Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Vad förväntar du dig för reaktion på det totalangrepp och galla-spyende du yttrade mot det jag drack ?

Just därför du fick det..för o se om du reagerade som alltid eller med humor. Själv har jag dålig humor och gillar att "jävlas" lite. Det är ju handen på hjärtat inte bara den här gången du reagerar "lite" surtwhistle.gif. Men du är väl säkert en kul figur irl som kompiskören intygar. Trevlig kväll med ful ölenwink.gif. MVH HNjap.gif

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4265

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1933

Helt ärligt... så dricker jag inte Carlsberg sort guld ens under pistolhot :suicide:

Men smaken är ju som baken....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Det är inget fel på sort guld :diablo:

Idag blir det ett par burkar Anderssons starköl till fotbollen som Barca kommer att äga från första till sista minuten :drinks:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Dottern somnade så gott i vagnen efter simningen så det blev en eftermiddagspint och lite iphonesurfning medans hon fick sova en extra trekvart..

/mvh

Mbfpk, är det kortet taget i Årsta??

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Nu är alla min veteöl slut så jag har gått över till porter rättare sagt Oppigårds Starkporter

Tv tvär?? Det är då inte den uppfattning jag fått. Du däremot hamnoi kan framstå som tvär och dryg.Nu tror jag inte är så fallet med någon i verkliga livet.

Utan vi alla gillar att munhuggas lite :)

Hmmm ...Har aldrig uppfattat mig själv som dryg. Men det kanske är som du skriver tvättlappenwink.gif. Har inte tänkt så mycket på hur andra uppfattar mina små inlägg här. Personligen så är det bara" SLU" som spelar på mina nerver ibland . Men jag tar (oftast) det inte så allvarligt . Mest att man skojar/jävlas lite ibland eller munhuggas som en gammal gammal vis man skrevsmile.gif.

MVH HNjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Apropå dryg, så kan jag nog uppfatta mitt "nick" som rätt drygt ibland :bag:

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Fan då har du mer självinsikt än jag trodde.fast inte bara dryg du har dina väldigt uppskattade ljuspunkter...

Var håller du hus i Svedala?

Dela på andra sajter

Idag blir det ett par burkar Anderssons starköl till fotbollen som Barca kommer att äga från första till sista minuten :drinks:

Nä.. jag är inte förvånad . Grottmänniska+sortguldpartytime2.gif6.gif Nutidsmänniska+sortguldsmiley_vomit.gifskull.gifslap.gifUntitled-1.gif . MVH HNjester.gif

Leve Barcelonaclapping.gif

Dela på andra sajter

Fan då har du mer självinsikt än jag trodde.fast inte bara dryg du har dina väldigt uppskattade ljuspunkter...

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Ca 17 mil syd kungliga hufudstaden. Fotbollsklubben kallas "snoka";)

Dela på andra sajter

Jag är benägen att hålla med, sort guld har varit bra men någonting har ändrats.

Nuförtiden är det bara en Danskproducerad Carlsbergprodukt som är bra å de e Hof.

Dela på andra sajter

Därför valde jag lillpicken ist för storpicken..Känns som man får "mindre" skit då. Och för en 5/5a som mig då.. betyder ditt nick? Tumör doktor?

MVH HNjap.gif

Ändrades av hamnoi

Dela på andra sajter

Även om förnuftet säger att Barca kommer att ta detta, så tror jag att det är Rooney:s år i år så 100kr på att han målar och att MU tar detta..till fina 12.5 gr slanten

Dela på andra sajter

Carlsberg och Tuborg är konseveringsmedelförstörtmajsöl, inget man dricker för smakens skull.

Just nu tar jag en LEO.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Även om förnuftet säger att Barca kommer att ta detta, så tror jag att det är Rooney:s år i år så 100kr på att han målar och att MU tar detta..till fina 12.5 gr slanten

Som "experterna" brukar säga...bollen är rund.. En kul final blir det ivf.. MVH HNjap.gif

Dela på andra sajter

Nu är det skruvmejslar som ramlar in efter ett par bira på Ösmo marknad, hoppas vara vaken till matchen då det är samling i föreningshuset för gemensam titt på Barca - Man U. :drinks:

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Mbfpk, är det kortet taget i Årsta??

Japp ... Resturang Hjälmaren. /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Varför ringde du inte mej, vi hade ju kunnat slå ihjäl 45 min. tillsammans.

Dela på andra sajter

John Khonken

När man var hemma från travet idag så tar man sig en simpel whisky. Idag förlorade man . Inte kul.

Dela på andra sajter

När man var hemma från travet idag så tar man sig en simpel whisky. Idag förlorade man . Inte kul.

Du tar dom imorgonwink.gifgreat.gif.. MVH HNjap.gif

Dela på andra sajter

Dricker inget från Tuborg/Carlsberg från den dag de lade ned Pripps I Göteborg.

MVH Ducati

Dela på andra sajter

Falcon är väl en gammal rest av den koncernen?? eller??

Dela på andra sajter

Pripps produktion flyttades till Falkenberg ( Falcon ) men var de har denna produktion idag vet de nog knappt själva.

MVH Ducati

Dela på andra sajter

Lite mer kött på benen och jag har förstått att denna industri är tämligen dynamisk och man producerar där lönsamheten finns.

Wikipedia:

Bryggeri AB Falken (selling beer under the name Falcon) was a brewery in Falkenberg, Sweden. After being bought by Carlsberg it is now just a brand name.

The brewery was founded in 1896 by John L Skantze who picked Falkenberg because financial support was found there. In 1955 they started selling beer under the Falcon name. The company continued to grow, but after the ban on Class IIB beer the company came into difficulties and in 1977 it was bought by Pripps and was combined with Sandwalls in Borås (closed in 1981). 1985 the company was split into Falken that manufactured and Falcon that handled marketing, distribution and sales. In 1994 the company was merged as Falcon.

1989 Falcon was combined with Till breweries in Östersund.

1996 the company was sold to Carlsberg.

MVH Ducati

Dela på andra sajter

John Khonken

var väldigt säker på vinst idag. men tjii. Nya tag vårat lag

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...