Scandinaviancorner Inlagd September 25, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 25, 2014 Hör inte till de äldre men kan det va Laem Chabang? Nej Du är i fel land . fan varenda sjöman måste ha vart i den hamnen nån gång.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Singapore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StigH Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Svenska Ostasiats Ceylon i Bangkok 1972 På min tid hängde alltid en lejdare på utsidan för att underlätta besök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 25, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 25, 2014 Singapore javisst är det Singapore. Och visst kommer man ihår lejdarn och vem som klättrade på den. Med var sitt sexpack med Coca Cola... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Mellan FTP och E skymtar man Rigmar, numera på danskt vatten. Ja jävlar. Tyckte väl att det såg trångt ut. Ny rotationsplan för min del. 14dagar jobb 5 dagar ledigt, plus minus åt båda hållen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 26, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2014 Rengörning av spolluftsbälten år inget vidare skoj.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Mellan FTP och E skymtar man Rigmar, numera på danskt vatten. Här du förvarnat banken, risk för att kontot blir fullt gissar jag;) Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Här du förvarnat banken, risk för att kontot blir fullt gissar jag;) Nja, inte ännu. Tror dom får en chock på firman när jag skickar in mina timmar. På mitt konto är det gott om plats. Frun ser till att tömma det innan det når skadligt höga nivåer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Sonen gör sig klar för nya äventyr... Detta fick far vid återkomsten, snäll son om jag får säga det själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 26, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2014 En Wallenius båt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 26, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2014 Till ankars mellan Kapstaden och Robben island Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 26, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2014 Kapstaden från sjön Och Sjömanskyrkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Herregud vad skötsamma vi var. Man skulle kunnat tro att vi var en utsänd delegation från söndagsskolan. Tror inte att det blir någon resa till vintern. För min del skulle det passa, men frun verkar inte vara sugen över huvudtaget. Känns tveksamt t.o.m till nästa år om man frågar henne. ahhh en "jobbresa" med mackan i bkk i juli då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 27, 2014 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Mitt bidrag till Sjöfolk med anknytning till Thailand Med vänlig hälsning Per Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 27, 2014 Hon i överlevnadsdräkten är hon Polska!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 27, 2014 Sjömans begravning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 ahhh en "jobbresa" med mackan i bkk i juli då Sådana förslag gillas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Hon i överlevnadsdräkten är hon Polska!! Da da. kurwa masch, Mannskapet hyrdes från Ocean wide..(Världens största Crue Company ).Anna the Cooki - Matros - Motormann, Sjef för sina mannliga A B seaman's. Hon var i blant sjef för ALLA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Det blev lite flera foton från "några år sen" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 27, 2014 Hur länge hade du henne. Båten alltså Ikke polskan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Skit vad det blåser idag .sitter inne på flotel superior vid Valemon - west Elara och ventar på att dom ska kopla tillbaka landgången så man får jobba lite men det blåser mer på dina bilder -Scandinaviancorner Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 27, 2014 Skit vad det blåser idag .sitter inne på flotel superior vid Valemon - west Elara och ventar på att dom ska kopla tillbaka landgången så man får jobba lite men det blåser mer på dina bilder -Scandinaviancorner Är du på Superior så kan du hälsa till båsen från mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 Hur länge hade du henne. Båten alltså Ikke polskan.. Efter ett par år hade Polacker - Ryssar- Alcohol relaterade grunnstötningar grådiga Danska varvs ägare (MARSDAL) och fula befraktare ätit ALLA pengarna och "eventyret" var över.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 28, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2014 Ja du skulle haft Gotländsk besättning då hade du snart vart lika stor redare som Maersk i Köpenhavn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu