andrejsdenruskige Inlagd December 23, 2011 Dela Inlagd December 23, 2011 Kaffe är det idag och på julafton blir det julmust. Juldagen och annandagen kan spåra ur. Info om dryck kanske kommer då om tillståndet tillåter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 23, 2011 Dela Inlagd December 23, 2011 Äntligen slut på vita månaden, så en stockholm 7,2 slinker ner.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 En after work öl eller två efter en jobbig natt ! Falcon Export Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 GT Efter veckor av väntan fick jag äntligen gör mig en GT Med granatäpple som tilltugg. Efter ca 3 veckor utan Tonic Water i butikerna, hitta dessa krigare några burkar. Tack och bock, herrarna. Vet ej vart du befinner dig men ca 50 meter höger om flaggan finns en alko shop där stod minst 50 platter utanför och dom hållt på och lasta in i butiken. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Lite gott och blandat sen ut i pattis och blanda sig med dom andra tomtarna. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 En Tuborg vid gate 17, så god, så god... Sent from my HTC Desire using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
larsin Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 En 40/60, svagdricka och julmust. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Just hemkommen efter julfirande i Nynäs (spanade efter dig Gorocco på vägen - utan framgång...). Helt nykter och magen står i fyra hörn. Fast jag hade ju en oöppnad Aberfeldy hemma (nyhet på Systemet, Single Malt Highland). Så fram med grejorna för beskådning En halv kall pilsner och en halv virre senare blev man genast på glatt humör (Ja, och en ischoklad...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Sangsom med lipo. Men snart dags att försöka sova. Ja vill man försöka sova är väl inte lipo det smartaste att bälga i sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Nä, det är nog det dummaste nästan. Men gotti gott gott! Nu blir det dock gin tonic. Vad har herrn i bägarn ikväll? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Julmust och kaffe är det starkaste jag får inta, jobbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Svågern hade några whiskeyflaskor som han ärvt av sin far, gjorde sig bra ihop med julmust, den som hette singelton var även god att dricka som den var, det andra skitdrickat blandade vi ut med julmust. mvh Walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 För möed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 25, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 25, 2011 Vart å käkat julbord hos svågern fick hoppa både nubbe och starköl.På väg hem ser ja en bil i backspegeln som slirar av motorvägen (i backspegeln)volta flera varv i luften ringde 112 direkt gav precis adress brand ambulans var där på 7 minuter var tvungen och ta ett par rökare när vi kom hem ds tub kommer i vart har du gjort i dag Hoppas snubben överlever jäkligt otrevligt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Len och fin i smaken, ingen finkel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Len och fin i smaken, ingen finkel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Nu blir det SangSom o cola Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 nu är det 3,5 som gäller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Svagdricka och starköl, blandat Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Bärs manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 rapar fortfarande den där whiskyn som var jävligt dyr, svågern ringde nyss och beklage sig,,,,,,,,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 GT! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Chang 5,0 julklapp från frun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Cherry av märke SOPLICA mycket gott. Chocklad likör AMARULA gott SKÅL PÅ ER!!! God försättning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Desperados. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu