Borgmästarens Son Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Spaten.. mycket god /Enis Där har du en riktigt god öl Enis! Men den ska även hällas upp på ett spceillt sätt! Man ska hälla upp den så den skummar sen ska den stå ca 15min för att få bästa smak Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Jepp! en SPADE med en panerad köttbit är aldrig fel “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Ahhh även denna vad god. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Ahhh även denna vad god. Vad f´+n nu måste ju jag också ta en bärs Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Suttit hemma hos Torsten Flinck och shottat med han och Falukorven..satan vad det vevade till . Skål för mörkare tider, ju mörkare det blir, desto närmare resa(4 månader kvar)..förutom för Torsten som drar i övermorgon . Ps. Lars Åke Lagrell är en korrupt man..SVFF - Fotbollsmördare !! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Cola är det nu ska ju köra till gourmetland ala Enistown i morgon bitti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Ahhh även denna vad god. För jäkla fin öl det där Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Cola+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 En klasssisk Gin å Tonic on the rocks. Är det semester får man ta ut svängarna lite grand. Gin från en, för mig, okonventionell petfllaska, tonic från LIDLs tonic flaska och ett gäng små isbitar - finns det något bättre så säg. Varierar ibland med Gin å Grappo, gott det också, men det är något speciellt med Gin Tonic, Smakerna gifter sig, som man så modernt säger... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Rekorderlig svensk päroncider från Vimmerby. 2,25 vol% BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 En klasssisk Gin å Tonic on the rocks. . Och givetvis med NAM KENG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Avslutar kvällen med lite "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Givetvis! Skål på dig Janne! (och må kraften vara med dig!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Avslutar kvällen med lite Coolt Enis! Det var flera år sedan jag drack Absinthe. Drycken är ju omstridd sedan urminnes tider. En spritsort som fått människor att göra tokiga saker och till och med gå under. På Wikipedia kan man läsa; //.Att van Gogh, som för övrigt kallade absint för sin gröna musa, skar av en bit av sitt ena öra efter att ha druckit absint gynnande inte "den gröna fens" rykte, som dessutom i nykterhetskretsar började få namnet ”den gröna demonen”. Alla de biverkningar som absint sades ge, som bl.a. epilepsi, hallucinationer, demens och hjärnskada...// Berätta inte vad du gjorde efter att ha inmundigat lite av drycken - vill inte ha mardrömmar inatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Coolt Enis! Det var flera år sedan jag drack Absinthe. Drycken är ju omstridd sedan urminnes tider. En spritsort som fått människor att göra tokiga saker och till och med gå under. Tror att bara jag hittat Absinthe i BKK på Q Bar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 1, 2011 Dela Inlagd Augusti 1, 2011 Här dricks det just nu vodka med äppeljuice Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bathman Inlagd Augusti 1, 2011 Dela Inlagd Augusti 1, 2011 Här dricks det just nu vodka med äppeljuice Herr Chang har talat. Skål! (äppeljuice) Den var Bra! Mvh Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 1, 2011 Dela Inlagd Augusti 1, 2011 Lyx kaffe från närbutiken, 29.90 per paket. Brygg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Augusti 1, 2011 Dela Inlagd Augusti 1, 2011 Här dricks det just nu vodka med äppeljuice Herr Chang har talat. Är du i Thailand nu? man får inte enligt lag dricka alcohol innan kl 12.00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Augusti 1, 2011 Dela Inlagd Augusti 1, 2011 Kaffe med ägg smörgås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 1, 2011 Dela Inlagd Augusti 1, 2011 Kaffe med grönpepparpatémacka "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 1, 2011 Dela Inlagd Augusti 1, 2011 Är du i Thailand nu? man får inte enligt lag dricka alcohol innan kl 12.00 Nej, jag är i Göteborg. Är det verkligen förbjudet att dricka, jag trodde det bara är förbud mot att sälja innan 11.00? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 1, 2011 Dela Inlagd Augusti 1, 2011 Som Harald Handfaste sa: "Man får inte dricka förrän solen gått upp över rånocken" Sen högg han ner masten och sa "Nu har den gått över rånocken, Skål !!" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 1, 2011 Dela Inlagd Augusti 1, 2011 Nej, jag är i Göteborg. Är det verkligen förbjudet att dricka, jag trodde det bara är förbud mot att sälja innan 11.00? Herr Chang har talat. Då får du ta först bästa flyg till Thailand. Jag bjuder på öl här i Korat. Chang är det, den klassiska. Borde passa herrn' utmärkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 1, 2011 Dela Inlagd Augusti 1, 2011 En stor Chang,,,,eller...min andra stora Chang just nu En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu