Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Så ser det ut överallt på småvägarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Khuk kak beach idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 En enkel fråga,varför bara en bild i taget.? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Havsguden vakar över oss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Här bygger dom några superbungalows nere på Khuk Kak beach Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Scandinavian Corner Khao lak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Miss On hade en dansk kund i beaty salongen idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Leo the dog skall ha sig en rundvaskning idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Den här hunden står precis still när man vaskar honom, den andra vi hade fick man vara två man att hålla i annars så stack han: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 En enkel fråga,varför bara en bild i taget.? Bry du dig inte om det du. Utan se och njut av bilderna istället för en massa dumma frågor!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Lill grabben uppflugen på en barstol för att spela spel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Trodde aldrig att jag skulle ha anledning att posta något på denna sidan SC. Men en jul hälsning från sonen tyckte jag passade in här... eller en mat hälsning är det kanske mer, detta var julmaten de fick på båten (Atlantic Conveyor), gris och kyckling tydligen... Känner du eller någon annan till Atlantic Conveyor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Ett Svenskt - Holländskt par på besök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Och en Ryska som bor i Los Angeles och pratar Kanadensiska!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Bry du dig inte om det du. Utan se och njut av bilderna istället för en massa dumma frågor!! Bryr + JAG BARA FRÅGADE,men som du vill karma jägare eller? Njuta av samma Kiosk och samma överviktig person och olika personal,som är så duktig men rymmer efter 2 mån,kanske fel på chefen. Och inte passar safedräkten på sjön pum poj. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Bryr + JAG BARA FRÅGADE,men som du vill karma jägare eller? Njuta av samma Kiosk och samma överviktig person och olika personal,som är så duktig men rymmer efter 2 mån,kanske fel på chefen. Och inte passar safedräkten på sjön pum poj. För helvete tryck på ignorera knappen då för helvete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Och en Ryska som bor i Los Angeles och pratar Kanadensiska!! ?? Engelska eller franska då mao. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Engelska! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Engelska! Gotländska? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Gotländska? Jag snackar Gotländska yes men inte Rysskärringen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2013 Trodde aldrig att jag skulle ha anledning att posta något på denna sidan SC. Men en jul hälsning från sonen tyckte jag passade in här... eller en mat hälsning är det kanske mer, detta var julmaten de fick på båten (Atlantic Conveyor), gris och kyckling tydligen... Känner du eller någon annan till Atlantic Conveyor? 2013-12-24 16.52.55.jpg 2013-12-24 16.52.28.jpg 2013-12-24 16.53.05.jpg Det är en båt som tillhör ACL Atlantic Container line i Göteborg och går mellan Sverige och Staterna!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 .Mulatt kärringarna slår ut Thai kärringarna med hästlängder!!Varför då? Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu