Borgmästarens Son Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 åså...lyssnar du på Eminem ser jag.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 åså...lyssnar du på Eminem ser jag.. Haha inga fel på dina ögon märker jag Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 Norrlands guld.Norrlänning som jag är. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 SKÅL!!!!! 2-0 än så länge mot skansen gänget...Heja LULEÅ Sedan då ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Köpp kaffe. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Pilsener, Equadors mest kända öl. Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Hej På lokala puben och dricker Send from Thailand with confidence and a smile Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 chang, snart blir det beefeaters i Pattaya för en god middag. mvh mille o pin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 chang, snart blir det beefeaters i Pattaya för en god middag. mvh mille o pin. Vilket lyx Bara 8 dagar kvar tills man är på plats Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 sitter och dricker chang på verandan i pak thong chai. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Pripps 7,2 underbart härligt Göteborgs piss. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Vitt chilenskt vin Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Vitt chilenskt vin Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Mumma Bibben. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sector Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Julmust från Hammars och en lussekatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Det här, vad det heter har jag inte en aning om, köpt i Laos igår. Gott skit med lite is och efter en flaska börjar jag att bli mysig, i alla fall enligt mig själv. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Putte069 Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Lite Efes (Turkiet) Strongbow (Uk) Singha (!!!). Fan vad deprimerad man kan bli när kompisarna drar till LOS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 blossa 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Putte069 Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 (ändrad) Det får bli blossa spetsad me rom... Just nu På onsdag går jag och köper en låda Chang beer på bolaget! inte lika gott som i Los men det får funka som uppvärmning innan den 27/1 sedan får man äkta vara i 3 månader. jag fick precis Msn av polarn, Har landat i suvarnibhumi nu väntar på taxi till Pattis här i värmen Ändrades December 5, 2011 av putte069 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Cuba Libre, tyvarr utan bild da de inte har gratis wifi pa det ar skethotellet... men ni vet nog hur den ser ut manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Putte069 Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Bibben var befinner du dig just nu!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 alldeles för många chang, snart blir det beefeaters igen för en god middag sedan blir det thaislafs i 5 dagar(gott det med)mvh mille o pin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Kan det bli för många chang? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Famous Grouse + Cola samt chili-nötter Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Firar med en Dalwhinnie att man ställer kosan mot BKK imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu