Nicholas Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Smutt jobb att vara gnista.Verkar det som iallafall för en landkrabba. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Smutt jobb att vara gnista.Verkar det som iallafall för en landkrabba. Nja....Gnist om maskulin...Gnisten hade verkligen behövts 2018 då det är fan så mycket mer dokumentation..Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Nja....Gnist om maskulin...Gnisten hade verkligen behövts 2018 då det är fan så mycket mer dokumentation..Sent from my SM-A910F using Tapatalk Spellchecker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juni 12, 2018 Dela Inlagd Juni 12, 2018 Tja försöker lyfta upp en sjunken flytbrygga av betong, fan så tung. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 12, 2018 Dela Inlagd Juni 12, 2018 27 minuter sedan, skrev navion hispania: Tja försöker lyfta upp en sjunken flytbrygga av betong, fan så tung. Samme konstruktör som Ubåten Gotland brukar visa gamla bilder på? 😁 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 Såja, lite nytta gör de när jag är borta.....men ärligt så har jag haft ett finger med i planeringen iaf. Kolmårdens snickeri levererar! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 Tja dockar vi igen denna gång Migg från Söderhamn och dockning i Oskarshamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 Lite Off Topic. Då Kalmar varv fanns köpte de en docka osedd från ett varv i Norge men den var i så dåligt skick i plåten så efter alla reparationer så såg den ut som ett lapptäcke och blev därefter kallad för trasdockan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 On 6/23/2018 at 12:24 PM, Soengsang said: Såja, lite nytta gör de när jag är borta.....men ärligt så har jag haft ett finger med i planeringen iaf. Kolmårdens snickeri levererar! Vad är det för flytetyg du håller på med. Renovering av byssa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 7 timmar sedan, skrev Peter Hultgren: Vad är det för flytetyg du håller på med. Renovering av byssa? Yes ny byssa.... http://www.tugboatlars.se/KarlErik.htm Just nu undervattenskabel på, med ett värde av x hundra miljoner, känns så där Men så satans träligt att köra kabel, 2-3 veckors last/lossning så jag har begärt att få åka hem efter nästa lastning.....slöseri på talang att ha mig o peta navelludd hela dagarna 5555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 Krymper på en ny kona i roderet som Arborrat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Yes ny byssa.... http://www.tugboatlars.se/KarlErik.htm Just nu undervattenskabel på, med ett värde av x hundra miljoner, känns så där Men så satans träligt att köra kabel, 2-3 veckors last/lossning så jag har begärt att få åka hem efter nästa lastning.....slöseri på talang att ha mig o peta navelludd hela dagarna 5555 Ts sjöfolk medanknitnig till Thai, dukör ju bara en bark båt tll lettland, litaun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Boa52: Ts sjöfolk medanknitnig till Thai, dukör ju bara en bark båt tll lettland, litaun Du fattar inget din stolle! Lär dig att förstå skriven text före du öppnar brödsaxen. Kör gärna bark, jag tjänar nog mer på 3-4 dagar på det än vad du gjorde på samhall på en månad din stolle! Ett tips till, ge fan i datorn när du e på dunken, för du är inte så korkad som du framstår egentligen. Ändrades Juli 18, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Du fattar inget din stolle! Lär dig att förstå skriven text före du öppnar brödsaxen. Kör gärna bark, jag tjänar nog mer på 3-4 dagar på det än vad du gjorde på samhall på en månad din stolle! Ett tips till, ge fan i datorn när du e på dunken, för du är inte så korkad som du framstår egentligen. Vad du tjänar eller inte kan jag inte göra nåt åt eller hur. Ts var väl sjöfolk med anknytnig med Thai, Du äker väl inte en meter nära Thai, Eller hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 2 minuter sedan, skrev Boa52: Vad du tjänar eller inte kan jag inte göra nåt åt eller hur. Ts var väl sjöfolk med anknytnig med Thai, Du äker väl inte en meter nära Thai, Eller hur @Soengsang är sjöfolk, huva! @Soengsang har anknytning till Thailand, huva! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev Boa52: Vad du tjänar eller inte kan jag inte göra nåt åt eller hur. Ts var väl sjöfolk med anknytnig med Thai, Du äker väl inte en meter nära Thai, Eller hur Är du blind på din jävla finkel ditt torskarens? Var står det nått om att åka båt till Thailand i topic. Du är så satans korkad när du är på fyllan så en gråsten framstår som smart i jämförelse Ändrades Juli 18, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Är du blind på din jävla finkel ditt torskarens? Var står det nått om att åka båt till Thailand i topic. Du är så satans korkad när du är på fyllan så en gråsten framstår som smart i jämförelse Nuär jg inte på fyllan men du verkar vara påverkad av nåt med dina inläg, Inget om att åka båt till Thai bara båtanknyning med thai sjömän Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 2 minuter sedan, skrev Boa52: Nuär jg inte på fyllan men du verkar vara påverkad av nåt med dina inläg, Inget om att åka båt till Thai bara båtanknyning med thai sjömän Är du inte på fyllan så är det bara sorgligt, för då har du ju inget att skylla på.....tragiskt tamigfan. Ps, vart står det nått om Thailändska sjömän, du verkar se saker som ingen annan ser? Och var snäll o sluta sabba den här tråden där många har lagt in trevliga bilder med din rappakalja, kan du inte visa folk den respekten? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 Ser skylten mot Tavelsjö när jag är på jobb upp åt där. Ge mig nr på postlådan och jag loggar ut han & använder han som tändvätska i moteld i nån skogsbrand. För i den här tråden har inget att göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 30, 2018 Dela Inlagd Juli 30, 2018 Off Topic, Om någon nu vet. Efter senaste grundstötningen av fraktfartyget Massakar Highway i Kalmarsund så läste jag att försäkringsbolaget var och tittade på skadorna och anngående bärgning, gäller försäkring då fartyg framförs onyktert letandes efter mobiltäckning? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juli 30, 2018 Dela Inlagd Juli 30, 2018 Från förra törnen jag var ute, dockade i Singapore. Lite blandade bilder helt random. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 30, 2018 Vilket rederi och båt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 30, 2018 Dela Inlagd Juli 30, 2018 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Vilket rederi och båt http://www.barometern.se/nyheter/fartyg-pa-grund-utanfor-loftahammar/ Ändrades Juli 30, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 30, 2018 Dela Inlagd Juli 30, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: http://www.barometern.se/nyheter/fartyg-pa-grund-utanfor-loftahammar/ Ja, och nu när vi äntligen får lite olja, så gnäller vi. Baggarna ser ju oljan som en tillgång. Nu fattar jag ingenting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 30, 2018 Dela Inlagd Juli 30, 2018 6 timmar sedan, skrev stefan5300: Off Topic, Om någon nu vet. Efter senaste grundstötningen av fraktfartyget Massakar Highway i Kalmarsund så läste jag att försäkringsbolaget var och tittade på skadorna och anngående bärgning, gäller försäkring då fartyg framförs onyktert letandes efter mobiltäckning? Ja de gäller. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu