navion hispania Inlagd Augusti 16, 2016 Dela Inlagd Augusti 16, 2016 Tja börjar bli klar med renovering av mässen på BB Skärnäs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 16, 2016 Dela Inlagd Augusti 16, 2016 On 2016-08-11 at 08:43, skrev Broskan: Så här går det nu när "Bogserman" Gotland har gått i pension Tror dom får kalla in dig igen. http://www.vgtv.no/#!/video/130725/skulle-slepes-fra-norge-til-skraphaugen-det-gikk-skeis //Broskan Den hade Gotland släpat in för hand Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Augusti 17, 2016 Dela Inlagd Augusti 17, 2016 Tja ny behörighet och ny sjöfartsbok , så nu klara man sig 5 respektive 10 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 5, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2016 On 2016-08-18 at 01:29, skrev navion hispania: Tja ny behörighet och ny sjöfartsbok , så nu klara man sig 5 respektive 10 år. Ja du är för jävla duktig!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 5, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2016 Här kommer det ett båtlass med kackelacker till Göteborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 Tog lite hjälp från lots båten och deras kran med ett avkörnings skydd som fastnat i en SCA båt och vikit sig ner sjön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 16, 2016 Det var då det!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2016 Dela Inlagd September 16, 2016 7 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Det var då det!! Nu blev jag sugen på glass,du såg ut som en päronsplitt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 16, 2016 4 minuter sedan, skrev måne: Nu blev jag sugen på glass,du såg ut som en päronsplitt Jävla helikopter plattform Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 17, 2016 Dela Inlagd September 17, 2016 Tja vacker morgon i Skärnäs assistans för en av Utkilens båtar. Överhalning av ljus till farledens prickar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2016 .Kung Neptun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2016 .Matros A Broberg Gotland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 18, 2016 Dela Inlagd September 18, 2016 37 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: .Matros A Broberg Gotland Längtar matros tillbaks till havet???? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naab Inlagd September 18, 2016 Dela Inlagd September 18, 2016 8 minuter sedan, skrev måne: Längtar matros tillbaks till havet???? Inte för jag känner gubben! Men på dessa bilder ler han ju iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2016 23 minuter sedan, skrev måne: Längtar matros tillbaks till havet???? Ja Khao lak är väl inte det ultimata stället att vara på i regnperioden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 18, 2016 Dela Inlagd September 18, 2016 11 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Ja Khao lak är väl inte det ultimata stället att vara på i regnperioden Jodå.Du har ju tak över din bar.Det går utmärkt att vara hos dig under regnperioden. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2016 27 minuter sedan, skrev Naab: Inte för jag känner gubben! Men på dessa bilder ler han ju iallafall. Man kan väl för fan inte gå runt å va sur hela dagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2016 Precis nyss, skrev B747: Jodå.Du har ju tak över din bar.Det går utmärkt att vara hos dig under regnperioden. Ja visst går det de,men ibland skulle jag tänka mig att ligga i ett horhus i Colombia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 18, 2016 Dela Inlagd September 18, 2016 Precis nyss, skrev Scandinaviancorner: Ja visst går det de,men ibland skulle jag tänka mig att ligga i ett horhus i Colombia Ha ha.Så fort jag har möjlighet så kommer jag att parkera mitt arsle hos dig.Västerbottensost och svartvinbärs brännvin medtages. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2016 Precis nyss, skrev B747: Ha ha.Så fort jag har möjlighet så kommer jag att parkera mitt arsle hos dig.Västerbottensost och svartvinbärs brännvin medtages. Du är så välkommen så, Kom fortast möjligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2016 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2016 Vi har letat efter ett par såna stolar, dom finns efter vägen när man åker mot Thalang på Pkuket. kommer jag förbi så köper jag ett par stycken. Dom är populära bland dom törstiga ibland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 18, 2016 Dela Inlagd September 18, 2016 1 minut sedan, skrev Scandinaviancorner: Vi har letat efter ett par såna stolar, dom finns efter vägen när man åker mot Thalang på Pkuket. kommer jag förbi så köper jag ett par stycken. Dom är populära bland dom törstiga ibland Ha ha.Köp nåra stycken,dom är bra när man får gamnacke.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2016 1 minut sedan, skrev B747: Ha ha.Köp nåra stycken,dom är bra när man får gamnacke.... Ja det ska ja , den enda problemet själva sitt eller liggdynan går inte att ta av, så man kan inte vaska den.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naab Inlagd September 19, 2016 Dela Inlagd September 19, 2016 On 2016-09-18 at 18:18, skrev Scandinaviancorner: Man kan väl för fan inte gå runt å va sur hela dagen Va ju lite det jag menade! på jobb bilder ser du glad ut medans på thai bilder inte lika glad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu