j43 Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Imponerande, men hur kan du komma ihåg allt. Jag får kolla av räknings böckerna men där står det ju endast när man tog ut pengar. Vissa båtar och hamnar kommer man ju speciellt ihåg. Penang HK Manilla Cebu Yokohama Kobe Osaka och inte att förglömma Västindien och Sydamerika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 ojoj du har verkligen legat i Scandinaviancorner Man blir lite avundsjuk på alla minnen du måste ha... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2010 Imponerande, men hur kan du komma ihåg allt. Jag får kolla av räknings böckerna men där står det ju endast när man tog ut pengar. Vissa båtar och hamnar kommer man ju speciellt ihåg. Penang HK Manilla Cebu Yokohama Kobe Osaka och inte att förglömma Västindien och Sydamerika. Jag har haft den märkliga egenskapen att skriva ner hamnarna i alla fall dom flesta,och det är ännu några år kvar att trampa däck så Nya hamnar Nya famnar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 En lite nyare sorts Gonnere balja en offshore balja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 Gonnore baljan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 Hittade min sjöfartbok men har aldrig varit ute på de stora haven. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 Vad skulle du då med en sjöfartsbok till! men du kanske var på väg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 By the way känner du danske Ib Ottosen som har hotell i Jomtien!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 Borneo Borneo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 Vad skulle du då med en sjöfartsbok till! men du kanske var på väg Var på väg många gånger, men blev inget. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 By the way känner du danske Ib Ottosen som har hotell i Jomtien!! Känner tyvär ej denne man, men namnet känner jag igen. Har han på soi 3 Jomtien? Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 Borneo Borneo AJAJAJ,akta så inte IL får se att du har fraktat regnskog Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 AJAJAJ,akta så inte IL får se att du har fraktat regnskog Mvh Måne Är han trädkramare också ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 Skulle förvåna mig mycket om han inte är det Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 Känner tyvär ej denne man, men namnet känner jag igen. Har han på soi 3 Jomtien? Maitan. Kommer ej ihåg vad hotellet heter , men han hade Mermaids rest och Stable Lodge på Sukhumwit soi 8 i Bangkok innan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 Så här kan det se ut på en Ankarhanterare på ett cargo run Rent jävla livsfarligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 Bourbon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 Svensk ankarhanterare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 Många fina bilder du har Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 Ja och du måste vara från Knivsta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 Svensk ankarhanterare Landskrona.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 (ändrad) Ja och du måste vara från Knivsta Ja, men det namnet var redan taget. Gösta hann före Ändrades November 8, 2010 av knifetown Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 :great:Ja, men det namnet var redan taget. Gösta hann före Roger Ringblom Knivsta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 Är det någon gammal saltvattens sjöman som vet vad det där är!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 Roger Ringblom Knivsta Jag misstänkte att det namnet skulle dyka upp när du frågade om jag var ifrån Knivsta, Roger och jag är jämngamla, gick i skolan samtidigt och idrottade ihop Själv är jag landkrabba,gillar inte när det gungar Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu