stuhre Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Norrlands Guld För jag vill vara mig själv för en stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 19, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2011 Dricker just nu en kall Ringnaes i baren ombord på MS Nordnorge (Hurtigrutten) som just nu kastar loss från Molde med kurs mot Trondheim Lyxlirare Först US å nu kryssning Och snart var det Thailand .Ska nog komma och våldgästa er nån dag i februari i rayong När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Spendrups Gold 5,9 %, åsså en liten stänkare då och då så man kommer upp till de rekommenderade 6,4 %. mvh Lelle som är väldigt förtjust i Chang (både ölet och Maitans grannfröken) Svär inte kalla inte elefantpisset för öl Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Just nu Vatten, men jag längtar efter att ta en CHANG hos Maitan för då smakar ÖLEN som bäst. Å gärna tillsammans me 33:an så man får tillfälle att banka lite vett i skallen på'n... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Chang export, var nere på seven eleven...classic chang slut... Inte samma fina smak.. Fullt med Leo burkar och Leo flaskor men ingen chang classic, vare sig på flaska eller burk. Chang classic burk slut på Big C och Tesco här i stan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Njuter av morgon kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Just nu Vatten, men jag längtar efter att ta en CHANG hos Maitan för då smakar ÖLEN som bäst. Å gärna tillsammans me 33:an så man får tillfälle att banka lite vett i skallen på'n... Ja du Odin här finns det Chang Classic på flaska och immiga är de också. på dej kompis Mvh Maitan. Ps. Själv sitter man med en Xante och kall Chang. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 själv sitter man här med DN och en kopp svenskt gott Gevalia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Vissa dricker julmust,jag dricker julebryg. Det var inte snällt att lägga in en sån bild, Det är öl det, snacka om att jag blir avundsjuk när jag sitter i den Thailändska djungeln och dricker andra klassens öl. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 VATTEN!! Jävligt bakis efter gårdagen bravader på Tonys. Jag som bara skulle ta en öl! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 VATTEN!! Jävligt bakis efter gårdagen bravader på Tonys. Jag som bara skulle ta en öl! Kom och ta en kall så blir du bra igen,Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Wirre, öl, öl, glögg Där sprack den sunda livsstilen Jag håller i än,inge röka och inge kröka bara göka Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Där sprack den sunda livsstilen Jag håller i än,inge röka och inge kröka bara göka Du e duktig Måne jag bakis men idag blitr det bara vatten!!?kanske??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Det mesta som det står % Vol. på innehållsförteckningen. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Kaffe Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Där sprack den sunda livsstilen Jag håller i än,inge röka och inge kröka bara göka Back on track med en kopp Te "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 saft "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Chang export, hyffsad faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 En kopp från min nya espressobryggare, till det en redig Otard-konjak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 En kopp från min nya espressobryggare, till det en redig Otard-konjak. Det låter gott, gotti gott gott. Ha en bra helg. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Köffe! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 18 årig laphroaig "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Just nu öl efter att kollat på V75 . Tyvärr endast en femma. Så det blir nog en wirre senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ASG Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Ett glas rött,det är gött. Sjöqvist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu