Scandinaviancorner Inlagd December 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2010 Fusk nej det är en klocka som sitter bakom kompassen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd December 3, 2010 Dela Inlagd December 3, 2010 Ahh Första gången ja sett detta. Kul o se, annars brukar det va tabu att montera nått extra där Mvh Snömannen Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2010 Dela Inlagd December 3, 2010 Ahh Första gången ja sett detta. Kul o se, annars brukar det va tabu att montera nått extra där Mvh Snömannen Nu är det ju inte magnetkompassen du ser där utan endast "periskopet" till magneten som med alla säkerhet sitter monterad ovan bryggdäcket (monkey island) i ett nakterhus. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd December 3, 2010 Dela Inlagd December 3, 2010 Sant, men även (periskopet) brukar vara tabu Mvh Snömannen Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Skit mäss på en ankar hanterare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Rio de Janiero Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Kock-fan med Brasse käring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Pissnödiga Luder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 (ändrad) Brasse brännvinmed svenskt inslag Ändrades December 5, 2010 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 finna bilder gotland och så får ni tillbaka till kaj. medans vi ligger hær vi riggen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Ja nån jävla ordning får det ju va Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Pisse Pils Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 10 timmar i Moskva och en av dom inlåst på ett skithus , det var också lite av en Dyngresa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Friendly locals på väg ombord i Koh si chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2010 Norrbaggarna börjar flagga ut , här en DOF båt i Rio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2010 Skandi Leblon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2010 Min nästa båt ännu ett nybygge Kawasaki line Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 scandinavianconer hör av dig nästa gång du är i närheten av fosnavåg/ulstensvik 90254380 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 12, 2010 scandinavianconer hör av dig nästa gång du är i närheten av fosnavåg/ulstensvik 90254380 Ja da det skall jag , jag skall mönstra på den här i Brevik vart det nu ligger någonstans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Ja da det skall jag , jag skall mönstra på den här i Brevik vart det nu ligger någonstans Ca 15 mil söder om oslo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2010 Ca 15 mil söder om oslo Tack så mycket för info, skall visst bo på hotell i Sandefjord några dagar Men än så länge är jag i Rio de Janiero Gott nytt år på er alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2010 Rio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2010 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 1, 2011 Dela Inlagd Januari 1, 2011 Rio Ja hade inte varit fel att vara tillbaka i RIO just nu. Där var man och putsade skorna i sin ungdom Utanför MABs det finns ju kvar hörde jag.... "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu