mangan Inlagd November 1, 2011 Dela Inlagd November 1, 2011 caffe latte /Mangan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 1, 2011 Dela Inlagd November 1, 2011 ZOEGAS "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 1, 2011 Dela Inlagd November 1, 2011 Bordsdricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 1, 2011 Dela Inlagd November 1, 2011 Kaffe Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 1, 2011 Dela Inlagd November 1, 2011 Acua absolute Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 En kopp te med mjölk. Strax blir det shakad bananmjölk med musli för yogurten är tyvärr slut hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 kaffe... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Vatten Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 En stor Chang på Mut Mee i Nongkai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 En stor Chang på Mut Mee i Nongkai. Härligt gött Corocco. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Blev både det ena å andra i morse... Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Hej Just nu är det M150 som jag sköljer ned penicilin och inflammtions hämmande tabletter med, jag har fått prostata inflammation p.g.a att jag har tillbringat hösten med att fiska hummer och 6-7 timmar i lite blöta kläder och att vara lite kall om rumpan kan tydligen leda till den hät åkomman enligt den doktor jag besökte igår. Igår kväll hade jag frossa och gick till sängs med långkalsonger en tjock tröja och fyra täcken över mig, men jag frös ändå och skallrade tänder och skakade i hela kroppen, frugan och lillpojken stod brevid sängen och kunde inte låta bli att skratta åt eländet. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Hej Just nu är det M150 som jag sköljer ned penicilin och inflammtions hämmande tabletter med, jag har fått prostata inflammation p.g.a att jag har tillbringat hösten med att fiska hummer och 6-7 timmar i lite blöta kläder och att vara lite kall om rumpan kan tydligen leda till den hät åkomman enligt den doktor jag besökte igår. Igår kväll hade jag frossa och gick till sängs med långkalsonger en tjock tröja och fyra täcken över mig, men jag frös ändå och skallrade tänder och skakade i hela kroppen, frugan och lillpojken stod brevid sängen och kunde inte låta bli att skratta åt eländet. Mvh Isan Lover Det låter som du behöver en whisky. Krya på dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Det låter som du behöver en whisky. Krya på dig. Hej Tack för det. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Dricker kaffe och tittar ut över Byhålan Skillingaryd. Tur att detta inte ska bli permanent! Ingen partyhåla direkt! Nedräkningen har börjat för flytt härifrån. God Morgon! Beer Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Sodavatten på Röde Orm Hornsgatan.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 snabbkaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 slökaffe Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Hembränt coke zero Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 3, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 3, 2011 Blev både det ena å andra i morse... Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 3, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 3, 2011 Nu fick du ett plus till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Stockholm made in halmstad. hur det nu går till "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Vodka och ginger ale Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangan Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Är lite trött så det blir en LIPO VITAN-D /Mangan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocke64 Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Skål på er jag har förmånen att dricka en klassisk rock grogg Jack Daniels och cola Jocke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu