Borgmästarens Son Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Hej Du får ett + varje gång du visar en Falcon Fyllde på idag Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Tar mej en falcon export de är jag värd idag Är du bättre i ryggen nu ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Är du bättre i ryggen nu ? Jarå ligger ungefär på 88% nu! Är sjukskriven till 25 sep sen ska jag börja jobba 50% fram till 9 okt är de tänkt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Fyllde på idag En bra laddning! Beställer du från danskarna eller blir det den lokala leverantören. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 En bra laddning! Beställer du från danskarna eller blir det den lokala leverantören. Har dörr till dörr leverans Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Jag dricker bier Bhumbol. Chok Dee Khrap Kenthamon Usch, det är ju åbro... "spygubbesmiley" Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Ensam hemma för första gången sedan Moses gick ned för berget i Sinai, så det firar jag kraftigt med en Gilbey´s Gin, Indian Tonic och två iskuber i ett highball glas. Slurp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Har dörr till dörr leverans Förstår inte vad du menar då det gäller öl ( kanske grannen som "importerar" ) Vad får man betala för ett flak där du bor? Själv så köper jag hellre på bolaget än betalar 200kr för en platta ( ge hellre överskottet till staten än till någon som kör allt svart) men ligger det på 140-150kr så blir det ett antal. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 två iskuber i ett highball glas. Slurp! Hoppsan. Jag har bara 2 isbitar när det är fest, en sån här kväll blir det bara en... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Förstår inte vad du menar då det gäller öl ( kanske grannen som "importerar" ) Vad får man betala för ett flak där du bor? Själv så köper jag hellre på bolaget än betalar 200kr för en platta ( ge hellre överskottet till staten än till någon som kör allt svart) men ligger det på 140-150kr så blir det ett antal. 150kr betalar jag... vad köper du för karta för 200kr Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 150kr betalar jag... vad köper du för karta för 200kr Skruva på korken nu,du behöver ladda till Maitans Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Skruva på korken nu,du behöver ladda till Maitans Haha har bara tagit 2 bärs så de är lungt än så länge Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Skruva på korken nu,du behöver ladda till Maitans Hans kropp behöver vänja sig vid öl då den varit utan en tid, så han gör helt rätt. Tror jag... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 150kr betalar jag... vad köper du för karta för 200kr Dom giriga lastbilschaffisarna tar 200 spänn och det vill jag inte pyttsa, inte till dom iaf. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Dom giriga lastbilschaffisarna tar 200 spänn och det vill jag inte pyttsa, inte till dom iaf. Vadå giriga, får de en 2hunka så har de ju gjort en bra affär. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Åbro sigill från appoteket röda näsan "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Fortfarande Löwenbräu oktoberfestbier,och Kung otto är väl fortfarande sne på mig förmodar jag,tråden blev stängd. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Har dörr till dörr leverans Jaha, ska vi klappa ihändrna för en true alko nu! Kanske vi kan fixa det när han har var it hor Maitan "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Hustrun kommer hem från Barcelona inatt, så nu är det bäst man tömmer samtliga gömmor med godsaker. Jag börjar direkt; Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Det blir en magnum Amamrone della valpolicella till maten, lammstek. och sedan så blir det nog lite single malt provning på verandan kombinerat med en rökig kuban... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 En Spendrups + ett stopp. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 Fan vad gooooa dom är,Is björnarna. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2011 Vete fan får kolla min jobbkompis Lena rekommenderade den stark som satan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2011 De voe ju bra om fotona hängde me När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu