Oregistrerad Inlagd December 8, 2011 Dela Inlagd December 8, 2011 Dricker kvinnorna till alla f...k i Amsterdam, alla h...r i var hamn som har legat i min famn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Chang export (vanlig slut) och en dooleys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Kaffe i kalla Sverige Skickat med Tapatalk/iPhone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Haha jaadu Petteri, du valde rätt årstid att befinna dej här i Fibravintern... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Kaffe i kalla Sverige Skickat med Tapatalk/iPhone Välkommen hem. Var inte bilden du la in från Arlanda ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Kaffe i kalla Sverige Skickat med Tapatalk/iPhone Men Hallå Va göru i Sverige i December Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Inne på den tredje starka special kaffet, man blir så go av dem. Senare får det bli en sådan som är på bilden. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Men Hallå Va göru i Sverige i December Jag håller mig till ämnet och säger: Dricker kaffe Lite off topic, så jobbar jag med brorsan till och med Januari. Kallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Tja, vad ska jag fylla min fredagskväll med? Har varit nykter i en hel månad nu. Funderar på lite öl och en flaska glögg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Bereich Nierstein och lite Karekött på Thaigrillen Hej Clion! Var köpte du thaigrillen? Frugan blev eld och lågor!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 CHANG med IS “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 9, 2011 (ändrad) Hej Clion! Var köpte du thaigrillen? Frugan blev eld och lågor!!! Shaigon livs i gamlestan Göteborg 1000kr för 3 år sen Du kan googla på dom och ringa Ändrades December 9, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 En god Bowmore Surf värmer strupen i pissvädret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 En god Bowmore Surf värmer strupen i pissvädret Oj, de var ett tag sen! Den e fin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 9, 2011 En Sydafrikan som heter ZUMBALI 12%prosentare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 (ändrad) Hej Clion! Var köpte du thaigrillen? Frugan blev eld och lågor!!! Shaigon livs i gamlestan Göteborg 1000kr för 3 år sen Du kan googla på dom och ringa Missade Clions thaigrill, men såg eldrivna Thaigrillar på Saigon Livs i Göteborg förra veckan, den där typen med en kupol som det grillas på och ett vattenbad runtom för att koka tex grönsaker. Minns att jag tyckte det var dyrt, men inte priset... Dricker Öl, utspädd med öl igen. MVH Tommy Ändrades December 9, 2011 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 LEO ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Beeer Chang, och jag har fyra stora rackare kvar, hmmm eller 3 och en halv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 En äkta Hooters-öl! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Falcon Julmumma sött som satan men gott, som att dricka bullar å mjölk Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 10y Glenmorangie. Fint som snus Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
McTwist Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Inget än så länge, men har laddat upp med sex olika sorters julöl och en flaska finglögg så det blir nog en trevlig kväll. Skål på er alla! -Forza Gnaget- Östra Övre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Just nu Norrlands Guld Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Spendrups Julbrygd 4-(minus) av fem möjliga Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 LEO ?? Nej, men tack för påminnelsen, jag har ju en back LEO Beer i bagaget på bilen, bäst att hämta in den så att den inte fryser i natt! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu