goli006 Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 (ändrad) Ska ni dricka vin prova en Bin 555 från Australien kan varmt rekomenderas. //Göran Ändrades December 9, 2011 av goli006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 9, 2011 En äkta Hooters-öl! Finns det Hooters där ner.eller har du blivigt strandsatt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Dagens lucköppning... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Öl och soppa Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Missade Clions thaigrill, men såg eldrivna Thaigrillar på Saigon Livs i Göteborg förra veckan, den där typen med en kupol som det grillas på och ett vattenbad runtom för att koka tex grönsaker. Minns att jag tyckte det var dyrt, men inte priset... Dricker Öl, utspädd med öl igen. MVH Tommy 50/50 ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Missade Clions thaigrill, men såg eldrivna Thaigrillar på Saigon Livs i Göteborg förra veckan, den där typen med en kupol som det grillas på och ett vattenbad runtom för att koka tex grönsaker. Minns att jag tyckte det var dyrt, men inte priset... Dricker Öl, utspädd med öl igen. MVH Tommy Tack ska ni ha både Clion och Tommy. Synd bara att Saigon Livs inte har en bättre hemsida... Får ringa dem och kolla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 (ändrad) Det verkar som Leo inte står högt i kurs för allt utom Leo var slut på de två 7/11 jag besökte. Nu ber jag att få önska ALLA i Svedala och LOS en god lördag kväll med en skål från Lat Phrao i Bkk Ändrades December 10, 2011 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 (ändrad) Packar lite och tar mig någon sån här Ändrades December 10, 2011 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Har prexis kommit tbx. från jakten å öppnat en Pripps Julöl (jag dricker hellre öl inte än Pripps) Den e sötare än sockerdricka 3- av 5 möjliga Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Har prexis kommit tbx. från jakten å öppnat en Pripps Julöl (jag dricker hellre öl inte än Pripps) Den e sötare än sockerdricka 3- av 5 möjliga Du ska hålla dej till falcon ju Skål påre Mvh Borgmästarens Son som letar efter passet Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Borgmästarens Son.ser ut som att du blandar Kosken med utspädd T-röd...hehe.Ha en trevlig resa nu o hälsa till Maitan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Borgmästarens Son.ser ut som att du blandar Kosken med utspädd T-röd...hehe.Ha en trevlig resa nu o hälsa till Maitan... Men gott som f*n är de vill jag lova Japp ska göra de Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Tuborg green Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 dricker på en 1L Lipton Icetea... Lemon, godis va.. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Ett glas kolsyrat isvatten.... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Blossa Arabica riktigt gott smakar mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Samma som igår, öl och glögg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Firar Leksands vinst mot Västerås med ÖL. För att inte störa staropramen och alla finsmakaröl`s drickare så avslöjar jag inte vad den heter, men den smakar gott källarsval. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Säg inte att du sitter å trattar i dej sofiero, för då får du svårt att tugga gröten efter nästa gång vi träffas... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 hela kostcirkelnn, men just nu en heineken,ber om ursäkt men det finns inget annat i kylskåpet efter frugan varirit där. mvh mille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 (ändrad) Säg inte att du sitter å trattar i dej sofiero, för då får du svårt att tugga gröten efter nästa gång vi träffas... Nej är inte Sofiero vilket jag också gillar men jag säger som en Norsk kompis" jag tycker all öl smakar skit det är effekten jag är ute efter" Ändrades December 10, 2011 av flor bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Man kan inte gilla sofiero, de e bara ett billigt substitut för öl... Näää tacka vet ja klappgröt Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Firar Leksands vinst mot Västerås med ÖL. För att inte störa staropramen och alla finsmakaröl`s drickare så avslöjar jag inte vad den heter, men den smakar gott källarsval. Om bara Dalastark hadde funnits kvar så va de en bergsäker favorit, men spendrups tänker inte på sina finsmakare längre sånt råttöl som mariestads är det bästa dom kan få fram idag.. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Kommer du ihåg klappgröt Roffe??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Är inte säker, men var inte det nåt rosa dallrigt? bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu