thaipeter Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Stekare inge avis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Sangsom lipo på Blu bar... dock är bilden precis 2 veckor gammal. Hemma i Sverige nu och skålar i 0.7% Cider. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Zywiec Beer, polsk humlebryggt öl. GOOOOOOOT. 5,6 %, 550 ml, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Skålar just nu i lättmjölk. SKÅL TAMEFAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Skålar just nu i lättmjölk. SKÅL TAMEFAN SKÅL ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Jag dricker vitt vin frugan halsar magaritas! Och vi kollar på Idol, inte favoritprogrammet, men man måste vika sig ibland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Dricker captain Morgan Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Kom just hem och har öppnat en Staropramen till att börja med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Det slinker ner lite rött vin just nu! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 En Chang export, skulle ut och handla lite vid 22:00 och lovat mig själv en lugn och nykter kväll men icke då, nu är hon halv fyra nyss hemkommen, redigt igasen och inte en dugg lust att sova.. Jobbigt med semester i Thailandet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Rom och Cola Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Balvenie 12 år Doublewood 40% "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 För mycket. Ja, frugan sover! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 ett glas rött eller två är ju alltid gott!! frun sover här också mvh mille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 ett glas rött eller två är ju alltid gott!! frun sover här också mvh mille Gick du på`t direkt när du blev ledig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 KAFFE!!! Svenskt kaffe... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johandiver Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 En stor grogggggggggggg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 självklart!!! spenderade en helkväll på Amano så billigt blev det inte mvh mille Gick du på`t direkt när du blev ledig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Tog mig precis en falcon export Så skål på er Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Tog mig precis en falcon export Så skål på er Fyllo. Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Fyllo. Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Haha måste ju vara godkänt att ta en bärs när man städat och diskat hela morgonen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Tog mig precis en falcon export Så skål på er Det verkar bli det en lång dags färd mot natt. Kör så det ryker. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Det verkar bli det en lång dags färd mot natt. Kör så det ryker. Mvh jrk Ja de kan de nog bli Alltid Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 självklart!!! spenderade en helkväll på Amano så billigt blev det inte mvh mille Det drabbar ju ingen fattiglapp Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Fin ölen är slut..nu tager man till ful ölen men Bellman 6,0 duger när inga alternativet gives,SKÅL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu