Jump to content
IGNORERAD

Sjöfolk med anknytning till Thailand

Scandinaviancorner

Recommended Posts

Ja du skulle haft Gotländsk besättning då hade du snart vart lika stor redare som Maersk i Köpenhavn

Inte ens på Gotlandsfärjor jobbar många gotlänningar längre, många fastlänningar istället.

Där emot träffade jag många gotlänningar på Finlandsfärjor.  

Dela på andra sajter

Det blev lite flera foton från "några år sen"attachicon.gifPICT0240.JPG

Kul med bilder från Sarpsborg, lossade där några gånger.

SD Carona var ju oxå ett trevligt inslag.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Dela på andra sajter

navion hispania

UDW  ship generation 7th i Brasilien från chartern

Själv har inte kollat igenom detta.

Hur som helst ett jävla dyrt hål vart det snack om upp till 600 milj USD (på 3000 m djup) , men dom flesta hål är ju dyra :haha:

Welcome to Ocean-Rig Mylos. Take a virtual tour.

http://www.artpat.info/Repsol/

Dela på andra sajter

UDW  ship generation 7th i Brasilien från chartern

Själv har inte kollat igenom detta.

Hur som helst ett jävla dyrt hål vart det snack om upp till 600 milj USD (på 3000 m djup) , men dom flesta hål är ju dyra :haha:

Welcome to Ocean-Rig Mylos. Take a virtual tour.

http://www.artpat.info/Repsol/

häftigt!

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Scandinaviancorner

Detta vrak låg länge utanför lotsplatsen på väg upp till Bangkok

post-7775-0-85802500-1413464185.jpg

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Hjälpsystrar i sjönöd utanför Khao Lak..

De såg fan lite blekfeta ut[emoji102]

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

OT ursäkta.Vad är det för nåt som kommer upp här med jämna mellanrum "en viktig drivrutin saknas" spam eller,säkerhetsvarning på detta

Måne

Dela på andra sajter

OT ursäkta.Vad är det för nåt som kommer upp här med jämna mellanrum "en viktig drivrutin saknas" spam eller,säkerhetsvarning på detta

Håll inte på å fingra på en massa okända rutor här, nightlife finns inte där bakom heller :fie:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Reklam

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Förut kallades de väl spam? Heter det reklam om man betalar för att få ha det?

Dela på andra sajter

Förut kallades de väl spam? Heter det reklam om man betalar för att få ha det?

Vad det än kallas så varnar datorn för att det kan vara skadligt.Om det då är en betalande reklamplats så undrar jag varför den finns här?

Måne

Dela på andra sajter

Vad det än kallas så varnar datorn för att det kan vara skadligt.Om det då är en betalande reklamplats så undrar jag varför den finns här?

Allt har väl sitt pris! Om priset blir nog lockande har man väl överseende mot vilken skada det har?

Om den som tar emot betalningen och den som tar skadan inte är samma person är det kanske ännu mera lockande.

Fast det kan ju också vara så att den som tar emot pengarna, gjort ett dåligt avtal, inte riktigt förstått viden av avtalet eller rent av är blåst.

Dela på andra sajter

Grill party ombord i Danska Östasiats Sinaloa

Inte trodde jag att riktiga sjömän drack bag in box vin :ahh:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...