Maitan Inlagd Augusti 26, 2011 Dela Inlagd Augusti 26, 2011 Kaffeskål då Knasen! Jag har 3 "Vita" veckor bakom mig och det blir 2 veckor till lite drygt innan jag får en pilsner. Så vatten, kaffe och nån enstaka juice är vad jag får i mig på jobbet, nyttigt för levern! Minns inte när jag hade 5 vita veckor i sträck senast (inte ens 3 veckor), känns bra och jag har tappat ca 5 kg hittills MVH Tommy Gött att höra Tommy, man själv skulle behöva några veckor. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Augusti 26, 2011 Dela Inlagd Augusti 26, 2011 Efter att ha jobbat drygt 110h på 10dagar(då tog jag mig ändå tid att bjuda in en gammal polare ifrån Norge med sin Thaidame och vi gick ut och hade oss en helkväll) så känner man sig väl värd en eller ett par "blå älgar" , S K Å L ! ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Augusti 26, 2011 Dela Inlagd Augusti 26, 2011 En småland 5,2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 26, 2011 Dela Inlagd Augusti 26, 2011 Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 26, 2011 Dela Inlagd Augusti 26, 2011 Glenmorangie :nyam: Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd Augusti 26, 2011 Dela Inlagd Augusti 26, 2011 nam plao. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 26, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2011 Fasiken får hämmta dunken namnett? Bereich Nierstein Favoriten.Nu ringde darlingen så jag får lulla i väg å möta henne.(kalas i gen) men det är ok träffa systern manman och kommpisen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 En god kopp kaffe som jag fixade själv. (MMI) Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 En god kopp kaffe som jag fixade själv. (MMI) Mvh Maitan. Jag vill också prova din nya kaffemaskin, det får blir till hösten. Har sett alla fina mönster din tjej gör i kaffekopparna, jag vill ha ett bajenmärke i mitt, fixar hon det? Just nu vanligt bryggkaffe på gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Jag vill också prova din nya kaffemaskin, det får blir till hösten. Har sett alla fina mönster din tjej gör i kaffekopparna, jag vill ha ett bajenmärke i mitt, fixar hon det? Just nu vanligt bryggkaffe på gång. Hahahahahah skall hör med henne. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 GT Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 "Sommarlätt" med Falukorv. Verkar som jag har en bit kvar till Maitans Sommarlätta och Falukorvsmackor. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Jag drack en Leo nyss... Den var god, men tog slut. Så ny njuter jag av en iskall Leo som börjar ta slut. När den väl är slut, ska jag se efter om det finns en till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Jag drack en Leo nyss... Den var god, men tog slut. Så ny njuter jag av en iskall Leo som börjar ta slut. När den väl är slut, ska jag se efter om det finns en till. Och sedan kommer frugan och då var det slut he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Kram Kompis, Mysdricker LEO och har samtidigt en God tanke till Mr Atom. Men skit i det . Kram från ca 55 km Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Skål bra förpackning detta Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Just nu inget,,,har precis druckit ur, men eftersom atomen och surris skulle dricka öl i dag, väntar visst på en oljetanker eller nåt, så tror jag att jag tar en till, och håller dem sällskap. Skål på er moddar. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Norges billigaste öl Pokal 10.90:-,fan vad jag saknar Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 "Sommarlätt" med Falukorv. Verkar som jag har en bit kvar till Maitans Sommarlätta och Falukorvsmackor. Härligt keithan det blir större doningar när du kommer..hehehehehehe Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Falcon export och ser på travet Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 (ändrad) Falcon export och ser på travet Pripps Blå ser på travet 3 rätt på egna!!!!! Ändrades Augusti 27, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Mariestad man bara 3 veckor till sen chang i 8.5 månader För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Benmore just med kafe och har alla rätt hittills Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 CARLSBERG... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu