Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4265

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1933

mamma bäng fan pappa käng

Bidde en 24 kronors pilsner på vägen hem från jobbet igår.

Bland avgaser och solsken.

post-5592-0-49534500-1307002930_thumb.jp

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det blir en vit helg :) .

post-3132-0-40552300-1306960133_thumb.jp

Den va de plus på Stefan :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Va ska man ha söner till om int å fixa drecken till farsan

post-3713-0-24875100-1307115128_thumb.jp

post-3713-0-41606000-1307115189_thumb.jp

post-3713-0-79221200-1307115230_thumb.jp

post-3713-0-06883000-1307115256_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Hej för mig del blev det en fredagsöl (kul att min stavningskontroll ville ha detta hemsnickrade ord till fredagsmys :giggle:) men blev lite besviken , hade förväntat mig godare Tjeckisk öl för 16 kronor på systembolaget Zlatopramen nä den var inte prisvärd om man säger så. Värst vad upphaussad Tjeckisk öl har blivit, så fort det är från Tjeckien så betalar folk vad som helst för en halvdan öl? Nä kan när jag tänker (smakar) efter inte rekommendera denna.

post-5399-0-28033600-1307118732_thumb.jp

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Två bira har slunkit ner till tennisen. Nu blir det vitt vin och ladda för fotbollen!

Tjåck dii! :8:

Dela på andra sajter

Chang och Tullamore Dew...skål!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Skulle ta en Bloody Mary men Smirnoff helvetet hade frusit... Jaja ingen ko på isen jag fick tvinga ner en Weissbier istället..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Nu blir det whisky, kaffe å en chokladbit. Detta avnjutes till Sam Peckinpah´s mästerverk "Det vilda gänget"

En rå, smutsig och äkta western, med Ernest Borgnine (12 fördömda män) och William Holden (Bron över floden Kwai)

Kan man tänka sig en bättre avslutning på kvällen...? (Eftersom frugan sover.)

:-)

post-6637-0-42817200-1307734387_thumb.jp

Dela på andra sajter

Hehe The wild wild west startar i detta nu på Svenska Tv3, å jag e barnsligt förtjust i Westernfilmer...Såå då lyfter vi glaset broder och bara njuter... Skåål

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Fryskall Grapposlush.

Köpte en stor Grappo idag men tyvärr var det i stort sett tomt i både vodkaflaskan och ginflaskan i frysen så det bidde bara 2.75 groggar med alkohål i.

Men Grappo är riktigt gott som dem är.

/mvh

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Vodka lippo/colacrazy.gif. Känns som utvisningsbåset är nästa anhaltgiggle.gif. MVH HNjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vodka lippo/colacrazy.gif. Känns som utvisningsbåset är nästa anhaltgiggle.gif. MVH HNjap.gif

Bra, Svampen går ju inte att lita på längre :crazy:

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Hehe The wild wild west startar i detta nu på Svenska Tv3, å jag e barnsligt förtjust i Westernfilmer...Såå då lyfter vi glaset broder och bara njuter... Skåål

Hmm.. Tänk att man inte kan slita sig från MPR. Det är verkligen som ens familj, you know what I mean. Ja, visst är westerns härliga. Man blir sugen på att skritta in i en sovande stad, knyta fast sin skimmel utanför saloonen, kliva in genom svängdörrarna och beställa en gammal bourbon vid disken. Lyssna på pianospelaren och köra en poker med sheriffen. :-) Skål broder!

Fryskall Grapposlush.

Köpte en stor Grappo idag men tyvärr var det i stort sett tomt i både vodkaflaskan och ginflaskan i frysen så det bidde bara 2.75 groggar med alkohål i.

/mvh

Hörru Mamma, håller med Grappo är fin, gärna i sällskap av Gin, men körde du en mix av dem båda? Det tål att testas.

Man måste våga prova - helt klart!

Annars innehåller Long Island Ice Tea både Vodka och Gin:

2 cl Vodka

2 cl Gin

2 cl Rom

2 cl Tequila

2 cl Cointreau

1/4 pressad citron

cola

Fast då skall man ju ha allt annat också..

Dela på andra sajter

Hmm.. Tänk att man inte kan slita sig från MPR. Det är verkligen som ens familj, you know what I mean. Ja, visst är westerns härliga. Man blir sugen på att skritta in i en sovande stad, knyta fast sin skimmel utanför saloonen, kliva in genom svängdörrarna och beställa en gammal bourbon vid disken. Lyssna på pianospelaren och köra en poker med sheriffen. :-) Skål broder!

Hörru Mamma, håller med Grappo är fin, gärna i sällskap av Gin, men körde du en mix av dem båda? Det tål att testas.

2 cl Vodka

2 cl Gin

2 cl Rom

2 cl Tequila

2 cl Cointreau

1/4 pressad citron

cola

Long Island Iced Tea är en drink av typen long drink. Olika varianter finns, men det vanligaste är att den görs på lika delar vodka, gin, tequila, rom ochtriple sec som mixas med <a href=http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=Sour&action=edit&redlink=1" class="new" title="Sour /a[inte skriven än]" style="text-decoration: none; color: rgb(186, 0, 0); background-image: none; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: initial; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; ">sour (eller citronsaft) och cola. Ibland används också iste. Den har fått sitt namn efter platsen den skapades på, Oak Beach Inn i <a href=http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=Hampton_Bays&action=edit&redlink=1" class="new" title="Hampton Bays /a[inte skriven än]" style="text-decoration: none; color: rgb(186, 0, 0); background-image: none; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: initial; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; ">Hampton Bays på Long Island, och det faktum att den liknar iste till färgen. Den skapades av bartendern Robert C. "Rosebud" Butt.

• Long Island Iced Tea på Wikibooks
  • Föredrar den med triple sec. Smaksak(vet ej om jag känner smak när den brukar beställaswhistle.gif) MVH HNjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Olvi Tuplapukki 8.5 Ett mycket prisvärt öl Trots styrkan smakar den ej sprit

Offe

Dela på andra sajter

Fryskall Grapposlush.

/mvh

2 cl Vodka

2 cl Gin

2 cl Rom

2 cl Tequila

2 cl Cointreau

1/4 pressad citron

cola

Nja bidde väl 2 stora femmor Gin + grappo + en liten sexa Vodka Grappo.

Sen var kallförådet barskrapat vilket jag inte räknat med och med drygt en liter halvfrusen Grappo kvar.

Så det fick bli två stora ensamma grappo efter det.

25 cl Grappo spar vi till före frukost för att skölja paracetamolen . :)

mvh

Dela på andra sajter

Först bidde det en Falcon export, sen lite senare under kvällen bidde det en Grants och cola :drinks:

Dela på andra sajter

Bra, Svampen går ju inte att lita på längre :crazy:

Svampdjäveln har tacklat av den saken e klardiablo.gif. Men nykter som full så är hans inlägg ändå glasklararotfl.gif.. MVH HNdrinks.gif

Dela på andra sajter

Åbro Lejon(med finska stadsvapnet ;-)

abro_33cl_burk_lejon_large_90526505.jpg

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...