Stoneys Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Vissa dricker julmust,jag dricker julebryg. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2011 Julmust.. Fegis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 (ändrad) I väntan på bussen vid 15 tiden så gick jag på trevliga Katalins i Uppsala för att ta mig en pilsner. Men tjejen i baren var så trevlig och söt så det blev en till av bara farten.Ett långt trevligt samtal med den Ungerska tjejen inramat av Staropramen Mörk.. Ändrades November 17, 2011 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2011 Det här inget sen dess ska till shalgrenska i morgon 0730 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 vatten "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2011 vatten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 7-up... även fast jag är ledig imöra Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 ett glas mjölk med tillhörande pepparkakor, mums! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 ett glas mjölk med tillhörande pepparkakor, mums! Tränar du för att bli tomte? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Lamaien, är du hos kubenkungen? 5555 Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Tränar du för att bli tomte? Här behöves ingen träning för de bara ren njutning med mjölk o peppisar! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Dricker just nu en kall Ringnaes i baren ombord på MS Nordnorge (Hurtigrutten) som just nu kastar loss från Molde med kurs mot Trondheim Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Meukow. Köpte o prova idag. Riktigt god! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 En Fullers India Pale Ale Äntligen Freda Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Saxon - äntligen har finnarna lyckats göra en riktigt bra öl! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 En het kaffe i sällskap av sval singelmalt, iakttaget av några rutor schweizernöt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Wirre, öl, öl, glögg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Cola Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Cola Gott. då blir man inte uppkäftig . Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 dRA rÖ/vIT!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Wirre, öl, öl, glögg Wow - giftig kombination! Bellman 6,0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Spendrups Gold 5,9 %, åsså en liten stänkare då och då så man kommer upp till de rekommenderade 6,4 %. mvh Lelle som är väldigt förtjust i Chang (både ölet och Maitans grannfröken) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 dRA rÖ/vIT!!!! verkar göra gött i vart fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Då trallar vi över på falcon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu