Scandinaviancorner Inlagd Mars 27, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 27, 2011 Ocean Valiant var vi också vid igår 27 mars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Klarre Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Underbar tråd att följa, Tack Scandinavian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 27, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 27, 2011 Jag knäpper så fort jag får tid, men det är så otroligt långsamt internet här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 30, 2011 Dela Inlagd Mars 30, 2011 Äntligen hittade jag dina bilder, google hjälpte mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 30, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2011 Äntligen hittade jag dina bilder, google hjälpte mig Ja vad vore världen utan Google Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 7, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 7, 2011 Än så länge världens största Emma Maersk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 7, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 7, 2011 Frivakten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 7, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 7, 2011 .fångar flygfisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 7, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 7, 2011 Nordsjön Norsk sector Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd April 7, 2011 Dela Inlagd April 7, 2011 (ändrad) Än så länge världens största Emma Maersk Häftig båt Tekniska data Längd 397,71 meter Bredd 56,40 meter Djupgående 15,50 meter Tonnage 170974 bt Antal TEU cirka 11000 Maskin 80100 kW (108920 hk) Wärtsilä 14RT-Flex96c plus 29416 kW (40000 hk) från fem Caterpillar 8M32 Fart cirka 23 knop Besättning 13 Hytter 30 källa: http://sv.wikipedia.Emma_M%C3%A6rsk Ändrades April 7, 2011 av Caveman ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 7, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 7, 2011 13 mans besättning till driften , lika många service folk ombord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lappen1 Inlagd April 10, 2011 Dela Inlagd April 10, 2011 Vilka härliga bilder Men jag undrar om någon vet var Micke Larsson från Luleå håller till en gammal kompis till mej vet bara att han mönstrade på någon gång på 80 talet MVH Lappen1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 10, 2011 Dela Inlagd April 10, 2011 Vilka härliga bilder Men jag undrar om någon vet var Micke Larsson från Luleå håller till en gammal kompis till mej vet bara att han mönstrade på någon gång på 80 talet MVH Lappen1 Född 65 och från Pajala möjligen? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 10, 2011 Och seglat i Gränges möjligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 10, 2011 Cape Town 1973 taget från table Mountain kapstaden 1977 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 10, 2011 Kapstaden 1977 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 10, 2011 Durban ,med en av Royal vikings båtar till kaj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lappen1 Inlagd April 10, 2011 Dela Inlagd April 10, 2011 Ja de stämmer han är från Pajala vet ni var han håller till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 10, 2011 Jag tror jag har foto på den jag tror det kan va, skall se efter när jag kommer till Khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 11, 2011 Dela Inlagd April 11, 2011 Ja de stämmer han är från Pajala vet ni var han håller till Jo då....du har PM. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd April 22, 2011 Dela Inlagd April 22, 2011 gjorde lite jobb før å få denna pråm til å flyta i finland hotellet va enkelt men fin utsikt i fyren längst ut på skjäret stod denna inte så långt till gottland här i från Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 gjorde lite jobb før å få denna pråm til å flyta i finland hotellet va enkelt men fin utsikt i fyren längst ut på skjäret stod denna inte så långt till gottland här i från Alltid trevligt med bilder från "Das Vaterland" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 gjorde lite jobb før å få denna pråm til å flyta i finland hotellet va enkelt men fin utsikt i fyren längst ut på skjäret stod denna inte så långt till gottland här i från Ser ut som ett ryskt minnesmärke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 gjorde lite jobb før å få denna pråm til å flyta i finland hotellet va enkelt men fin utsikt i fyren längst ut på skjäret stod denna inte så långt till gottland här i från Trevligt att skylten står först på svenska Sannfinnnarna har ente hittat hit ännu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 15, 2011 Dela Inlagd September 15, 2011 En arbetskamrat var just på semester i Dubrovnik. Invid hamnen Port Gruz såg hon denna båt. Den har ju ett mycket säreget utseende så jag blir nyfiken. Är det någon som känner till vad det är för en båt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu