För vad? Ändrades Juni 1, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 50 minuter sedan, skrev Soengsang: En världskänd bogserbåt. Var på alla världens(utom ett par) förstasidor -81 För vad? nått med U-137 kanske /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 Precis nyss, skrev Enis: nått med U-137 kanske /Enis Drog U-137 av grundet, ryssarna ville göra det själv med den båt de hade just utanför gränsen. Men Fälldin skrämde dem: - Håll gränsen! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Drog U-137 av grundet, ryssarna ville göra det själv med den båt de hade just utanför gränsen. Men Fälldin skrämde dem: - Håll gränsen! Karlshamns kommun, som ägde bogserbåten, bråkade ända upp i Hösta domstolen om att få bärgarlön men förlorade eftersom det inte var en normal bärgning utan beställd av marinen för att dra loss och återlämna ubåten till ryssarna. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juni 3, 2019 Dela Inlagd Juni 3, 2019 On 2019-06-01 at 15:00, skrev Soengsang: Drog U-137 av grundet, ryssarna ville göra det själv med den båt de hade just utanför gränsen. Men Fälldin skrämde dem: - Håll gränsen! Det var på den tiden politikerna var riktiga politiker. Nu vänder man kappan efter vinden bara för att få sitta i regeringen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 3, 2019 Dela Inlagd Juni 3, 2019 Haha.... ser på en Kanadensisk serie. Plötsligt är min gamla båt med, körde den 2005-2007, levererade den till Tyska ägare Bremerhaven april 2007, den såldes 5 år senare till Kanada. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 3, 2019 Dela Inlagd Juni 3, 2019 11 timmar sedan, skrev Soengsang: Haha.... ser på en Kanadensisk serie. Plötsligt är min gamla båt med, körde den 2005-2007, levererade den till Tyska ägare Bremerhaven april 2007, den såldes 5 år senare till Kanada. Bad Blood Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Alla borde ha en egen supermatros. Ismaell Mendoza från Manila, e fan som McIver, fixar allt. Jobbat med han i 4 år nu, vi har även besörjt svets o verkstadskurser för han. Blir också bra ersatt för sitt jobb, 500EUR i extra bonus förra månaden, värd varenda öre! Ibland blir man bara så glad att ha bra arbetskamrater.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Soengsang: Alla borde ha en egen supermatros. Ismaell Mendoza från Manila, e fan som McIver, fixar allt. Jobbat med han i 4 år nu, vi har även besörjt svets o verkstadskurser för han. Blir också bra ersatt för sitt jobb, 500EUR i extra bonus förra månaden, värd varenda öre! Ibland blir man bara så glad att ha bra arbetskamrater.. Påminner om ett jobb jag gjorde mitt under navigeringsövning i Stockholms trånga skärgård på minfartyget HMS Älvsborg högst upp i masten när navradarn fick spelet Ändrades Juni 7, 2019 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Det är du till till höger på bild eller? Du ser onekligen ut att ha händerna fulla! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 8 minuter sedan, skrev Fantomen: Det är du till till höger på bild eller? Du ser onekligen ut att ha händerna fulla! 😉 Nej. Han till höger är en kollega som idag är säkerhetschef på JAS-projektet på FMV Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu