Scandinaviancorner Inlagd Juni 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2012 Tro fan det han sitter ju ned Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 //...Helan å halvan ser det ut som. Mmm, det är likt, men det där var faktiskt Biffen och Bananen i egen hög person. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Helan å halvan ser det ut som , fast helan är kortare en halvan he he Hvergang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Hvergang hvonaer smager en tuborg bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2012 Ja idag var jag iland och fick mig några gröna Tuborg. Himmelskt gott. Annat än skitölen dom har i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MINI Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Jag kör med fänderglans och Thai fru, räknas det som sjöfolk med anknytning till Tahiland?? Tid och pengar är det enda jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 30, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2012 Beror sig på vilken Fänder du kör med!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Tja på jobb igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Tja då är riggen ner jackad snart, för att flyttas , Vid detta rigg move deltar Normand Ferking från Solstad & Bourbon Orca Bourbon Fransk rederi- Management i Norge. Bourbon hade för övrigt en tragisk olycka med Bourbon Dolphin 2007 då den gick till botten med 8 man utan för Shetland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2012 Äntligen så har Jörgen Lundbeck öppnat ett nytt sjöfartshotell i Bangkok ,ett 10 vånings hotell med bar och restaurang, och det skall även bli en roof top bar och restaurang . swimmingpool . Maermaid heter stället och ligger ett par hundra meter in på Sukhumwit soi 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2012 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2012 maermaids Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2012 Stekt fläsk med persiljesås åt jag där. Kanon gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2012 En maskintelegraf i baren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2012 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2012 Fina gamla ting från sjön han har samlat på sig Jörgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2012 Öl maskintelegraf, en sån skulle dom ha ombord i Supplybåtarna också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2012 En Ferne mint och en kall pils är inte dumt mitt på dan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2012 Riktigt flott bar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2012 Och här kommer bilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Tja där blir det absolut besök i Feb ev så bor man där. Jørgen Lundbeck vet nog hur man driver businesses i Thailand om nån. Blev säkert ett blöt & trevligt kalas åter såg dig Gotland ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Tja på jobb igen Fyfan, jag har fått avsmak på trekantiga jack-up riggar. Har ingen lust att varken se en sådan eller befinna mig på en sådan. Får bara dåliga vibbar. Men tack för bilderna i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Tja där blir det absolut besök i Feb ev så bor man där. Jørgen Lundbeck vet nog hur man driver businesses i Thailand om nån. Blev säkert ett blöt & trevligt kalas åter såg dig Gotland ? Ja för fan ,jag blev full samman med Refjusen och Jörgen som slog i klockan stup i kvarten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Rummen kostar från 1600 och uppåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ericco Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Hej hopp alla glada sjömän med Thailand anknytning! Är en ny utexaminerad sjökapten efter 4,5 års studier i Mariehamn. Letar med ljus och lykta efter ett styrmansjobb. Har styrmanstid hittills world-wide 8 månader, samt 10 månader närfart Sverige. Är för närvarande på M/S Gotska Sandön fram till mitten av september. inbokad semester i Thailand 19 nov - 19 dec. Tacksam om någon vänlig själ kan ge mig något tips om jobb! Mvh Ericco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu