Guest Fredman Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Jag ska bli Kobe cow i mitt nästa liv. Har just varit på Thaimassage och nu en bira, sämre kan man må! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 En Falcon export och nu blire en grogg Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 jack daniels ,men om 4 dagar växlar man om till sangsom och cola och en massa annat gott,en sommar lätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 En BLÅ Larsen + en kopp kaffe, efter att förlorat 700 spänn på Texas. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd November 6, 2011 Dela Inlagd November 6, 2011 Dricker 5L Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 6, 2011 Dela Inlagd November 6, 2011 Eftersom jag är med i den nya gruppen "Ölargänget" här på facebook, ehh förlåt mpr så dricker jag naturligtvis öl. *gillaknapp* Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 6, 2011 Dela Inlagd November 6, 2011 Får man bara dricka öl när man är med i ölargänget ? Isåfall får jag nog begära utträde då jag kör med både rött/vitt/whisky och fulwhisky . Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 6, 2011 Dela Inlagd November 6, 2011 Du får väl gå med i/skapa grupper för det då. Vindunksgruppen borde ju få åtminstone en ytterligare medlem... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 6, 2011 Dela Inlagd November 6, 2011 Du får väl gå med i/skapa grupper för det då. Vindunksgruppen borde ju få åtminstone en ytterligare medlem... Men jag vill vara med i ölargänget för där är jag klassad enligt en stor allvetande profet här på MPR Vindunksklubb: 5 vem då ? Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 6, 2011 Dela Inlagd November 6, 2011 Blue Keld! 2 veckor in i en vit månad, 23/11 blir det öl i loungen på landvetter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 6, 2011 Dela Inlagd November 6, 2011 Sangsom lippo nr 2 på Amy 69 bar...den nya. Fin drickadepå hon skapat må ja säga... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Jag ikväll blir det till att prova en ny dricka och drömma mig tillbaka till MAITANS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 En tvättäkta CHANG fan va gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Efter några goa pilsner i bastun så känns det helrätt att ta sig en Dalwhinnie 15- årig. Ingen Whisky expert visserligen men gott är det. Känns förstås en aning tidigt på kvällen för att avsluta men det blir en tidig dag i morgon...men lördag em räknar jag med att fira V75,an så då får man ta igen det...skål därute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Ja ikväll blir det inte sent, ska upp till Runggarn å jaga Gris i morron, men en bira till måste man väl kunna förunna sej... Eller?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Ja ikväll blir det inte sent, ska upp till Runggarn å jaga Gris i morron, men en bira till måste man väl kunna förunna sej... Eller?? Självklart!! Tar mig en iskall falcon nu så skål på dej Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Ja ikväll blir det inte sent, ska upp till Runggarn å jaga Gris i morron, men en bira till måste man väl kunna förunna sej... Eller?? Beror på hur många du druckit före Skål! Ta en till vettja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Just nu ett glas med pressad vindruvsaft av sorten "pinot noir". Snällt för magen och värmande för själen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 (ändrad) Idol börjar snart på TV4 och jag har öppnat en flaska 'Erdinger Weißbier' //Singha711 Ändrades November 11, 2011 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Beror på hur många du druckit före Skål! Ta en till vettja! Hmm hehe Ja gå i två meter hög tät vass med grisar som e irritrerade... Nee bakis vill man inte vara där.. Vi får se hur många av oss som e här imorrron, mellansonen har anmält närvaro (om han får en ``snabb bössa´´) och tre Terriers... å just ja jag åxå de e den initiala laguppställningen. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Sitter med en Bellman 6.0 och fingrar på några DVD rullar. Fick hem sista Harry Potter idag, men tvekar på om jag istället skall köra en gammal 80-talare typ Bronsons Ten to midnight. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Falcon export!! Blir nog en grogg snart Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Sitter med en Bellman 6.0 och fingrar på några DVD rullar. Fick hem sista Harry Potter idag, men tvekar på om jag istället skall köra en gammal 80-talare typ Bronsons Ten to midnight. Bronson var bara för grym Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 skål..! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 skål..! Men vad f*n sitter du med en vodka redbill utan att bjuda Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu