Tallviking Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Ja samma här var 25 år sedan jag var så här dålig Det är något skit som går. Jag brakade igenom samma kväll som vi hade julfest på jobbet i onsdags. Blev ingen rolig kväll och hem tidigt. Nästa morgon kom det bara väs-ljud när jag försökte säga något. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 (ändrad) Själv svettades jag ur febern i natt och mår nu bra igen :ok:Och dricker gourmetkaffe just nu Ändrades December 16, 2011 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 KAFFE HEEEEELA DAGEN.Å ETT HALVT GLAS VATTEN.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 KAFFE HEEEEELA DAGEN.Å ETT HALVT GLAS VATTEN.. Missbruk när man är i Thailand Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Missbruk när man är i Thailand Inte konstigt att du blir sjuk! Alkohol håller bassiluskerna borta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rydal4 Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 go kväll alla , mums mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 go kväll alla , mums mums Highland Park är inte dum alls Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Highland Park är inte dum alls ...men smakar pilsnern bra med diskborsten i burken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Inte konstigt att du blir sjuk! Alkohol håller bassiluskerna borta! Jag börjar tro på att det du säger är sant Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rydal4 Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 mm bättre utan diskborste,, ha ha, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MIWA Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 mm bättre utan diskborste,, ha ha, suck.100 pipers.........me soda o is, cola..suck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 wirre "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Nu kör vi Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 17, 2011 Raaaaaap En likadan Har haft en hektiskt dag med allt som finns att fota här i Las Vegas nu är klockan 03.35 ock det är dags å börja redigera.När jag var på väg till Hotellet för en stund sen så börja det tuta va e de nu för idi som är ute å kör.Kom till nästa rödljus det börja tuta i gen.slängde ett argt öga åt höger.Där satt en taxigubbe och prata drog ner högra rutan. Din baklucka står uppe. Jävla saab bilar har la tryckt på fel knapp när ja försökt å höja värmen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Just nu är det bara vanligt kranvatten, kylt i kylskåp, tycker de släcker törsten bäst, men ska snart ut i garafet å greja lite igen, där står pilsner och blir så där riktigt skönt källarsvala Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Vi kör på... Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Karhu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Nåt skit ska man ju smutta på. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Sangsom med lipo. Men snart dags att försöka sova. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Sangsom med lipo. Men snart dags att försöka sova. Göttis!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Ska vi ta oss ett set, bibben? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Ska vi ta oss ett set, bibben? Sååååå frestande.. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 23, 2011 Dela Inlagd December 23, 2011 GT Efter veckor av väntan fick jag äntligen gör mig en GT Med granatäpple som tilltugg. Efter ca 3 veckor utan Tonic Water i butikerna, hitta dessa krigare några burkar. Tack och bock, herrarna. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 23, 2011 Dela Inlagd December 23, 2011 Kan tipsa dig om Makro som säljer Schweppes Tonic Water, 24 burkar (1 hel platta alltså) för 275 THB, c:a 11:50 / burken. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu