broder tuk tuk Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Är just nu inne på min 4e Singha beer a 15.90 på systemet. Ligger ytterligare 6 flaskor och väntar i kylskåpet. Visserligen hade det varit mer välsmakande på soi 7 i Pattaya men va fan den som väntar på något gott.. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tipsu Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 (ändrad) Är just nu inne på min 4e Singha beer a 15.90 på systemet. Ligger ytterligare 6 flaskor och väntar i kylskåpet. Visserligen hade det varit mer välsmakande på soi 7 i Pattaya men va fan den som väntar på något gott.. BTT HHmmm , hade du druckit, ett billigare alternativ, typ Sofiero, hade du väl kunnat avnjuta dina bärs på soi 7. Skål med en kall Sofirero! Snart med en kall elefant på soi7 eller möjligen 6. Ändrades November 27, 2010 av tipsu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Ett glas T-röd med en droppe citron, värmer gött i magen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rydal4 Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 hej! mmm dettta gottt att dricka samt äta,,, poo jaa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 HHmmm , hade du druckit, ett billigare alternativ, typ Sofiero, hade du väl kunnat avnjuta dina bärs på soi 7. Skål med en kall Sofirero! Snart med en kall elefant på soi7 eller möjligen 6. Eftersom min kärlek till Thailand fortfarande är levande föredrager jag Singha beer. Även om den nu imundigas i -3 och snö så är det ändå lite thai över det. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bruno99 Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Jag dricker en Beer Chang som min underbara fru tog med sig från Thailand när hon kom hem förra veckan. ska öppna en till nu chook dee khap Mvh Bruno Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 grogg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Samma som Tisse.. varm glögg, kall Leo, varm glögg, kall Leo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 (ändrad) Det enda hål jag tål är kvinnohål och alkohol! Tjåck dii! P.s Visst fan, jag lapar i mig lite bira och vin! Ändrades November 27, 2010 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Samma som Tisse.. varm glögg, kall Leo, varm glögg, kall Leo. Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 (ändrad) hehe..chang från senaste resan Nov-10... Ändrades November 28, 2010 av R_Thai68 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Årstidsrelaterad drink:elaka tomten,julmust och vodka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 (ändrad) Först får man ta sina piller och skölja ner med vatten, sen lite senare blir det Beer Chang. Maitan. Ändrades November 28, 2010 av Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Först får man ta sina piller och skölja ner med vatten, sen lite senare blir det Beer Chang. Maitan. Bilden kommer här.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Då intar man sig den första kalla goa Beer Changen för dagen, härligt. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Jag håller med Maitan Först Changen är öppnad. Riktigt kall och god. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2010 Även om den nu imundigas i -3 och snö så är det ändå lite thai över det. BTT När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Jag håller med Maitan Först Changen är öppnad. Riktigt kall och god. Javisst är det gött med en kall Chang, man känner att livet leker en stund. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 (ändrad) Bilden kommer här.... 2 kartor med gula piller? Byt ut den ena mot en blå karta, vet dock inte om det botar sjukdomen, men roligt får man iallafall ps. dags för en nudelsoppa + en kall chang Ändrades November 28, 2010 av Thaisigge ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 2 kartor med gula piller? Byt ut den ena mot en blå karta, vet dock inte om det botar sjukdomen, men roligt får man iallafall ps. dags för en nudelsoppa + en kall chang Byter jag ut dem till blå så behöver man inte längre äta de gula.(blod trycks medecin) hahahahahahah ända jag kan tänka mig är jelly. får inte sån hjärtklappning av det. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2010 Har kört darlingen till bussen E det ok å ta sig några morgonvärmare inne på andra clirren När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Har kört darlingen till bussen E det ok å ta sig några morgonvärmare inne på andra clirren Ska hon inte hämtas senare? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2010 jo 18.00 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Mest GT Understundom en Blodig M Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Tråkigt svar men: Morgon kaffe i kylan... "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu