Scandinaviancorner Inlagd November 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2010 Micke är en person man ej glömmer om man träffat han.En riktig sköning,personlighet precis som du verkar vara Gotlänningar är såna allihop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Micke är en person man ej glömmer om man träffat han.En riktig sköning,personlighet precis som du verkar vara Jobbade med han -84, kanon gubbe som man inte glömmer så lätt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 (ändrad) Jag har plockat bort lite inlägg med mansrövar då jag tror det är ganska få män som uppskattar att få bilder på derar bakdelar visade på ett forum, speciellt ett forum som till 99% består äv män, och jag tror att det är ganska få män på forumet som uppskattar att se andra mäns rövar så det vore bra om ni lade ut andra andra bilder på de ni diskuterar. Ändrades November 7, 2010 av Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 (ändrad) Jag har plockat bort lite inlägg med mansrövar då jag tror det är ganska få män som uppskattar att få bilder på derar bakdelar visade på ett forum, speciellt ett forum som till 99% består äv män, och jag tror att det är ganska få män på forumet som uppskattar att se andra mäns rövar så det vore bra om ni lade ut andra andra bilder på de ni diskuterar. I stället för att deleta skulle du flyttat på dem till dagens grabb-tråden . Ändrades November 7, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Jag har plockat bort lite inlägg med mansrövar då jag tror det är ganska få män som uppskattar att få bilder på derar bakdelar visade på ett forum, speciellt ett forum som till 99% består äv män, och jag tror att det är ganska få män på forumet som uppskattar att se andra mäns rövar så det vore bra om ni lade ut andra andra bilder på de ni diskuterar. oj oj var det stötande ber så mycket om ursäckt.herrarna på bild mår då inte dåligt av det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 oj oj var det stötande ber så mycket om ursäckt.herrarna på bild mår då inte dåligt av det dom som läst tråden har inte visat något missnöje iallafall.tönt ge mej mer minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Jag har plockat bort lite inlägg med mansrövar då jag tror det är ganska få män som uppskattar att få bilder på derar bakdelar visade på ett forum, speciellt ett forum som till 99% består äv män, och jag tror att det är ganska få män på forumet som uppskattar att se andra mäns rövar så det vore bra om ni lade ut andra andra bilder på de ni diskuterar. Den ena röven där hade definitivt att göra med trådens diskussion.. En klar miss där i moddereringen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2010 (ändrad) Va fan skall det börja städas här också för ingenting?? Rövarna hörde ju till snacket Tillbaka in med rövarna Ändrades November 7, 2010 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 dom som läst tråden har inte visat något missnöje iallafall.tönt ge mej mer minus Jag har inte gett dig något minus, bara raderat två bilder som inte har något på forumet att göra. Det är helt OK om du tycker att det gör mig till en tönt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Jag har inte gett dig något minus, bara raderat två bilder som inte har något på forumet att göra. Det är helt OK om du tycker att det gör mig till en tönt. puss på dej,antar att du jobbar på kontor och aldrig skulle satt din fot i Thailand om det inte var för jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2010 puss på dej,antar att du jobbar på kontor och aldrig skulle satt din fot i Thailand om det inte var för jobbet vad är det Atom jobbar med då?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 vad är det Atom jobbar med då?? [/quovet ej men antagligen kontorsråtta som flyttar papper.det verkar vara en sån typ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 vad är det Atom jobbar med då?? Spelar väl ingen roll vad Atom jobbar med. Vill man kolla in mansstjärtar kan väl göra det någonannanstans, förslagsvis i en bastu. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Bastu tid bokad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Spelar väl ingen roll vad Atom jobbar med. Vill man kolla in mansstjärtar kan väl göra det någonannanstans, förslagsvis i en bastu. jag tror ingen blev sexuellt upphetsad av dom bilderna,men jag kan ha fel,(kanske väckte jag atoms mörka sidor) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 puss på dej,antar att du jobbar på kontor och aldrig skulle satt din fot i Thailand om det inte var för jobbet Nej, jag jobbar inte på något kontor men ibland önskar jag att jag gjorde det, ser inget fel i ett kontorsjobb, har inga problem med att du jobbar på båt heller. Tycker dock det är gulligt att du verkar tycka att det skulle vara coolare att jobba på en båt än på kontor, det har väl knappast varit coolt att vara på sjön sedan Jack Sparrows gick i pension? Men misströsta inte, du och Gotland har ju fortfarande möjligheten att utbyta bilder på mansrövar via PM, där modererar vi inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Nej, jag jobbar inte på något kontor men ibland önskar jag att jag gjorde det, ser inget fel i ett kontorsjobb, har inga problem med att du jobbar på båt heller. Tycker dock det är gulligt att du verkar tycka att det skulle vara coolare att jobba på en båt än på kontor, det har väl knappast varit coolt att vara på sjön sedan Jack Sparrows gick i pension? Men misströsta inte, du och Gotland har ju fortfarande möjligheten att utbyta bilder på mansrövar via PM, där modererar vi inte. Osmakligt att vara tyken som moderator, men det är klart man kan ju då svinga med batongen och radera som man vill. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Nej, jag jobbar inte på något kontor men ibland önskar jag att jag gjorde det, ser inget fel i ett kontorsjobb, har inga problem med att du jobbar på båt heller. Tycker dock det är gulligt att du verkar tycka att det skulle vara coolare att jobba på en båt än på kontor, det har väl knappast varit coolt att vara på sjön sedan Jack Sparrows gick i pension? Men misströsta inte, du och Gotland har ju fortfarande möjligheten att utbyta bilder på mansrövar via PM, där modererar vi inte. för att förtydliga lite så jobbar jag på olje-gasriggar i nordsjön men skulle vilja ha upplevt sjömanslivet på 60-70-80-90 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 för att förtydliga lite så jobbar jag på olje-gasriggar i nordsjön men skulle vilja ha upplevt sjömanslivet på 60-70-80-90 talet På vilken rigg befinner sig herren oftast? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 På vilken rigg befinner sig herren oftast? har varit på Snorre A nu senast(4 turer),bott på både snorre och safen nu blir det valhall om några veckor.ska åka en sväng till thaland efter nyår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 har varit på Snorre A nu senast(4 turer),bott på både snorre och safen nu blir det valhall om några veckor.ska åka en sväng till thaland efter nyår Vet att dom har jobbat med LQ på snorre men det ska vara färdigt nu (för att åter upptas senare). Ta med kamera nästa gång. Hösten kan ju medföra väldigt "trevligt" väder på nordsjön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Vet att dom har jobbat med LQ på snorre men det ska vara färdigt nu (för att åter upptas senare). Ta med kamera nästa gång. Hösten kan ju medföra väldigt "trevligt" väder på nordsjön uppgradering av fire&gas.april 2011 fortsätter det.valhall först BP som driver det.statoil är överlägset bäst att få en att trivas ombord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2010 ALLA HAMNAR JAG VARIT M/S Tanto Tegelstrand Båt nr (1) i charter av Svenska sockerbolaget Lastat i Lossat i Visby Mörbylånga socker Storungs Ystad Kalksten Storungs Trelleborg Kalksten Storungs Landskrona Kalksten Kalmar bunkring Norrköping Odense Maskindelar Hamburg Maskindelar Visby Ulfsunda Socker Storungs Ystad Kalksten Storungs Åhus Kalksten Storungs Trelleborg Kalksten Visby Ulfsunda Socker Storungs Ystad Kalksten Visby Ulfsunda Socker Mörbylånga Ulfsunda Socker Mörbylånga Ulfsunda Socker Visby Ulfsunda Socker Mörbylånga Ulfsunda Socker Visby Ulfsunda Socker Mörbylånga Ulfsunda Socker Visby Ulfsunda Socker Storungs Ystad Kalksten Mörbylånga Ulfsunda Socker Arkösund låg för dåligt väder Visby Ulfsunda Socker Mörbylånga Ulfsunda Socker Mörbylånga Ulfsunda Socker Södertälje låg och snacka skit med en annan båt Visby Ulfsunda Socker Skeppare Göran Johansson fon skithög Ulfsunda ligger i Stockholm Bromma Båt nr (2) M/S Isvania Colon Panama Ägare Alvar Olsson Varberg Jag skulle mönstra på i Göteborg men var bara ombord i en timme så det blev bara Göteborg Packhuskajen M/S Helemar Vänersborg Båt nr (3) Lastat Lossat Uddevalla Uddevalla Sand Norrköping Västerås Spannmål Helsingborg Malmö Glas sand Surte Uddevalla Sand Norrköping Oxelösund Koks Höganäs Rönnäng på Tjörn på Varv Ystad Spannmål Oslo Norge Malmö Glas Sand Surte Göteborg Maskingods Sandefjord Norge Fredrikstad Norge Sojamjöl Stockholm Oxelösund Järnplåt Stralsund ÖstTyskland Rönne Bornholm Sand Malmö Malmö Glas Sand Surte Malmö Glas sand Surte Faxe Ladeplats Danmark Kalkmjöl Surte Faxe Ladeplats Danmark Kalkmjöl Surte Malmö Glas Sand Surte Göteborg Ringön Gotenius varv Wallhamn Makadam Åbenrå Danmark Malmö Sand Surte Wallhamn Makadam Nyborg Danmark Storungs Kalksten Kramfors Avmönstring M/S Arawak Salen line Stockholm Båt nr (4) Lastat Lossat Biffkött Liverpool England Cacablanka Marocco Apelsiner Ventspils Ryssland Lanzarote Kanarieöarna Fisk Las Palmas Kanarieöarna Fisk Mocamedes Angola Valkött Kapstaden Syd-Afrika Apelsiner Port Elisabeth Syd-afrika Apelsiner Lourenco Marques ankring för pappersbyte Syd-Afrika hade inga handelsförbindelser med dom länderna vi skulle lossa lasten i, bara fiffel och båg. Apelsiner Singapore Apelsiner Hongkong Fisk Tokyo Japan Fisk Osaka Japan Varv i Osaka Yokohama Japan Bilar Acajutla El salvador Bilar Puerto Zomosa Nicaragua Corinto Nicaragua Bananer Long Beach California USA Guayaquil Equador Bananer Long Beach California USA Corinto Nicaragua Bananer Long Beach California USA Long Beach USA Citroner Panamakanalen Almirante Panama Bananer San Jose Puerto Rico Lämnat av hökarn som hade svår malaria Citroner Le Havre Frankrike Bananer Bremerhafen Tyskland Skeppare : Jack Hellman, Viebke, Ghude Avmönstring M/S Laponia Gränges Shipping Stockholm Båt nr (5) lastat lossat Kol Oxelösund Oxelösund Svartmalm Antwerpen Belgien Oxelösund Svartmalm Antwerpen Belgien Norfolk USA Kol Oxelösund Oxelösund Svartmalm Antwerpen Belgien Norfolk USA Kol Oxelösund Skeppare Gunnar Östin och Carl-Axel nyström Avmönstring M/S Nikkala Gränges Shipping Stockholm Båt nr (6) Lastat Lossat Narvik Norge Malm Antwerpen Luleå Malm Antwerpen Narvik Malm Antwerpen Luleå Malm Antwerpen Luleå Malm Skeppare Bengt Hårdstedt Avmönstring Båt nr (7) M/S Solklint Rederi ab Sven Matson Slite Lastat Lossat Storungs Kalksten Gävle Storungs Kalksten Gävle Storungs Kalksten Gävle Storungs Kalksten Gävle Storungs Kalksten Hörnefors Storungs Kalksten Wäja Västerås Spannmål korn Hälsingborg Fredrikstad Norge Sojamjöl Stockholm Storungs Kalksten Gävle Sandarne Pappersmassa Naestved Danmark Stugsund Ankarkätting Sandefjord Norge Heröa Kalksalpeter Södertälje Skeppare Carl-Erik Larsson (Kapten Satan) Artur Persson Ebbe Norström Avmönstring M/S Gripsholm Svenska Amerika Linjen Göteborg Båt nr (8) Port Everglades Florida USA Montego Bay Jamaica Willemstad Curacao Santos Brasilien Rio de Janiero Brasilien Bahia Brasilien Belem Brasilien Bridgetown Barbados Fort of France Martinique Charlotte Amalie St Thomas Port Everglades USA San Blas island Panama Balboa Panama Callao Peru Valparasio Chile Puerto Montt Chile Punta Arenas Chile Ushuia Argentina Buenos Aires Argentina Montevideo Uruguay Santos Brasilien Rio de Janiero Brasilien Bahia Brasilien Bridgetown Barbados Willemstad Curacao Hollänska antillerna Port Everglades USA New York USA Funchal Madeira Portugal Cadis Spanien M/S Luossa Gränges Shipping Stockholm Båt nr (9) Lastade Lossade Aliminium Holyhead Wales New Orleans USA Bilskrot Genua Italien Skeppare L Ekström Avmönstring M/S Gotlandia Gotlandsbolaget Visby Båt nr (10) Klintehamn Grankullavik Västervik En jävla massa gånger Båt nr (11) T/T Sea Swan Salenrederierna Stockholm Singlefjorden upplagd Hamburg Tyskland i torrdocka Lastade Lossade Khor al Amaya Iraq Råolja Milford Haven England Avmönstring Båt nr (12) M/S Thjelvar Gotlandsbolaget Visby Stockholm - Gdansk Polen Visby- Oskarshamn En jävla massa gånger Båt nr (13) M/S Thunpall 1 Thunbolaget Lidköping Lastat Lossat Gödning Visby Kalmar varv Landskrona Gödning Karlshamn Landskrona Gödning Köping Landskrona Gödning Karlskrona Landskrona Gödning Norrköping Landskrona Gödning Ronehamn Landskrona Gödning Klintehamn Båt nr(14) M/T Thuntank 7 Thunbolaget Lidköping Falkenberg Fluorkiselsyra Nystad Finland Helsingborg Falkenberg M/S Britt-Marie Thunbolaget Lidköping Båt nr (15) Otterbäcken Båt nr (16) M/S Aurivaara Gränges Shipping Stockholm Lastat Lossat Skrot Bilbao Spanien Skrot Pasajes Spanien Safi Marocco Ökensand Amsterdam Holland Boston USA Skrot Bilbao Spanien Casablanca Marocco Ökensand Avonmouth England Safi Marocco Ökensand Swinemynde Polen Ökensand Stettin Polen Swinemynde Polen Kol Oxelösund Storungs Kalksten Avmönstring Båt nr 17 M/T Coralla Khilship Göteborg Lastat Lossat Köpenhamn Danmark Smörjolja Helsingfors Finland Kotka Finland Gaskondensator Emden Tyskland Karlshamn Rappsolja Hamburg Tyskland Hamburg Tyskland Rappsolja Alger Algeriet Thessaloniki Grekland Fosforsyra Bunkrat i Pireus Fosforsyra Iskenderun Turkiet Besättningsbyte utanför Istanbul Constansa Rumänien Aceton Bunkrat Ceuta Spanska Marocco Aceton Rotterdam Holland Varv Fredrikshamn Danmark Stettin Polen Svavelsyra Barreiro Portugal Huelva Spanien Fosfatsyra Bunkrat på Las Palmas Fosfatsyra Rio Grande Brasilien San Martin Argentina Majsolja Rosario Argentina Jordnötsolja Buenos Aires Argentina Solrosolja Recife Brasilien hämtat reservdelar Bunkrat på Las Palmas Solrosolja Brake WestTyskland Jordnötsolja Wismar Östyskland Majsolja Gdansk Polen Stettin Polen Svavelsyra Rousbroek Belgien Rotterdam Holland Palmolja Hamburg Kalmar på varv Rotterdam Rappsolja Alger Algeriet Ghasahout Algeriet Svavelsyra Barcelona Las Palmas byte av folk och Avmönstring Båt nr 18 M/S Nordwest Visby Trybom Gävle Lossat Lastat Visby Virke Leningrad Kapten Carl-Erik Larsson alias (Kapten Satan) Båt nr 19 M/S Fenris Khilship Göteborg Storungs Kalksten Oxelösund Storungs Kalksten Oxelösund Storungs Kalksten Oxelösund Hörnefors Pappersmassa Klaipeda Ryssland Storungs Kalksten Oxelösund M/T Sintus rederi ab Sinbad Vrångö Båt nr 20 M/T Sibell Rederi ab Sinbad Vrångö Båt nr 21 Lastat Lossat Brännolja Visby Södertälje Bensin Oskarshamn Stockholm Brännolja bensin Visby Södertälje Bensin Oskarshamn Göteborg Eldningsolja Västervik Brofjorden Bensin Karlstad Mongstad Norge Dieselolja Klädelsholmen Göteborg Eldningsolja Varberg Gulfhamn Danmark Brännolja Trelleborg Köpenhamn Gasolja Malmö Köpenhamn Gasolja Odense Danmark Fredricia Danmark Flygbensin Köpenhamn Köpenhamn Dieselolja Köpenhamn Donsö på varv Göteborg Fotogen,Bensin Porsgrunn Norge Brofjorden Brännolja Oslo Brofjorden Bensin Ålborg Danmark Fredricia Danmark Brännolja Rönne Danmark Köpenhamn Danmark Gasolja Odense Danmark Fredricia Danmark Jetbränsle Köpenhamn Danmark Gulfhamn Danmark Brännolja Trelleborg Båt nr 22 M/S Svendborg Maersk Maersk Line Köpenhamn Hong Kong, Singapore, Hong Kong, Kobe, Yura, Long Beach, Panamakanalen Baltimore, Wilmington, Charleston, New York, Le havre, Rotterdam, Bremerhafen, Greenock, New York, Baltimore, Norfolk, Wilmington, Charleston New York, Le Havre, Rotterdam, Bremerhafen, Le Havre, Greenock, New York Norfolk, Baltimore, Wilmington, Charleston, Le Havre, Rotterdam, Bremerhafen Le Havre, Greenock, New York, Baltimore, Wilmington, Charleston, New York, Le Havre, Rotterdam, Bremerhafen, Le Havre, Greenock, New York, Baltimore, Norfolk, Wilmington, Charleston, Le Havre, Rotterdam, Bremerhafen, Le Havre Greenock, New York, Baltimore, Norfolk, Wilmington, Charleston, New York, Le Havre, Rotterdam, Bremerhafen, Le Havre, Greenock, Charleston, Wilmington, Baltimore, New York, Le Havre, Rotterdam, Bremerhafen, Le havre, Greenock, New York, Baltimore, Norfolk, Wilmington, Charleston, New York, Le Havre, Rotterdam.. Avmönstring M/T Eken Rederi ab Ektank Donsö Visby, Finland, Karlshamn, Rotterdam, Norrköping, Hamburg, Finland Båt nr 23 M/S Sumbawa E.A.C. Det Danska Ostasiatiske Compani. Penang Malaysia Port Keelang Maylasia Colombo Sri Lanka Suez Kanalen Hamburg Rotterdam Houston Texas New Orleans Savannha Baltimore Suez Kanalen Jedda Saudi Arabien Dubai Damman al Jubail Saudi Arabien Singapore Avmönstring M/S Diana Skou Skou line Köbenhavn Båt nr 24 HongKong Singapore Port Said Egypten Alexandria Egypten Alger Algeriet Dunqurke Frankrike Djibouti Tsiangtao Kina Kobe Japan Yokohama Japan Kobe Japan Hiakara Japan Hakata Japan Keelung Taiwan Hongkong Singapore Avmönstring Båt nr 25 M/S Sinaloa E.A.C. Det Ostasiatiske Compagni Köbenhavn Hongkong, Keelung, Vancouver, Tacoma, Portland, San Francisko, Los Angeles, Hongkong, Singapore, Djakarta, Freemantle, Singapore, Hongkong, Keelung, Vancouver, Tacoma, Portland, San Francisko, Los Angeles, Keelung, HongKong, Singapore, Djakarta, Exmouth, Freemantle, Singapore, HongKong, Keelung, Yokohama, Tacoma, Vancouver, San Francicko, Los Angeles, Gyamas, Salina Crus, Long Beach, Oakland, Yokohama, Osaka, Niihama, Busan, Onsan, Ulsan, HongKong, Avmönstring Båt nr 26 M/S Meonia E.A.C. Det Ostasiatiske Compagni Köbenhavn Tacoma, Vancouver, Portland, San Fransicko, Los Angeles, Keelung, HongKong, Singapore, Djakarta, Singapore, HongKong, Keelung, Tacoma, Vancouver, Portland, San Fransicko, Los Angeles, Keelung, Hong Kong, Singapore, Djakarta, Singapore, Hong Kong, Keelung, Tacoma, Portland, San Fransicko, Los Angeles, Keelung, HongKong, Singapore, Djakarta, Hong Kong, Keelung, Tacoma, Oakland, Los Angeles, Keelung, Hong Kong, Singapore, Djakarta, Hong Kong, Keelung, Tacoma, Oakland, Los Angeles, Keelung, Hong Kong, Singapore, Djakarta, Singapore, Hong Kong Avmönstring M/S Meonia Andra gången Hong Kong, Djakarta, Singapore, Hong Kong, Keelung, Tacoma, Oakland, Los Angeles, Keelung, Hong Kong, Djakarta, Singapore Avmönstring Båt nr 27 M/S Louis Maersk AP Möller Maersk Line Köpenhavn New York, Baltimore, Charleston, Panama kanalen, Los Angeles, Oakland, Tokyo, Kobe, Hong Kong, Singapore, Hong Kong, Keelung, Kobe, Tokyo, Long Beach, Panama kanalen, Miami Beach, New York, Baltimore, Charleston, Panama Kanalen, Los Angeles, Oakland, Tokyo, Kobe, Hong Kong, Singapore, Hong kong, Keelung, Kobe, Tokyo, Long Beach, Panama Kanalen, Miami Beach, New York, Baltimore, Charleston, Panama Kanalen, Long Beach, Oakland, Tokyo, Kobe, Hong Kong, Singapore, Hong Kong Avmönstring M/T Dorthe Maersk AP Möller Maersk Line Köpenhavn Båt nr 28 Chiba Japan Kawasaki Japan Fhuyaria Förenade arab Eremiten Ras Tanura Saudi Arabien Kawasaki Japan Namikata Japan Oita Japan Singapore Fhuyaria Förenade arab Eremiten Bahrain Ruwais Saudi Arabien Mizushima Japan Kawasaki Japan Oita Japan Fhuyaria Förenade Arab Eremiten Ras Tanura Saudi Arabien Kaohsiung Taiwan Ruwais Saudi Arabien Chiba Japan Avmönstring M/T Dirch Maersk AP Möller Maersk Line Köpenhavn Båt nr 29 Chiba Japan Busan Syd Korea Singapore Fhuyraia Förenade Arab Eremiten Jubail Saudi Arabien Sakai Osaka Japan Youkkaitchi Japan Fhuyraia Förenade Arab Eremiten Ras Tanura Saudi Arabien Chiba Japan Suez Kanalen Elefsis Pireus Grekland Kreta redd läktring Grekland Suez Kanalen Himeji Japan Negishi Japan Singapore Al Jubail Saudi Arabien Chiba Japan Fhuyaria Förenade Arab Eremiten Al Jubail Saudi Arabien Bahrain Kashima Japan AVMÖNSTRING M/T Prima Maersk AP Möller Maersk Line Köpenhavn Båt nr 30 Singapore Kashima Japan Shimotsu Japan Singapore Yanbu Saudi Arabia Los Angeles USA Bataan Fillipinerna Chiba Japan Bombay Indien Suez Kanalen Corpus Christi Texas USA Montreal Canada Rotterdam Holland Avmönstring på varvet sjuk M/T Ariadne Laurin Maritime Hovås Båt nr 31 Tarragona Spanien Gibraltar New York Baltimore Norfolk Amuay Bay Venezuela Boston Philadelfia Baltimore Curacao New York Norfolk Savannah Charleston Amuay Bay Venezuela Boston Avmönstring kom Fillipinare och utflaggning T/T Stena King Stena Line Göteborg Båt nr 32 Fhuyarha Förenade Arab Eremiten Ras Tanura Saudi Arabien Fhuyarha Förenade arab Eremiten Kape Town Syd Afrika Avmönstring M/S Nord Gotlandia Gotlandsbolaget Visby Båt nr 33 Visby - Nynäshamn- Oskarshamn En helvetes massa gånger M/T United Trapper Thun Bolaget Lidköping Båt nr 34 Belfast Nord irland Stanlow England Shellhaven London England Milford Haven England La Pallise Frankrike Rotterdam Holland Shellhaven England Grangesmouth Skottland Hamburg Tyskland Willemshafen Tyskland Rotterdam Holland Grangesmouth Scottland Hamble England Brofjorden Avmönstring M/S Graip Gotlandsbolaget Visby Båt nr 35 Visby - Nynäshamn- Oskarshamn en helvetes massa gånger M/T Bonito Donsötank Donsö Båt nr 36 Göteborg Åhus Oskarshamn Karlshamn Husum Kotka Finland Slagen Norge Swinouscie Polen Amsterdam Holland Tallin Estland Sundsvall Timrå Ventspils Lettland Mongstad Norge Tallin Estland Slagen Norge Honningsvåg Norge Göteborg Nynäshamn Kotka Finland Rotterdam Holland Tallin Estland Mongstad Norge Kalundborg Danmark Tallin Estland Brofjorden Avmönstring M/S Gunnfjaun Säveskolan Visby Båt nr 37 Kappelshamn Visby Ronehamn Riga Lettland Visby Storungs Slite Syssne redd Visby Oskarshamn Visby Göteborg Visby kryssning runt karlsöarna Fårösund Visby Slite Bungenäs Slite Fårösund Slite Kurresaare Ösel Estland Slite Kurresaare Ösel Estland Slite Liepaja Lettland Slite Norrköping Slite Haparanda Kemi Finland Umeå Holmsund Härnösand Kappelshamn Visby Stavsnäs vinterhamn Roomasaare Ösel Estland Slite Visby Gävle Visby Avmönstring M/S Angela Helen Sjötransporter Stockholm Båt nr 38 Visby Norrköping Slite Liepaja Lettland Ålborg Danmark Göteborg Halmstad Wallhamn Köpenhamn Göteborg Randers Göteborg Göteborg Ålborg Danmark Göteborg Holbeck Danmark Wallhamn Köpenhamn Karlshamn Köpenhamn Wallhamn Holbeck Wallhamn Holbeck Kaliningrad Ryssland Bergkvara Södertälje Underås Pennemynde Tyskland Göteborg Ålborg Danmark Wallhamn Köpenhamn Karlshamn Nyköping Falster Danmark Karlshamn Odense Danmark Ystad Klintehamn Avmönstring M/T EK Cloud Ektank Donsö Båt nr 39 Stockholm Tallin Estland Rauma Finland Tallin Estland Brofjorden Tallin Estland Mongstad Norge Göteborg Stockholm Tallin Estland Mongstad Norge Brofjorden Visby redd Avmönstring M/S Bettie Lill Visby Båt nr 40 Visby Gävle Raja Finland Visby Sjukavmönstring M/S Gotland Gotlandsbolaget Visby Båt nr 41 Kappelshamn Horten Norge Kappelshamn M/S Stena Normandy Stena Line Göteborg Charter av Gotlandsbolaget Båt nr 42 Dunquarke Frankrike Horten Norge M/S Mercandia 1 Köpenhamn Littorina ab När Båt nr 43 Horsens Danmark Fredricia Danmark Klintehamn Grankullavik M/S Ekland Visby Båt nr 44 Visby Rahja Finland Fredricia Danmark Pärnu Estland Kemi Finland Rahja Finland Kaskö Finland Visby Avmönstring M/S Finnbirch Båt nr 45 Påmönstring på Visby redd Helsingfors Hamina Helsingfors Hull England Sjukavmönstring M/S Domar Första törnen Båt nr 46 Visby Lybeck Tallin Norrköping Lybeck Skillinge för order Kappelshamns viken för order Kunda Estland Varberg Riga Åhus Kunda Varberg Östergarnsholm Gotland låg för dåligt väder Riga Åhus Avmönstring M/S Domar Andra törnen Slite redd Riga Greenå Riga Kemi Luleå Wallhamn Gibraltar proviant och byte av folk schiefen fick sparken Rijeka Ravenna vigo Antwerpen Helsingborg avmönstring tog tåget till Göteborg med en massa brännvin och cigaretter ,som sedan pii muu fick , när jag helt oväntat fick båt igen och skulle iväg dagen efter , och ut med lotsbåten M/T Forsvik Brevik tankers Öckerö första törnen Båt nr 47 Göteborg Karlstad Göteborg Karlstad Göteborg Helsingborg Brofjorden Karlstad Brofjorden Fredrikstad Brofjorden Stettin Brofjorden Karlstad Brofjorden Göteborg M/T Forsvik andra törnen Brofjorden Karlstad Göteborg Karlstad Brofjorden Gdansk Tallin Göteborg Brofjorden Göteborg M/S Nordgard Sjötransporter Stockholm Första törnen Båt nr 48 Stavsnäs Finland Mandal Norge Oslo Kvinestad Porsgrunn Koverhar Dalsbruk Mandal Middelfart Lådna ankrade utanför redarns hus och akterförtöjde i en tall på en liten holme Dalsbruk Gunnebo Wismar Stavsnäs M/S Nordgard Andra törnen Kalmar Mandal Oslo Lådna Dalsbruk Oslo Middelfart Dalsbruk Gdynia Wismar Marstal Lådna M/S Nordgard Tredje gången Oslo Dalsbruk Wismar Gdynia Dalsbruk Wismar Mandal Dalsbruk Mandal Oslo Dalsbruk Norrköping M/S Nordgard Fjärde gången Oslo Wismar Dalsbruk Finland Mandal Norge Oslo Dalsbruk Finland Middelfart Danmark Mandal Norge Kvindesdal Norge Porsgrunn Norge Stavsnäs M/S Nordgard Femte gången Stavsnäs Dalsbruk Wismar Mandal Lådna redd Julafton inbjuden av skeppare Jansson på middag och snaps Dalsbruk Stavsnäs M/S Nordgard Sjätte gången Lådna Dalsbruk Wismar Mandal Lådna Dalsbruk Oslo Dalsbruk Middelfart Oslo M/S Nordgard Sjunde gången Landskrona varv Kvindesdal Norge Porsgrunn Koverhar Finland Dalsbruk Oslo Stavsnäs M/S Nordgard Åttonde gången Oslo Kvindesdal Torneå Finland Landskrona Dalsbruk Middelfart Oslo Stavsnäs M/S Dettern Båt nr 49 Karlstad Stettin Polen Emden Tyskland Rotterdam Holland Oostende Holland Rotterdam Lidköping Landskrona Stettin Bremen Tyskland Falkenberg Fredrikstad Norge Brake Tyskland Amsterdam Sutton bridge England Amsterdam Västerås M/S Silja Symfony Silja Line Stockholm Båt nr 50 Stockholm Mariehamn Helsingfors en jävla massa gånger M/S Atria Skärhamn Båt nr 51 Bolsta Västerås Mönsterås Kielkanalen Hamburg Kielkanalen Södertälje Västerås Mönsterås Kielkanal Hamburg Södertälje Västerås Södertälje Mönsterås Kielkanalen Hamburg Kielkanalen Södertälje Västerås Mönsterås Kielkanal Hamburg Kielkanal Södertälje Västerås M/S Tinto första gången Båt nr 52 Norrköping Oxelösund Amsterdam Rotterdam Oxelösund Malmö Dania Danmark Bohus Oxelösund Amsterdam Hamburg Norrköping Århus Danmark Norrköping Ternuezen Belgien Amsterdam Västerås Oxelösund Norrköping Oxelösund Falkenberg Varv Kaliningrad Ryssland Köping Norrköping Ternuezen Belgien Rotterdam Kalmar M/S Tinto Andra gången Oxelösund Stockvik Sundsvall Norrköping Kielkanal Bremen Hamburg Holmsund Tunadal Amsterdam Västerås Oxelösund Nystad Finland Norrköping Holmsund Sankt petersburg Norrköping Falkenbergs varv Norrköping Ternuezen Hamburg Västerås Oxelösund Malm Norge Ulstein Norge Kalvika Norge Västerås Sundsvall Finnclipper Finnlines Malmö Båt nr 53 Kapellskär - Nådendal (Naantalii) Finland En jävla massa gånger Finnfellow Finnlines Malmö Båt nr 54 Kapellskär - Nådendal (Nantaalii) En jävla massa gånger Finnsailor Finnlines Malmö Båt nr 55 Malmö - Travemynde (Trawemynde) En jävla massa gånger M/S VIA Båt nr 56 Köping Västervik Visby Kunda Estland Kalmar Navion Skandia Teekay Shipping 1 gång Båt nr 57 Bergen Norge Norne Fältet Norsk sockel Dunquarqe Frankrike Statfjord Norsk Sockel Tranmere Liverpool Bergen Navion Skandia Teekay Shipping 2 gång Kristiansund Navion Brittania Teekay Shipping Båt nr 58 Bergen Sea Leopard Deep Sea Supply 1 gången Båt nr 59 Ortona Italien Pozzalo Sicilien Atwood Southern cross hette riggen vi serva Sea Leopard 2 gången Ortona Ute vid Riggen 9 gånger Pozzalo Riggmove till Mauritania Mönstrade av utanför Mohamedia Marocco Navion Norvegia Teekay Båt nr 60 Gdansk Polen varv Kalundborg Danmark Heidrun mönstrade av med helikopter flög in till Kristiansand Sea Tiger Deep sea supply Båt nr 61 Aberdeen Lerwick Peterhead Aberdeen Ankar handling J.M Maclean Ankar handling Jack up riggen Energy Enchanter Sea Couger Deep sea supply Båt nr 62 Aberdeen Ankar handling jack up riggen Energy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Oj, det var många hamnar...Hur många könssukdommar? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2010 Oj, det var många hamnar...Hur många könssukdommar? Har tappat räkningen på såna små skitsaker Hör till yrket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu