bond1 Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Första gången jag smakar detta vin. Och sista. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Första gången jag smakar detta vin. Och sista. Loggan är snygg! Men det smakar skit dock! Ska hålla sig till musik istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Äkta göteborgskt kranvatten från antingen Göta älv eller Delsjön, ingen is eller citron, bara naturell... Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Det blev inget starkare än äppeljuice idag och ska så förbli månaden ut. Faaaaan jävla skitmatch... men Sverige var bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Nam Fon? Nam lai? Nam taan? Nam talay? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Så var då whiskyn äntligen uppkorkad. Efter pausen, då Morse börjar igen, skall den även vara upphälld. Chok Dee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Mina språkkunskaper räcker inte så långt vad menar du, jag förstår men vad menar du? Wanipok. Att "nam plao" kan bestå av både det ena och det andra Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Så var då whiskyn äntligen uppkorkad. Efter pausen, då Morse börjar igen, skall den även vara upphälld. Chok Dee! Va e morse för nåt?? Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Att "nam plao" kan bestå av både det ena och det andra Mvh SN Vatten som Vatten de e frågan ? som en av de berömda poeterna utrtyckte det för länge sen... du får en banan av mig...!!! wanipok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Vatten som Vatten de e frågan ? som en av de berömda poeterna utrtyckte det för länge sen... du får en banan av mig...!!! wanipok Vatten ?? Är inte det sånt som båtar går i? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Vatten som Vatten de e frågan ? som en av de berömda poeterna utrtyckte det för länge sen... du får en banan av mig...!!! wanipok Just det, alltså inget fel på kromosomerna om man gillar nam hoi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Just det, alltså inget fel på kromosomerna om man gillar nam hoi Jo, men var kommer bananerna inoi den här historien ? Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Just det, alltså inget fel på kromosomerna om man gillar nam hoi Du får ju ingen banan av mig , men kanske nästa gång om du sköter dig. Wanipok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Va e morse för nåt?? http://www.imdb.com/title/tt0092379/ Kanal 9. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neil Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Dricker Falcon folköl 3,5. Lite blaskigt men ok för mig. Neil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Loggan är snygg! Men det smakar skit dock! Ska hålla sig till musik istället! Precis, snyggaste flarran någonsin Men det här kommer nog vara bäst Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Röd-tjut från nånstans.ifrån australien /Johan Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Sofiero 5,2 fulöl för vissa , men man fyllnar till så de procenten som räknas, de va visst charterturist som sa det,,,,,, Wanipok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Sofiero 5,2 fulöl för vissa , men man fyllnar till så de procenten som räknas, de va visst charterturist som sa det,,,,,, Wanipok Bara så att du vet köpte du minst 10st så har du inhandlat en alkiskasse Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 http://www.imdb.com/title/tt0092379/ Kanal 9. OK , jag fattar lite,men jag fattar fortfarande lite dåligt, så lite mera förklaringar vore bra... Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Du får ju ingen banan av mig , men kanske nästa gång om du sköter dig. Wanipok. Nä tack, vill inte ha banan, vill ju ha h*i Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Jo, men var kommer bananerna inoi den här historien ? Ingen aning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 du får söka själv vill ju ha h*i tyvärr så kan jag inte hjälpa till Wanipok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 River gott i halsen, speciellt utan groggvirke. FF Hejsan Knasen! Hur mycket skall du ha för en liter? Jag behöver lite fin sprit MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Bara så att du vet köpte du minst 10st så har du inhandlat en alkiskasse Jag brukar köpa 12 st. när jag är på bolaget, men jag anser att snubben som bara köper 3 har betydligt högre alkofaktor än mig. Grejen är att jag kan ha öl hemma utan att dricka, men det kan inte 3-ölsnubben. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu