andrejsdenruskige Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 Nej, åker ut på torsdag. AH, jag åkte hem igår. Kanske åker ut 12/9 eller någon annan helg framöver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 AH, jag åkte hem igår. Kanske åker ut 12/9 eller någon annan helg framöver. Det är till att roa sig på helgerna, något gatuliv i Korat inplanerat för vintern? Nästa gång är det väl nästan så vi får dra ut spärren, nu har vi ju visat att vi kan Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 Det är till att roa sig på helgerna, något gatuliv i Korat inplanerat för vintern? Nästa gång är det väl nästan så vi får dra ut spärren, nu har vi ju visat att vi kan Herregud vad skötsamma vi var. Man skulle kunnat tro att vi var en utsänd delegation från söndagsskolan. Tror inte att det blir någon resa till vintern. För min del skulle det passa, men frun verkar inte vara sugen över huvudtaget. Känns tveksamt t.o.m till nästa år om man frågar henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 (ändrad) Herregud vad skötsamma vi var. Man skulle kunnat tro att vi var en utsänd delegation från söndagsskolan. Tror inte att det blir någon resa till vintern. För min del skulle det passa, men frun verkar inte vara sugen över huvudtaget. Känns tveksamt t.o.m till nästa år om man frågar henne. Ahhh läge för en tvåveckors soloresa då, du måste väl ner och se till hus och bil 5.5.5.5.5.5.5 Ändrades September 2, 2014 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 2, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 2, 2014 Yes...sen 8 år! Ok Du får vänta tills dom sänder ner ett gäng böcker hit till Khao lak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 2, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 2, 2014 Lägg till mig också som köpare. Ok det skall jag göra. Du kan ge mig din adress på ett PM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 Ok det skall jag göra. Du kan ge mig din adress på ett PM Tja om du hinner få dom tryckta innan jag åker ner så kan ju jag ta med en høg, Dvs posta några bøcker till min address i Sverige ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 2, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 2, 2014 Tja om du hinner få dom tryckta innan jag åker ner så kan ju jag ta med en høg, Dvs posta några bøcker till min address i Sverige ? Ja det kan nog gå att ordna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 Tja Haven ær ju lite av en Svensk investering via Nordic Capital men tror inte om den var så lyckad men va fan det ær ju bara pension pengar vi 6 AP fonden During the fall of 2009, as a consequence of the financial crisis that hit the world the year before, the company successfully restructured its entire capital base and secured new equity of 130 MEUR in addition to 140 MEUR of new loans from Nordic Capital, a Jersey based private equity fund that became the owner of more than 80% of the company’s stock. Master Marine was subsequently delisted from OTC. In April 2010, the Company secured a 155 MEUR loan facility from an international bank syndicate replacing most of the sponsor loan from Nordic Capital. Tidigare låg Haven till försäljning, men huvudägaren Nordic Capital drog tillbaks det och satsar numera på ett långsiktigt ägande. Så visst drar dom in pengar, även om det var en dyr början. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Tidigare låg Haven till försäljning, men huvudägaren Nordic Capital drog tillbaks det och satsar numera på ett långsiktigt ägande. Så visst drar dom in pengar, även om det var en dyr början. Tror nog att jag tar mig en tur dit ut på tisdag. Pengarna börjar ta slut och nya telefoner är på ingång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 17, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 17, 2014 Haven? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 17, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 17, 2014 Statfjord B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 17, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 17, 2014 Svenska Ostasiats Ceylon i Bangkok 1972 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 17, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 17, 2014 Hjälpsyster ombord i Khlongtoy för att hjälpa matroserna lätta på trycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 17, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 17, 2014 Stuvarnas egna kockar lagar käk ute på däck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 17, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 17, 2014 Mosqito bar Khlong toy Bangkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 17, 2014 Dela Inlagd September 17, 2014 Haven? Nej Haven är en jack-up. Ser den utifrån mitt fönster..nästan. Just nu är jag på rosthögen Eldfisk A, men bor på Haven. Har dock inte stött på Seaserpent även om han troligen är där just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 22, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2014 Svenska Ostasiats Bataan I Bangkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 22, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2014 Den här hamnen och platsen känner väll alla lite äldre till. Många fina små Thai damer som sprang runt bland borden där.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 23, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 23, 2014 Ännu ingen som känner igen hamnen!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Samutprakan ? Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 23, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 23, 2014 Samutprakan ? No Fel land Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Fem dagar kvar på Eldfisk. Seaserpents andra hem till höger i bild. Så jag är inackorderad hos honom. Sedan måste jag gå över helt till plattformen längst till vänster för att komma till kontoret. Från vänster -Eldfisk A -Eldfisk FTP -Eldfisk E -Eldfisk S -Haven Saknas på bild: Mærsk Innovator. Stulen bild! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Den här hamnen och platsen känner väll alla lite äldre till. Många fina små Thai damer som sprang runt bland borden där.. Hör inte till de äldre men kan det va Laem Chabang? I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Fem dagar kvar på Eldfisk. Seaserpents andra hem till höger i bild. Så jag är inackorderad hos honom. Sedan måste jag gå över helt till plattformen längst till vänster för att komma till kontoret. Från vänster -Eldfisk A -Eldfisk FTP -Eldfisk E -Eldfisk S -Haven Saknas på bild: Mærsk Innovator. Stulen bild! image001.png Mellan FTP och E skymtar man Rigmar, numera på danskt vatten. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu