Stoneys Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Kollar Barca och dricker kopia på Christer Petersson delvis Bailys vodka citron Och Harboe pilsner 4,6%.Habroe är bra bättre än Tuborg och Carlsberg. Royal är ok ochså.Vad det gäller dansk öl.Sen finns det bättre i världen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 (ändrad) Kollar Barca och dricker kopia på Christer Petersson delvis Bailys vodka citron Och Harboe pilsner 4,6%.Habroe är bra bättre än Tuborg och Carlsberg. Royal är ok ochså.Vad det gäller dansk öl.Sen finns det bättre i världen. En egen "Rotebroare".. MVH HN. Fan, visste inte att jeltzin hade citron vodka. Ändrades Maj 28, 2011 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Nord tysk med mix danmark. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 En egen "Rotebroare".. MVH HN. Fan, visste inte att jeltzin hade citron vodka. Citron vodkan är minst lika bra som den (franska) (svenska)citron vodkan. Har intagit en hel del av dessa sorter. 1/3 av priset. kör på den nästa gång. Skål. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Just nu är det whisky med kaffe och helnöt. Fast jag kryper nog snart till bingen, trött idag efter att ha motorsågat och burit kubbar. Hoppas jag drömmer att jag är rik och kan flyga, att miss universe flörtar med mig och att jag har ett eget ställe, som Maitan. Men, det blir väl som vanligt, att jag jagas av både skattmas och fogde, att jag inte kan springa fort nog och att jag faller. Allt är mörkt, folk lämnar mig, jag är vilsen och hittar inte mina saker.Go´ natt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Helnöt?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Spanskt lantvin, brie på digestive å en och annan stänkare förstås Mvh Lelle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Suck, regnet vill inte avta och bakis som en gris Så en stänkare i varje ben gör själen glad.. Vodka coke-zero så klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Jag ser i bakgrunden av ditt foto 1. foppatofflor? 2. 2par damskor, har du fått en inneboende eller hade du med dig sällskap från Pattis? edit: jag läste vidare i tråden och såg att det redan var uppmärksammat En gammal bekant som var med på träffen hos Maitan i December, så hon har träffat en del av er skithögar Varje gång Lamai64 dyker upp på en bild när jag sitter vid datorn så börjar hon skratta och skriker Lamai Ang. foppatofflorna så är det mitt första par jag äger, brukar ha dom när jag går på beachen så jag inte skitar ner mina kära flippflopps Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 (ändrad) Inkvarterad på Opey De Place i pattis, smuttande på en vodka coke-zero och lyssnar på Uriah Heep Nu strular det med att bädda in Youtube igen Ändrades Maj 31, 2011 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Is vatten, men funderar allvarligt på en GT, hittade citroner i trägården Nått nytt varje dag ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2011 Chock dii Snyggt Knasen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2011 Ett råd i all välmening Drick inte alkohol före du hämtar barn på dagis Hade en polare som gjorde det och han fick ett helvete med socialen för det var någon på dagisen som ringde dem och sa att han hämtade barnen och luktade sprit Nä gu bevare mig det går inte När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Öl manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Öl Jamesons ? MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Jamesons ? MVH HN Helt korrekt! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 (ändrad) Häller i mig sista groggen nu.. Ska ut å kika lite på byn snart Edit: Sista på rummet alltså.. Blir nog några till under kvällen.. Ändrades Juni 1, 2011 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Ett glas Amarula Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Ett glas Amarula Jag var tvungen att googla på Amarula för att veta vad du dricker. Och så ser jag att det är gräddlikör KÄRRINGDRICKA!!!!! Och jag som trodde att det var lite sisu kvar i dig Ikväll blir det grillning med lite gott vin och ett gäng pilsner till ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Jag var tvungen att googla på Amarula för att veta vad du dricker. Och så ser jag att det är gräddlikör KÄRRINGDRICKA!!!!! Och jag som trodde att det var lite sisu kvar i dig Ikväll blir det grillning med lite gott vin och ett gäng pilsner till Hej Han kanske tullar på tantens flaska, MVH//Jocko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Jag var tvungen att googla på Amarula för att veta vad du dricker. Och så ser jag att det är gräddlikör KÄRRINGDRICKA!!!!! Och jag som trodde att det var lite sisu kvar i dig Ikväll blir det grillning med lite gott vin och ett gäng pilsner till Passerar 1830 finns det parkering för ekipaget eller ska jag ta taxi sista biten Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Passerar 1830 finns det parkering för ekipaget eller ska jag ta taxi sista biten Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Jag skall över till ett par bekanta och grilla, de bor 1mil ut i bushen (vägen mot Katrineholm) Ställer du bilen ute på stora vägen så har du max ett par kilometer kvar att gå på den lilla vägen ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Det är ju lite "lill lördag" idag så jag unnar mig som vanligt java, whisky å choklad. Dessvärre har jag missat att köpa helnöt, varför jag snattar ett kinderägg från lilla Isbiten (som sover nu). Usch - I am such a bad father. Jag lovar att återgälda henne två ägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Bocken i paradiset "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Det blir en vit helg . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu