Scandinaviancorner Inlagd Oktober 26, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Jag skickar pm till dig Problemet är löst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Oktober 26, 2023 Dela Inlagd Oktober 26, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Jag skickar pm till dig Nu har jag pratat med Anders och fått bekräftat att FB-kontot AndersGotland Broberg tillhör en okänd skojare. Om någon fått vänförfrågan ifrån honom så bara deleta allt. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 26, 2023 Dela Inlagd Oktober 26, 2023 3 timmar sedan, skrev lasseiudon: Nu har jag pratat med Anders och fått bekräftat att FB-kontot AndersGotland Broberg tillhör en okänd skojare. Om någon fått vänförfrågan ifrån honom så bara deleta allt. Han är ju en ökänd skojare🤣🤣🤣🤣 10 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 Här höll det på att gå illa, färjan sjönk! https://www.expressen.se/nyheter/varlden/svenska-19-aringarnas-skrack-under-dromresan-i-Thailand/ 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Seaserpent Inlagd December 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 26, 2023 Mönstrade på Odin Viking i Las Palmas i mitten av december, klara med varvet å ligger och väntar på order. för min del så kan vi gärna ligga kvar tills avmönstring 10 januari. 22 I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu