måne Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 en Dundee whisky får svalka strupen ikv Och fikat brann inne? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Vatten.. Aldrig mer alkoholhaltiga drycker för mig.. Den har jag aldrig hört förr Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 (ändrad) Agoda Bitter blandat med Indian Tonic och is.... Ändrades November 22, 2010 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 Nescafe (Red Cup) ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2010 Den har jag aldrig hört förr Han ska alltid va värst När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 ...CUT... Å läser mitt inlägg också ser jag Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Danska fulöl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 En stor j...a virre det e vinter mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Grönt tea idag igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Nam Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Same shit as usual Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Nu går vi på Tullamore och några Spendrups 5,9 (fulöl) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Virre o TT mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 OP. I väntan på mat o vin från SA. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aroom2let Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Krusovice I have never wished to cater to the crowd; for what I know they do not approve, and what they approve I do not know. Epicurus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2010 Ord överflödiga clirr clirr på er När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Led vajn BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Amarone.vin.jättegott! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 coca cola spetsad med Johnnie Walker 1805. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Mariestad old Ox Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Oj vilka godsaker ni verkar sitta och tulla på... Själv sitter jag med en kopp varm choklad och försöker tina upp efter ett 13 timmarspass ute i kylan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Oj vilka godsaker ni verkar sitta och tulla på... Själv sitter jag med en kopp varm choklad och försöker tina upp efter ett 13 timmarspass ute i kylan.. Släng i lite konjak då värmer det gött.... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Släng i lite konjak då värmer det gött.... Maitan. Nähä du! Inte på jobbveckan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Nähä du! Inte på jobbveckan.. Åf-n jag trodde du gått av ditt pass, du får vänta tills hemgång.... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu