Herr Chang Inlagd Augusti 8, 2011 Dela Inlagd Augusti 8, 2011 Ja, ikväll har man varit hemma hos Siamkap och fått sig lite rysk vodka. Notera minikopian av en rysk kärnvapensmissil... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Dags för Kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Vodka + Fanta = Gift, eller hur. Iaf giftgrönt. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Dagens andra kopp java "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 En kall GT på Korn restaurang på stranden på Koh Samet. Tog en snabbis över natten hit ut och tog paus från husbestyren. En Timme tog det från vårt hus tills vi drog på stranden här ute. Betalade dessutom bara 40 bahr i parkavgift (thai-pris) eftersom jag hade husboken att visa upp Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Av nån konstig anledning så fick det bli en helikopterdrink i dag. Hälften Rom och hälften Grön Chartreuse består den av. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Av nån konstig anledning så fick det bli en helikopterdrink i dag. Hälften Rom och hälften Grön Chartreuse består den av. Fritz.. Den ser helt vansinnigt giftig ut! Är du säker på att det inte är absinth med en skvätt vodka på toppen Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Helgens dryckestips blir Saxon. Riktigt god finsk öl och rekommenderas för de som gillar de lite mer lättdruckna alternativen. Varvas med Hof för en bra vätskeballans! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Såg denna uppmaningen på Hofen. Tur man har semester då! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Har precis knäppt upp en kall öl efter en hård dag...hjälpt en kompis o lasta 30 kbm ved (kluven),,tur att vi hade en vedtransportör.men jobbigt lika f-n...ont i axlarna.så nu blir det o vila upp sig...så man orkar lyfta nåra öl till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 en gin tonic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Tog en three Town ur kylskåpet trodde jag. När jag smakade så visade det sig att jag fått en äcklig fruntimmers cider 7,0 Till mitt försvar så är det klapp på kylskåpslampan och har inte tänt andra lampor heller i lägenheten då både tv och datorn är på. Snål som jag är så fick jag i mig drickat. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Tog en three Town ur kylskåpet trodde jag. När jag smakade så visade det sig att jag fått en äcklig fruntimmers cider 7,0 Till mitt försvar så är det klapp på kylskåpslampan och har inte tänt andra lampor heller i lägenheten då både tv och datorn är på. Snål som jag är så fick jag i mig drickat. Ja hittade en kall Chang. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Kaffe, lite senarenblir det Norrlands. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Frukostkaffe på Vanta i Helsingfors. Väntar på planet till Arlanda Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Frukostkaffe på Vanta i Helsingfors. Väntar på planet till Arlanda Du har väl connection flight i Stockholm till Västgötaträffen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Tror inte det ! Har varit ute och rest nu i 6 veckor så jag behöver ett par dagar hemma innan jobbet börjar nästa vecka Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Augusti 25, 2011 Dela Inlagd Augusti 25, 2011 Tar och suger i mig en 33:a Arboga 7,3%. Det är lönedag och fredag i morgon. Så jag tycker jag kan unna mig en eller ett par i kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 25, 2011 Dela Inlagd Augusti 25, 2011 Västgöten dricker just nu en småland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 25, 2011 Dela Inlagd Augusti 25, 2011 Bowmore Enigma - mycket god Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 25, 2011 Dela Inlagd Augusti 25, 2011 olvi och underberg i åbohamn i väntan på båten imorgon som tar mig till stockholm. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 26, 2011 Dela Inlagd Augusti 26, 2011 Chang! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 26, 2011 Dela Inlagd Augusti 26, 2011 8 kväll/natt pass avverkade så nu återstår bara 2 st 17.30-06.30 pass innan man får vara ledig 4 dagar och kanske kan smaka på något starkt. Fram till dess får man hålla sig till kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 26, 2011 Dela Inlagd Augusti 26, 2011 Kaffeskål då Knasen! Jag har 3 "Vita" veckor bakom mig och det blir 2 veckor till lite drygt innan jag får en pilsner. Så vatten, kaffe och nån enstaka juice är vad jag får i mig på jobbet, nyttigt för levern! Minns inte när jag hade 5 vita veckor i sträck senast (inte ens 3 veckor), känns bra och jag har tappat ca 5 kg hittills MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu