Bibben Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 (ändrad) Bibben var befinner du dig just nu!!! I Panama city, Punta Pacifica, Viva El Trago där jag dricker en Cola Light. Glömde fotona Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Ändrades December 6, 2011 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 CHANG......SKÅÅÅÅL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 nam sapparot/nam som Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Blev Effes öl och Irish coffe “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Blev Effes öl och Irish coffe Trevlig resa och ha de gott där nere Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Trevlig resa och ha de gott där nere Tackar, det ska bli skönt med lite avkoppling “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Bushmills Malt 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 En ljuvligt god Staropramen mörk rinner nedför strupen på nya trevliga stationen i Uppsala. :thumbsup: Efter den blir det några go pilsner och absolut en wirre innan LOS flyget på arlanda bär mig stadigt och säkert mot kvinnan i mitt liv Känns riktigt bra just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 En ljuvligt god Staropramen mörk rinner nedför strupen på nya trevliga stationen i Uppsala. :thumbsup: Efter den blir det några go pilsner och absolut en wirre innan LOS flyget på arlanda bär mig stadigt och säkert mot kvinnan i mitt liv Känns riktigt bra just nu Härligt Kjell. Själv är det alvedon som gäller,men bara 4 arbetsdagar kvar sen så är man i LOS 14/12 Jävla förkylning. Hare gott kjell ses den 17/12, jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 En ljuvligt god Staropramen mörk rinner nedför strupen på nya trevliga stationen i Uppsala. :thumbsup: Efter den blir det några go pilsner och absolut en wirre innan LOS flyget på arlanda bär mig stadigt och säkert mot kvinnan i mitt liv Känns riktigt bra just nu Den känslan är obetalbar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 Öl, utspädd med Öl. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 En Erdinger kristall + en 17-årig japanska, mycke gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 inget vatten idag, däremot en Romspetsad Blossaglögg... igen... Jaa den e skit god ju... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 inget vatten idag, däremot en Romspetsad Blossaglögg... igen... Jaa den e skit god ju... Vilken Rom och vilken Blossa glögg? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 Systemets Romspetsade Blossaglögg... God så ini h-e... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 Es Falcon export Ännu en gång överaskar du,låt dom andra hålla på med sin romindräkta pepparstek/glögg eller vad det nu va. Våga vägra Glöggsnobberi, tror jag Ha det gott Mästaren. Ses jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 Es Ännu en gång överaskar du,låt dom andra hålla på med sin romindräkta pepparstek/glögg eller vad det nu va. Våga vägra Glöggsnobberi, tror jag Ha det gott Mästaren. Ses jrk Ja glöggen kan dom få behålla för sig själva men skulle de stå en låda öl på bordet så skulle den inte få vara ifred Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 förkyld ¨å jag tröstar mig med glögg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 Chang beer, tidigare var det en whisky som hette "285". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 (ändrad) Jag tog en trippel 6:a jäger på julbordet idag. Fytusan vad jag får skämmas imorgon. Jag har fregmentaridka minnen från julbordet. Kan nån ta bort fylleinlägg? Ändrades December 7, 2011 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Putte069 Inlagd December 8, 2011 Dela Inlagd December 8, 2011 Nu jävlar är det lovligt att ta en chang... Har precis undkommit snöoväder! så SKÅL tammefan fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd December 8, 2011 Dela Inlagd December 8, 2011 Bruichladdich Peat Värmer gott i kropp, armar o ben. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd December 8, 2011 Dela Inlagd December 8, 2011 panodil brus, världens huvudvärk, förkylning på gång ? bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 8, 2011 Dela Inlagd December 8, 2011 Morron bajer Leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu