Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Första bilfärjan till Finland.. Och den var Gotländsk Rederi AB Slite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Tack och lov att man slipper detta skit nu för tiden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Då är det bättre sitta i en sån här båt och dricka kallt öl.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Där gick det riktigt galet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Än finns det något exemplar kvar av denna utmärkta bok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Fillipinsk Lots båt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Dagens matroser i en ankarhanterare, fånga bojar med kätting lasso.. En helvetes tur att man är för tjock nu för tiden för såna jobb.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Fin bild av Luciano, på en grisbåt i Vietnam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Boogie Street Singapore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Sjöfolk på häst i New orleans, jag längst fram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 En Finne en Norrbagge och så en sittande Gotläning i Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 En Grängesbåt jag var ombord i på 70 talet nån gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Där hade dom satt en bålskål på min skalle, Ja där ombord var det fylleslag varenda dag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Här har vi fyllekocken från Gävle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Denna båt var det Luossa från Gränges shipping Stockholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Några Båtar i Gävle hamn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Den sista båten, en omgjord trålare kan ha varit min. Hann aldrig checka upp det när jag var i Gävle . Var tvungen att åka ut och jobba till Rotterdam med en helvetes fart, och när jag kom tillbaka var hon borta.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 En kemikalie båt från Khil ship AB i Göteborg som vi seglade på Syd- Amerika med, mest Brasilien å Argentina på La Plata floden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Jag och en halv stor grabb som hette Molekylen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Och denna man hette Styrman Stake tyvärr död idag R.I.P. Här tar han sig en pilsner på skithuset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Här en Bleking och en Kalmar kille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Och nere på däck springer det en Kalmar kärring.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Denna Kalmar kärring var precis överallt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2015 Här har jag hamnat på ställning på bygget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu