Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4266

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1933

Blev både det ena å andra i morse...

7430b181-3567-0975.jpg

7430b181-357b-c2e0.jpg

7430b181-358d-f9dd.jpg

7430b181-359d-0912.jpg

Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Just nu är det M150 som jag sköljer ned penicilin och inflammtions hämmande tabletter med, jag har fått prostata inflammation p.g.a att jag har tillbringat hösten med att fiska hummer och 6-7 timmar i lite blöta kläder och att vara lite kall om rumpan kan tydligen leda till den hät åkomman enligt den doktor jag besökte igår.

Igår kväll hade jag frossa och gick till sängs med långkalsonger en tjock tröja och fyra täcken över mig, men jag frös ändå och skallrade tänder och skakade i hela kroppen, frugan och lillpojken stod brevid sängen och kunde inte låta bli att skratta åt eländet.

Mvh Isan Lover

Dela på andra sajter

Hej

Just nu är det M150 som jag sköljer ned penicilin och inflammtions hämmande tabletter med, jag har fått prostata inflammation p.g.a att jag har tillbringat hösten med att fiska hummer och 6-7 timmar i lite blöta kläder och att vara lite kall om rumpan kan tydligen leda till den hät åkomman enligt den doktor jag besökte igår.

Igår kväll hade jag frossa och gick till sängs med långkalsonger en tjock tröja och fyra täcken över mig, men jag frös ändå och skallrade tänder och skakade i hela kroppen, frugan och lillpojken stod brevid sängen och kunde inte låta bli att skratta åt eländet.

Mvh Isan Lover

Det låter som du behöver en whisky. Krya på dig.

Dela på andra sajter

Dricker kaffe och tittar ut över Byhålan Skillingaryd. Tur att detta inte ska bli permanent! Ingen partyhåla direkt! Nedräkningen har börjat för flytt härifrån.

God Morgon!

Beer Chang

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Blev både det ena å andra i morse...

7430b181-3567-0975.jpg

7430b181-357b-c2e0.jpg

7430b181-358d-f9dd.jpg

7430b181-359d-0912.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu fick du ett plus till :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Vodka och ginger ale

77c5ed96-3fca-12af.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...