Galten Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 (ändrad) Har börjat med fulöl men övergår snart till whiskyn Blend 285. Ändrades Juli 22, 2011 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 En pwo-drink innan gymmet. Men sedan är ju frågan om man ska ta några bärs på stan. Fast halva stan är ju borta på semester... Öl-sällskap erbjudes härmed. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Har aldrig varit i turkiet och denna gjorde mig inte sugen att åka dit heller. Har aldrig varit i turkiet och denna gjorde mig inte sugen att åka dit heller. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Den Chang jag för närvarande dricker får mig inte att vilja åka till Thailand, däremot avsaknaden av fint väder. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Just nu så dricker jag Oppigårds Stark Porter som blivit min nya favorit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Phimai Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Det blir en vit helg . Fan me Mjölk paketet läcker. Inte bara kärringen som (är) läcker. Att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Kaffe Äckligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Lite öl blir det.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Äckligt Nä smakade gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Vill också dricka öl!! Men jag får ikke de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Vill också dricka öl!! Men jag får ikke de Drick...jag lovar att du får Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Drick...jag lovar att du får Läkaren har sagt ifrån pågrund av tabletterna jag måste ta för ryggen.. Annars hade man nog vart lite små dragen nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Folköl.. Mmm det är så gott och underskattat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Läkaren har sagt ifrån pågrund av tabletterna jag måste ta för ryggen.. Annars hade man nog vart lite små dragen nu Trist trist...krya på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 (ändrad) Budweiser. King of Beers. Ändrades Juli 29, 2011 av Khun Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Budweiser. King of Beers. Rävpiss snarare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 (ändrad) Vattenskadat rävpiss till och med Detta är det riktiga och goda http://www.budejovic...strictedContent och detta är pisset som kommer ut http://www.budweiser.aspx#/en/index men som altid smaken är som baken Ändrades Juli 29, 2011 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 (ändrad) Öppnade precis en iskall Sofiero och tog en slurk utav den, men huvudvärken som jag jobbat ihop till gör så att jag inte längre är sugen på skiten.kanske Honken vill ta över ?? http://www.maipenrai.se/forum/t/15177-tid-for-er-att-slappa-era-flaskor/ Ändrades Juli 29, 2011 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Vattenskadat rävpiss till och med Håller helt med dig ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr BATHMAN Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Vatten just nu klarar inte mer Chang i dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Sitter med en PH special pa Rum Dum bar i Jomtien och nu ska blodbadet starta! Nya Zeeland mot Sydafrika i rugby, en hatmatch utan like... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Sitter med en PH special pa Rum Dum bar i Jomtien och nu ska blodbadet starta! Nya Zeeland mot Sydafrika i rugby, en hatmatch utan like... Ok men vad dricker du?....Mvh Maitan. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Spaten.. mycket god /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Kalla Leo med is i och nygrillad kyckling från Isan-grillen med "sticky rice" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu