Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 De ska du ge fan i Månjävel... Vad kostar medlemsavgiften i Jehovas vittnen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 (ändrad) 1/10-del :crazy:d.v.s.2 cigg och en 7,5 centiliterssup Ändrades December 15, 2011 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 Tur man har internet .sitta här i rummet ensam När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 1/10-del :crazy:d.v.s.2 cigg och en 7,5 centiliterssup Är vi 2 som e K... 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Ut i korridoren och vråla Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 Ut i korridoren och vråla Ambulans transport Till Arlanda När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 5 Sent with Tapatalk 4 ifån Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Ömsesidigt HAR ALLLLLLDRIG SAGT JA BÖRJAT TRÄNA Å DEFENETIVT INTE TAGIT NÅGRA UPPEHÅLL PÅ NÅT HELLER. SÅ JA FÅR HA DÅLIG KONDIS+TA EN PILSNER ..SÅ EN GÅNG FÖR ALLA FÖRSÖK ATT TA DIG TILL TRÄNINGEN NÅÅÅN GÅNG Å SITT INTE I DEN SOLKIGA MORGON ROCKEN NUUUU. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 NU SKA DU INTE SKÄLLA PÅ VÄNNEN låt han sitta i sin morgonrockELLER HAR JA FEL DU KÄNNER HONOM BÄTTRE ÄN MIG När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Folköl 2,8 fniss fniss Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 NU SKA DU INTE SKÄLLA PÅ VÄNNEN låt han sitta i sin morgonrockELLER HAR JA FEL DU KÄNNER HONOM BÄTTRE ÄN MIG INTE HAR JA SKÄLLT HELLER NÄ NÄ...JA VILL BARA HANS BÄSTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 MEN LITE FRISK LUFT E ALLDRIG FEL.Å DEN KORTA VÄGEN TILL FIKET Å EN BAKELSE RÄCKER ICKE I HANS ÅLDER. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 INTE HAR JA SKÄLLT HELLER NÄ NÄ...JA VILL BARA HANS BÄSTA... Ja vi är många som älskar den gubben. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 ÄLSKAR VA KANSKE ATT TA I FRÅN TÅRNA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 MEN LITE FRISK LUFT E ALLDRIG FEL.Å DEN KORTA VÄGEN TILL FIKET Å EN BAKELSE RÄCKER ICKE I HANS ÅLDER. Tror fan de tror du vi e några Hippis eller bakelse Vi äter flytande mat i våran ålder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Nej det är det inte!!! Här i det Odinska recidenset är vi två som älskar gubbtjyven Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 Nej det är det inte!!! Här i det Odinska recidenset är vi två som älskar gubbtjyven Ja saknar er också vi får ha nån träff vid Gorockos veranda i maj nång gång När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 (ändrad) Ja det vore onekligen jäkligt trevligt, ännu trevligare om Månstenen vore i partajtagen. Men det bestämmer bara han (läs hans fru).. Ändrades December 15, 2011 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Nej det är det inte!!! Här i det Odinska recidenset är vi två som älskar gubbtjyven UP TO YOU.JA HAR SETT HAN I MOGON ROCKEN FÖR MYCKET FÖR ATT ÄLSKA HAN.SOM NAM NA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Jag har sett honom utan morgonrock, och älskar honom därför ännu mer... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Jag har sett honom utan morgonrock, och älskar honom därför ännu mer... DE HAR TYVÄRR JA OXÅ GJORT X ANTAL GGR .SÅ UPPSÖK NÄRMASTE SYNSAM IMORRN,DE KANSKE FINNS EN CHANS FÖR DIG ÄN,JA SA KANSKE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Det finns ingen.. ingen som kan få mej att omförhandla min respekt och vänskap med den mannen... Ja utom han själv dådå. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 DE HAR TYVÄRR JA OXÅ GJORT X ANTAL GGR .SÅ UPPSÖK NÄRMASTE SYNSAM IMORRN,DE KANSKE FINNS EN CHANS FÖR DIG ÄN,JA SA KANSKE Nä PUTTE så länge du skriker här, får du 0 i aktning, möjligen minus i karma Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Kan det va konditionen och clion,k-t är det minsta jag är(jag är ju nästan lika gammel som du)ska man bryta en 4 månadersnykterhet och ta en whiskey? Tog en sexa god Whiskey, hjälpte inte mot förkylningen men det smakade i alla fall gott och gjorde att man kan prata "lite" i alla fall Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Öl utspätt med Julöl. Funderade ett tag på att ta en glögg, Blossa spetsad med Rom, men sparar den till Julafton, som infaller nu på Lördag. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu