andrejsdenruskige Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Island offshores nyaste skapelse Den är väl inte skapad än. Den ligger väl bara och gungar på ritningsbordet...och planläggningsbordet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Sjökapten himself på sin första tur med nya båten till Barensburg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Tja assistans i Orrskär idag Skit i båtjäveln, hade dom hjälpsystrar??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Båten i småbåtshamnen i Barentsburg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Båten i småbåtshamnen i BarentsburgIMG_3813.JPG Hur e fisket där, massor med torsk? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Skit i båtjäveln, hade dom hjälpsystrar??? Knappast i Orrskär/Ljusne. Men när man var liten fick man lära sig att det finns olika folkslag. Svarta, vita och Ljusnebor [emoji54] Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 2, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2015 Knappast i Orrskär/Ljusne. Men när man var liten fick man lära sig att det finns olika folkslag. Svarta, vita och Ljusnebor [emoji54] Ja dom ifrån Ljusne är ju inte riktigt kloka någonstans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Den är väl inte skapad än. Den ligger väl bara och gungar på ritningsbordet...och planläggningsbordet. Även bland det som är skapat så ligger väl mycket och gungar i hamn nu, oljan i Norge går på kvartsfart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Även bland det som är skapat så ligger väl mycket och gungar i hamn nu, oljan i Norge går på kvartsfart. Ja, det är risiga tider här. Får se om man överlever detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Bad om lite bilder från sonen, fick massa motorrums bilder, kanske inte så upphetsande, om man inte går i gång på stora motorer... . Vilket fall som helst, alltid trevligt med lite bilder från honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 2, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2015 Bad om lite bilder från sonen, fick massa motorrums bilder, kanske inte så upphetsande, om man inte går i gång på stora motorer... . Vilket fall som helst, alltid trevligt med lite bilder från honom. mask1.png mask2.png mask3.png mask4.png Och var sitter detta motorum någonstans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Och var sitter detta motorum någonstans Oftast akteut under vattenlinjen och framför propeller axlarna [emoji6] [emoji6] Men det ser ut att vara en färja/roro-båt med tanke på den låga höjden i maskinrummet Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 2, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2015 Oftast akteut under vattenlinjen och framför propeller axlarna [emoji6] [emoji6] Men det ser ut att vara en färja/roro-båt med tanke på den låga höjden i maskinrummet I vilken båt för helvete Namn & Adress Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Det var inga stora motorer, bara många små. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Och var sitter detta motorum någonstans Stena Line Göteborg - Kiel, han skall vara ute i 3 veckor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 (ändrad) I vilken båt för helvete Namn & AdressStena line heter den tydligen, adress okänd [emoji4] Ändrades Juli 2, 2015 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Stena Line Göteborg - Kiel, han skall vara ute i 3 veckor... Tur att det är varmt även på nätterna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Fick precis reda på att det var Göteborg - Fredrikshamn. Stena Danica, inte något Kiel inte... Ni får lite motorer i kompensation... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 2, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2015 Ankarspelet på Sveriges genom tiderna största båt Nanny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 2, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2015 Och här blev det lite problem med ankarkättingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Tja lite assistering i veckan och lite grillning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2015 Några bilder från hamnen i Tap Lamu idag.Det ligger en massa turbåtar, dykbåtar till Similan där nu när dom har stängt all trafik ut till öarna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2015 Några till.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2015 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu