måne Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Det är ju skönt att jag är accepterad av någon Utan vänner så vore livet inte kul Mvh Måne som tycker det är bra ensamt nu(i morgonrocken) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Det är ju skönt att jag är accepterad av någon Utan vänner så vore livet inte kul Mvh Måne som tycker det är bra ensamt nu(i morgonrocken) Jag tänker på dig Måne, snart dags för en kall pilsner Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Sangsom cola mot lite pannknack men strax är man med i matchen igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 En mugg me härligt Volvokaffe Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Svettats som en gris inatt men det hjälpte tydligen,mår ganska OK nu,nu är det dags att tvätta nattens skörd(alltid skönt att bädda rent) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 hade ju tänkt att det bara skulle bli soda i dag(iochmed mprträffen hos maitan imorgon) men hamnade i dåligt sällskap (frun o månes bästa hälft)så nu är man lite changpåverkad igen!!!! mvh mille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Jag tror det blir 3 lik jag får hämta på Arlanda Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Precis hämtat en låda på bolaget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Nä PUTTE så länge du skriker här, får du 0 i aktning, möjligen minus i karma MINUS GÅR OXÅ BRA ..NOO PLOBLEM !!!!! SAMLAR HELLRE PÅ PENGAR ÄN + KARMA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Och problem Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Det finns ingen.. ingen som kan få mej att omförhandla min respekt och vänskap med den mannen... Ja utom han själv dådå. SAMMA HÄR faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Öl utspätt med Julöl. Funderade ett tag på att ta en glögg, Blossa spetsad med Rom, men sparar den till Julafton, som infaller nu på Lördag. MVH Tommy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Hänger inte med i svängarna, men kommer inte julen tidigt för vissa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
håkan Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 en skattebefriad Tuborg Julebryg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Grogg. Och det är bara colan som jag betalat moms på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 En 33:a Pripps Blå 5.0,kall va den också drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Tydligen något som går Ligger hemma själv och är så där riktigt "manligt" sjuk som du ungefär Krya på oss !! :heat: Ja samma här var 25 år sedan jag var så här dålig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Falcon Julmumma... Mmmmmmumma Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Ekologiskt rödvin. Bianchi. Tyckte det påminner lite om glögg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Jag: alkobärs HC: alkofritt vin Skål på er Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Sofiero, både gott och nyttigt. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Har HC. fått lite mer kött på benen? Kul att se kompis, tack för bilden Bibben. Var är ni? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Grattis Bibben från oss på MPR Sent from my U20i using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Vi blev fler Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Falcon Julmumma... Mmmmmmumma Jasså den bra??? Här är det Bjornebrygg 7.5 Du vet slutat med Cider! Provade Zeunertz förra året skitbra! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu