svampen Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Lustgas Hi Hi här är det bara bakgas Kålpudding idag!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Hi Hi här är det bara bakgas Kålpudding idag!! Då har du gasbak då Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Då har du gasbak då Ja eller en miljon o sitta på till Vitryssland? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 I favoritsoffan med laptopen idol + en vatten på en fredag, kors i taket.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 25, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 25, 2011 117 dagar kvar Fram me almenackan Jäkla Marsgubbe När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 FF: Det står ju en bira bredvid ölen.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Larsen VSOP och det är jag värd! (tycker jag men inte min fru) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 FF: Det står ju en bira bredvid ölen.. En tom 2,8 från igår, tog den när jag kom hem.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Kaffe, whisky och Lidls chokladkaka. Hela familjen sover (hustru, barn, katt å fiskar) enbart Isbiten är vaken. Sitter och jäser efter att återigen tagit exakt en portion tacos för mycket - skulle man inte bli klokare med åren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tant.Maffia Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Bacardi Breezer, såklart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Kaffe från Enrico och en god Conjac Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Bacardi Breezer, såklart! Lime eller..... Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Lime eller..... Dra in tungan gubbtjyv, u are on a mission from god. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 :thumbsup: Dra in tungan gubbtjyv, u are on a mission from god. :thumbsup: Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rocky Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Smyger på en GOD BLACK LABEL får man en karma för det?? Mvh Rocky Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Kaffe från Enrico och en god Conjac Vilken sort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Vilken sort? Svart Renault Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Svart Renault Mmm Tar en Meukow. Mycket god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Julmust, sååå jävla gott efter nära tre veckors krökande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Kör på "finöl" nu, Sofiero, kittlar dödsskönt i skallen imorgon Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Kör på "finöl" nu, Sofiero, kittlar dödsskönt i skallen imorgon Finöl Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 (ändrad) Finöl "Finöl" . ok riktig alkisöl då. nöjd? Ändrades November 25, 2011 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Var hos svågern ikväll, när vi skulle åka skickade han med en flaska chang som han beställt på bolaget+en burk polskt öl som heter Tatra. Eftersom jag brukar hålla mig till andra ölsorter när jag är i Thailand blev jag glatt överraskad av denna chang, mkt god. Är detta samma chang som säljs i Thailand? Denna flaska var på 640 ml 5%. Snart öppnas polackpilsnern som är lite starkare, 6% och efter den faller man tillbaks på carlsberg, skål. mch walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Smyger på en GOD BLACK LABEL får man en karma för det?? Mvh Rocky Dom har slutat med gamla blacky på bolaget (snyft) iaf här i Sthlm:s området... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu