Sventa Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Tänk på detta i julhelgen! Vodka & is förstör njuren. Rom & is förstör levern. Whiskey & is förstör hjärtat. Gin & is förstör hjärnan. Coca Cola och is förstör tänderna. Den där jävla ISEN är ju livsfarlig! Varna alla du känner! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 Orkar inte slita upp klumpen i gen Vodka Cola och lite nötter När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Bärs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Bärs Päron Te "Sängen är bäddad till Neriketräffen" Skål!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Chang beer utanför baiyoke hotel, nu är man bra jäkla laddad.skååål Sent with Tapatalk 4 ifån Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 En kopp svart nxxxxsvett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Mycket starkt kaffe Mvh Maitan. Ha Ha Dont Lie?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 Heineken + jordisar.tur man köpt på sig lite frukost När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Heineken + jordisar.tur man köpt på sig lite frukost Vadååå fralla Jäger?? Hi Hi Kul Gubben! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Jim Beam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Treo,alvedon och c-vitamin.F-n va sjuk man blir när man blir gammel 39 grader och nästan död.Pust behöver omsorg,nu får hon komma hem Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Treo,alvedon och c-vitamin.F-n va sjuk man blir när man blir gammel 39 grader och nästan död.Pust behöver omsorg,nu får hon komma hem Tydligen något som går Ligger hemma själv och är så där riktigt "manligt" sjuk som du ungefär Krya på oss !! :heat: Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 Treo,alvedon och c-vitamin.F-n va sjuk man blir när man blir gammel 39 grader och nästan död.Pust behöver omsorg,nu får hon komma hem Ja ringer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 Sitter å käkar frukost vänta på tuben så förstår ni nog När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Treo,alvedon och c-vitamin.F-n va sjuk man blir när man blir gammel 39 grader och nästan död.Pust behöver omsorg,nu får hon komma hem Nu är ju inte jag från kritatiden som du, men jag blir också väldigt dålig när jag är sjuk. Så det har ingenting med åldern att göra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 Nu är ju inte jag från kritatiden som du, men jag blir också väldigt dålig när jag är sjuk. Så det har ingenting med åldern att göra Han e nog k.. tror ja 5 mvh Bocken bruse När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Treo,alvedon och c-vitamin.F-n va sjuk man blir när man blir gammel 39 grader och nästan död.Pust behöver omsorg,nu får hon komma hem Oj oJ du som har så mycke att vara sjuk i också, nu är det synd om moonschine Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Nu är ju inte jag från kritatiden som du, men jag blir också väldigt dålig när jag är sjuk. Så det har ingenting med åldern att göra Kan det va konditionen och clion,k-t är det minsta jag är(jag är ju nästan lika gammel som du)ska man bryta en 4 månadersnykterhet och ta en whiskey? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 (ändrad) Kan det va konditionen och clion,k-t är det minsta jag är(jag är ju nästan lika gammel som du)ska man bryta en 4 månadersnykterhet och ta en whiskey? KONDITIONEN KAN DE VÄL ICKE VARA NÅT FEL PÅ SOM DU TRÄNAR Å LIGGER I ..sedär ja som ja nämde tidigare så e han sup sugen TUR ATT MAN E DÄR MAN ÄR Ändrades December 15, 2011 av PUTTE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Ömsesidigt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Han e nog k.. tror ja 5 mvh Bocken bruse 555555 Fnissar Sent with Tapatalk 4 ifån Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 De ska du ge fan i Månjävel... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2011 Kan det va konditionen och clion,k-t är det minsta jag är(jag är ju nästan lika gammel som du)ska man bryta en 4 månadersnykterhet och ta en whiskey? Det tycker jag vännen är darlingen i Thailand så får du väll fixa frukosten själv.DS fan va jag saknar dig vännen .Bara du inte kör så hårt (med siggen tex empel från v träffen) När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 5555 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Har slutat med ciggen oxå,nu är det bara religös kvar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu