Guest Lappen Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Oh fan glömde att jag fick en okänd Whiskey av grannen som satte sig i bägge benen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Ok det var inte grannen som satte sig i benen utan Whiskeyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Under kvällen, Sofiero 5,2, Bagarns, Spanskt lantvin, först i nämnd ordning men senare under kvällen lite varierat. Gled just in på Wild wild west på 3:an men tycker Will Smith känns lite malplacerad, rekommenderar 'Westworld' med Yul Brunner, sci-fi-action-splatter-western som inte går av för hackor, brukar visas då och då på TMC. mors Lelle nu går jag ut i köket å tar en stänkare till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 1 st corona 3,5 1 st femkommatvå nu baljar man kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Juni 13, 2011 Dela Inlagd Juni 13, 2011 Bacardi Breezer Orange, on the rocks ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 En fredagsöl blev en Three Hearts green EKO LAGER så nu var man miljövänlig . Men jag kan rekommendera ölen mycket arom fint att sitta och sippa på den var helt enkelt god Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 17, 2011 Explorer och sweppeslime.sen lyssna på goo musik.och ev skrinna utanför utvisningsbåset När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 Explorer och sweppeslime.sen lyssna på goo musik.och ev skrinna utanför utvisningsbåset Tänk på framtiden Clirre, från en som tänker på Dig. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 17, 2011 Tänk på framtiden Clirre, från en som tänker på Dig. De e lungt Morgan Frugan å mamman som är på besök tänkte dra en sväng till smögen me damerna.men sen va ju de där me vädret regn å snålblåst.så det blir en hemmakväll framför brasan och nåt varmt innanför.Damerna spelar monopol å tecknar me barnen.Ja sitter och lyssnar på goo musik.la in en spjuver i frugans öra nyss .Du vi åker till vintern va.svaret va ja j a När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 De e lungt Morgan Frugan å mamman som är på besök tänkte dra en sväng till smögen me damerna.men sen va ju de där me vädret regn å snålblåst.så det blir en hemmakväll framför brasan och nåt varmt innanför.Damerna spelar monopol å tecknar me barnen.Ja sitter och lyssnar på goo musik.la in en spjuver i frugans öra nyss .Du vi åker till vintern va.svaret va ja j a Kul att Du bestämt dig för att resa, tror det är bra för dig att ha ett mål framför ögonen när det drar i tarmen. Tråkigt att vi inte ses i morron, men jag förstår dig fullständigt. Må gött kompis. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 (ändrad) Chang så klart Vad är det här för Nissar Och vad gör dom på min burk Nu ser jag att svaret står på burken Carabao. Men inte vad dom gör på min burk. Det står förmodligen också på burken, om man kan läsa Thai. Men det kan man inte. Ändrades Juni 18, 2011 av Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 (ändrad) Hej Med ingen kunskap, men kanske något liknande "Thai firar tillsammans 30 år med Carabao" men finns dom här på MPR som kan detta bättre. Men tydligen skall Carabao vara på en turne runda i alla 77 provinserna och även göra en turne utanför Thailand, enligt rykten kommer har 200 Milj Baht investerats i turnen. Ha en bra dag! Ändrades Juni 18, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Ramlösa vattenmelon, å faaan va de e gott Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 (ändrad) Ramlösa vattenmelon, å faaan va de e gott Sköjar du Odin är det inte Chang som gäller för dig. Mvh Maitan. Ändrades Juni 18, 2011 av Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 GT Postat med en Android, för oss med en IQ över 99! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 20, 2011 Dela Inlagd Juni 20, 2011 En liten Chang här i regn vädret... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 20, 2011 Dela Inlagd Juni 20, 2011 en slotts fulöl går ner så här på första riktiga semesterdan, frugan ligger i jordgubbslandet så jag får agera sjökvisten i handelsboden, oxå en jädra semester mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 22, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2011 Dropp inn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 23, 2011 Dela Inlagd Juni 23, 2011 Värmer upp med en Harboe Pilsner 5.0% Har Sofiero 7,5or i kylen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 23, 2011 Dela Inlagd Juni 23, 2011 Värmer upp med en Harboe Pilsner 5.0% Har Sofiero 7,5or i kylen. Sofiero??? Vad har du emot öl?? hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 23, 2011 Dela Inlagd Juni 23, 2011 Sofiero??? Vad har du emot öl?? hehe De e pocenten som e det viktiga. Sen e dom goa också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 23, 2011 Dela Inlagd Juni 23, 2011 Vi tar en liten grogg tror jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 23, 2011 Dela Inlagd Juni 23, 2011 Å giraffen suger ser jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 23, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2011 Vitt vi Dropp in Jäkligt gott tillsammans me jordisarna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Juni 23, 2011 Dela Inlagd Juni 23, 2011 Nu dricker jag Falcon"special brew" Men på onsdag blir det chang för hela slanten när vi landar i BKK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu