Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 Inte trodde jag att riktiga sjömän drack bag in box vin Det där är 30 år tillbaka i tiden så det var säkert 96% i dom dunkarna från Australien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 Fan vi som trodde dom skulle ta bort alla gamla vrak från hamnen med den nya regeringen Men Ikke fan har dom gjort de?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 Nu är det ju full fart ut till Similan öarna och speed båtarna ligger stand by i Tap Lamu hamn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Det där är 30 år tillbaka i tiden så det var säkert 96% i dom dunkarna från Australien “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 .Några bilder från Tap Lamu Khao Lak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 Och här sitter varvs chefen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 Och lite mix från Tap Lamu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 Lite mix fra Tap Lamu..Skitigaste beachen i Thailand?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 Och i Khao Lak byggs det överallt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 Några Burma bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 Och lite från Ranong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2014 .Förbjudna bilder! Men vem bryr sig!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Får man inte fota hus SC? Var du på Visa run SC? Alltid kul att följa din tråd! MVH VP Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2014 Får man inte fota hus SC? Var du på Visa run SC? Alltid kul att följa din tråd! MVH VP Nej inte myndigheternas hus i Burma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2014 Väder idag jävla Kapten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2014 Ja ni som var i Singapore på 70 talet vet ju var dom här bilderna kommer ifrån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 21, 2014 Dela Inlagd November 21, 2014 Ja ni som var i Singapore på 70 talet vet ju var dom här bilderna kommer ifrån Ja det är ju fan att jag inte kom längre än till att söka jobb på Kalmarsundsfärjorna som biljettpojke. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2014 Ja det är ju fan att jag inte kom längre än till att söka jobb på Kalmarsundsfärjorna som biljettpojke. Ja danskarna hade ju sjömans förmrdling i Manila , Bangkok och Yokohama och Kobe i Japan. Och jag har fått jobb på samtliga. Men nu är det slut med det..Allt är i Danmark nu för tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 21, 2014 Dela Inlagd November 21, 2014 Ja ni som var i Singapore på 70 talet vet ju var dom här bilderna kommer ifrån Och jag som aldrig seglade ut från Mälaren från denna båt På 60 talet.Min sista båt, och enda! Saknar Singapore ändå! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2014 Och jag som aldrig seglade ut från Mälaren från denna båt På 60 talet.Min sista båt, och enda! Saknar Singapore ändå! 280px-SS_Mariefred_09.JPG Ja det hade nog varit en upplevelse att försöka segla ner den till Singapore.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2014 Härliga tider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2014 Mosqito bar Bangkok Ljuva härliga tider.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2014 Vem minns väll inte Moto Machi i Kobe Japan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu