svampen Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 (ändrad) Nä va fan det här biter inte, går över till grannen och tar en stänkare.. Haaarruuu Snöööö ?Hemma Hi Hi ?? PS:Va dricker Du Tåbira same Bajen!!!???HIHI Ändrades December 2, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Fan vilken liten text det blev. Jaja hoppas bara att B är skarpsynt alt. har läsglasögona med sig. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 (ändrad) Haaarruuu Snöööö ?Hemma Hi Hi ?? PS:Va dricker Du Tåbira same Bajen!!!???HIHI Har petat i mig 5 starköl sen jag kom hem från jobbet vid 5-snåret.. Ett par groggar på det här så sover man sött sen Ändrades December 2, 2011 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Fan vilken liten text det blev. Jaja hoppas bara att B är skarpsynt alt. har läsglasögona med sig. Här är all text lika stor och välanpassad men så har jag ju världens bästa telefon Fortfarande club colombia här. Skål Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Här är all text lika stor och välanpassad men så har jag ju världens bästa telefon Fortfarande club colombia här. Skål Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Men inte mellan Bena HI HI!!!?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Men inte mellan Bena HI HI!!! ?? Spara oss från era förehavaden. Mäta kan ni väl pm om. Mvh jrk Tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Men inte mellan Bena HI HI!!! ?? Hur vet du det?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Hur vet du det?? ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Bacardi Razz som fördrink innan maten, sen blir det öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 En stänkare bestående av hemkok och cokezero Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 En stänkare bestående av hemkok och cokezero Du kommer aldrig att få sockersjuka eller?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 En stänkare bestående av hemkok och cokezero Och julpynta har du hunnit med Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Och julpynta har du hunnit med Inte hemma hos mig nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Inte hemma hos mig nu Anade det du skulle ju till grannen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Vodka med grape tonic + lime och Black Sabbath i lurarna. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Vodka med grape tonic + lime och Black Sabbath i lurarna. Är inne på andra ölen nu. Första Singh, andra Mariestad. Sedan blir det vodka och lingonsaft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 I KVÄLL dricker jag jeltsin vodka,röd vin , stark öl PS tänker ej på morgon dagen skål på er MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Avundsjuk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 God. Men bara en. Snart kan jag lika gärna dricka Grants. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Nu har man gått över från 4,5 till 7,5..kanske dags att trappa ner i stället...Men vad tusan, man lever bara två gånger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 bärs "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 Har masat mig upp ur sängen för att råda bot på huvudvärket och illamåendet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 Har masat mig upp ur sängen för att råda bot på huvudvärket och illamåendet. Det går alllllddddrrrriiiiiggggg Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 Canadian Club och Cola Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu