Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 Jag misstänkte att det namnet skulle dyka upp när du frågade om jag var ifrån Knivsta, Roger och jag är jämngamla, gick i skolan samtidigt och idrottade ihop Själv är jag landkrabba,gillar inte när det gungar han kommer hem från Angola i morgon och skall åka till Phuket och Khao lak den 12 nov han har byggt sig en bungalow där vad var det för idrott ni dyrkade?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 han kommer hem från Angola i morgon och skall åka till Phuket och Khao lak den 12 nov han har byggt sig en bungalow där vad var det för idrott ni dyrkade?? Rogers pappa var ledare för ungdomsfotboll och på vintern var det längdskidåkning. Om du träffar Roger hälsa ifrån Göran Och fortsätt att lägga in dina bilder Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 (ändrad) Här har du Roger och hans dotter dom bor idag i Vetlanda och Roger jobbar i norska båtar precis som jag Ändrades November 8, 2010 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2010 Bryggan på ankarhanterarn Siem Garnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2010 Siem Garnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Är han trädkramare också ? 55 den va bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kim666 Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 hello scandinavian corner har du seglat på en asfalts tanker som hette ariadne ? .. om du e den jag tror så mönstra vi på samtidigt i taragona spain., hälsn.kim.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 bilden på Liverpoolaren skulle kunna vara "sophiss"...en vidare utveckling på det klassiska oljefatet/tunnan... detta är bara en teori såklart...eller vad tror du gotland?...ha en go helg alla sjöbröder.zeeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Denna goding hör ju till tråden. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2010 bilden på Liverpoolaren skulle kunna vara "sophiss"...en vidare utveckling på det klassiska oljefatet/tunnan... detta är bara en teori såklart...eller vad tror du gotland?...ha en go helg alla sjöbröder.zeeman Nej där har du fel , det är en Uteskitare Där croo-boysen sitter och skiter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2010 hello scandinavian corner har du seglat på en asfalts tanker som hette ariadne ? .. om du e den jag tror så mönstra vi på samtidigt i taragona spain., hälsn.kim.. Ja för helvete den skit båten kommer jag ihåg och vi fick sparken i Boston när det kom ombord Fillipinare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Shit! i dubbel bemärkelse heheee trodde nog att crewboysen använde ankar klyset...men det var kanske mera stuvarna som smög sig fram där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2010 Shit! i dubbel bemärkelse heheee trodde nog att crewboysen använde ankar klyset...men det var kanske mera stuvarna som smög sig fram där... Du har nog rätt när dom var där framme sket dom nog i ankarklysena, men akter hade dom en så kallad ute skitare, och så heter dom negrerna Croo-boys och inte crew dom kom alla från en stam som heter just Croo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2010 Historien om jungmannen som mönstrade på sin första båt. Han kom ombord och hittade inga folk , så han gick runt i inredningen och kom till slut till dagrummet å där satt hela gänget och var bra på fyllan, han frågade då lite försynt vem som var båsen och frågade denna vad han skulle göra.. Båsen svarade att det finns bågfilsblad i shappet och du kan ta några med dig och gå fram på backen och börja såga av den där jävla kroken som hänger längst ner på ankarkättingen.. Jungmannen ställde ifrån sig sin väska och frågade hur han kom till backen, gick ut och påbörjade arbetet som han blivit tillsagd, det bar sig inte bättre att när killen satt och sågade i ankarkättingen som bäst kom en man förbi på kajen och frågade vad han höll på med där uppe? Jungmannen sa precis som det var att han hade fått order om att såga bort kroken då svarar mannen på kajen att det kan du inte göra på det viset , utan jag skall ordna någon som hjälper dig. det gjorde han också, det dröjde inte länge förren det kom folk från en firma med gasskärare och utförde jobbet åt jungmannen.. Han gick sedan in i dagrummet och berätta för båsen att nu var jobbet klart. Båsen sprang ut och tittade och mycket riktigt jobbet var klart!! Resten kan ni själva gissa er till!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Du kan väll inte jämföra rockeliten och sjöfolk Rock gubbar är knarkande kärringar hela gänget Att det förekom droger är ju svårt att förneka, men att kalla oss gamla turnerävar för kärringar är lite väl att ta i tycker jag. Vi är nog samma skrot & korn i botten ska du se. Jag gillar dina bilder och berättelser, så fortsätt med det tack. /Landkrabban Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kim666 Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 ja de va en jäkla båt de ska se om jag har några foton från den o lägga in ,chang .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2010 ja de va en jäkla båt de ska se om jag har några foton från den o lägga in ,chang .. Jag hade en del foton från Ariadne men dom försvann när PCen krascha mycket från Curacao men lägg du in om du har några Var är du någonstans nu då Kim?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kim666 Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 tjena jag är på plattformar i norge har varit här i 5år nu just för tillfället e jag på rigerkurs i stavanger men ska hem på fre o sen ut den 26 på valhall , blir Thailand i mars håller till upp i chayaphum men de blir ett par veckor i Pattaya el till phuket har lite problem o ladda upp bilder härifrån men får göra när jag kommer hem.. o vart håller du hus då?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Min kajuta..MOU Island Constructor i Aberdeen.just nu ligger vi på Skarv fæltet i højd med Brønnøysund och sætter X-mas tree åt BP...9 dagar kvar till næsta friperiod. Av och till er vi i Ulsteinvik dær huvudkontoret ligger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2010 Ja som jag skrivit innan är jag på ett nybygge i Ulstainvik Siem garnet en ankar hanterare går till bergen idag sen avmönstring på onsdag Fint som fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 27, 2010 Lite suddiga bilder från Rio idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2010 Dagens Rio bild Polis helikopter uppe i högra hörnet , en av massor som är med och skjuter på knark maffian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2010 Favela i Rio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2010 Brasiliansk 3 styrman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd December 3, 2010 Dela Inlagd December 3, 2010 Fusk på magnetkompassen?? Härliga bilder Mvh Snömannen Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu