Sangwal Inlagd April 20, 2015 Dela Inlagd April 20, 2015 Nä, den är lite vinglig. Själv är jag inte så speciellt förtjust i Haugesund och är nästan aldrig ute på krogen. Som sagt, det är dryga 20 år sen jag arbetade där, så mycket kan ha hänt... Kommer ihåg att jag fick fett på sylen där, så det kan ha höjt betyget omedvetet Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Vykort hem från någonstans på Afrikas västkust från någon sjöman i tidernas begynnelse.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Så här kan man också fixa till en grill till sjöss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Taffelberget Kapstaden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Det kan man kalla för full last Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Här en Panama båt som jag var ombord en timme i .. På och avmönstring på packhus kajen i Göteborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 22, 2015 Dela Inlagd April 22, 2015 Det kan man kalla för full last Ser ju ut som ett modernt kryssningsfartyg. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Ja storleks mässigt, men i dom där stora coantainer båtarna är dom inte mer än 13 man i säkerhets besättningen. Tro det eller ej! men det är sant.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Denna restaurang båt ligger i Rotterdam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Dom tyckte det börja gå lite långsamt, sen fick dom se en död val liggande på bulben.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Nu jävlar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Thai dam på väg ombord eller iland?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Riktigt sjömansarbete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Och det där får man nog kalla för dåligt sjömansarbete att inte flytta på trossfan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Safety first.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Hajfiske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Hong Kong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Kocken på Meonia alldeles fantastiskt bra kock Swimmingpoolen på samma båt. Och så lite rullande över Stilla havet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Ung och nästan oförstörd ombord på Sinaloa Danska Ostasiat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Den lilla produkt tankern Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2015 Den här styckegodsarn var jag exakt sex månader i.. Mönstra av på redden i Singapore och flög hem till Bangkok..Vi skulle gå för Holländska Nedloyd på Syd Amerika Fjärran Östern. Men chartern gick ut när jag kom ombord i Hong Kong. Och vi börja att gå på Shanghai Tsiangtao - Dunkirk i Frankrike. Helvete det var kallt i bägge ändar bara genom Suez röda havet Malacca det var varmt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 22, 2015 Dela Inlagd April 22, 2015 post-7775-0-11654300-1429100348.jpg Var det denna låt du lirade Hehe, fin bild och träskorna hänger med ser jag! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 23, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2015 (ändrad) Ja Evert är outstanding!! Jag har seglat samman med hans brorson Jesper Taube.mycket trevlig ung man som var styrman på Havila Neptun Ändrades April 23, 2015 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 24, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2015 Thailändsktrålare och så här ligger dom på pappkartonger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu