Nicke Lilltroll Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Royal Export mossa mossa på er alla människobarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Var ute och härja igår så idag har jag en mkt lugn kvällen med tjejen i soffan.. Sitter och dricker en rom och cola! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Varför har många goda öl djur namn? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Lumberjack DP14 Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Kaffe På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver och stavar som en idi*t kommer du troligtvis bli betraktad som en sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lennie Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Sang Som coke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fard Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Ramlösa (är i Sverige) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Har varit hos en polare som hade Longdrinks, Aroy mak mak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Vodka och pearfusion "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 28, 2011 Dela Inlagd Augusti 28, 2011 Och sedan kommer frugan och då var det slut he he Nejdå, hon var med och drack öl. Ibland så gör vi roliga saker tillsammans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Augusti 28, 2011 Dela Inlagd Augusti 28, 2011 Leo, Dum fråga ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 29, 2011 Dela Inlagd Augusti 29, 2011 Kaffe med grädde manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 29, 2011 Dela Inlagd Augusti 29, 2011 Nejdå, hon var med och drack öl. Ibland så gör vi roliga saker tillsammans Visst gör ni det! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 29, 2011 Dela Inlagd Augusti 29, 2011 Det va´ fina bilder det Bibben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 29, 2011 Dela Inlagd Augusti 29, 2011 Idag dricks det vatten, och en kopp Cappuchino, mest beroende på at jag hade en dust med en hundjävel som försökte bita mig i benet när jag passerade på MC:n. Han fick inte in något hugg men fick emottaga ett par välriktade sandaler, tyvärr råkade MC:n trilla omkull rakt på mitt smalben med ett skrapsår till följd, och sånt leker man inte med i Thaivärme o fuktighet, medicin ska de va trots mina idoga försök att påsta att det går bra med vilken sprit som helst.även intravenöst i värsta fall! PS Om det inte vore så varmt skulle ett par gamla stenhårda militärboots komma väl till användning DS Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Man går ut lite försiktigt, klockan är ju bara barnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Laphroig! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lennie Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Sang Som coke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Vitt vin... men funderar allvarligt att gå på Sangsomen nu! SKITFOTBOLL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Bärs Crocodile och kollar fotboll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Sang Som ice tea manao.. Wanipok.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Ett glas destilat. starkt o gott. Blanda 4 (5) delar Tullamore + 1 del Amaretto. Så förstärks arom, sötma och fruktighet i whiskyn. Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 nam plao mai nam keng... Wanipok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 nam plao mai nam keng... Wanipok. Nam Fon? Nam lai? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
le_bump Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Ruco (liquore alla rucola) + Norrlands guld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Nam Fon? Nam lai? Mina språkkunskaper räcker inte så långt vad menar du, jag förstår men vad menar du? Wanipok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu